Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin että 40v suomalaisen miehen on elettävä sinkkuna selibaatissa kaiken aikaa?

Vierailija
11.07.2026 |

Tuntuu aivan käsittämättömältä

M40

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet setämäistynyt, niin eipähän se auta ku maksullisissa käydä

Vierailija
22/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä elän aviossa ja joudun olemaan selibaatissa, jo nelivitosesta asti. Kun rouva ei halua, edes puhua asiasta, niin sitten ollaan ilman.

Olisi minulle eron syy.

N, 42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun mukaan sukupuolielämä kuuluu avioliittoon. Siis kannattaa pysyä selibaatissa, oli sitten 20, 40 tai vaikka 60 v sinkku, mies tai nainen.

Vierailija
24/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkumies, 46v enkä edes muista, koska viimeksi harrastin seksiä.... yli viisi vuotta aikaa. 

Naisille on aivan turha edes ehdottaa yhden illan juttuja, eivät he suostu. Parisuhdekin on lähes mahdoton löytää keski-ikäisenä, naisten nirsoilu on sairasta.

Maksullisissa ehkä kävisin, jos se olisi halvempaa...

Olen joka tapauksessa lähes unohtanut naiset ja seksin. Parempi niin. 

No minkälaista naista etsit yhden illan juttuun tai parisuhteeseen ? 

Millainen itse olet ?

Vierailija
25/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voit harrastaa seksiä, tarvitset siihen toisen ihmisen. Ja sun pitää olla riittävän hyvännäköinen ja karismaattinen, että se toinen ihminen haluaa harrastaa seksiä sun kanssa. Vaikuttaa siltä, että syystä tai toisesta et ole onnistunut täyttämään noita kriteereitä.

Ps. Voit myös ostaa seksiä. 

Vierailija
26/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut seksinukkea? Sille voi huutaa, sitä voi läimiä, aina antaa kun sinä haluat, ja kaiken lisäksi....se pitää suunsa kiinni eikä loukkaannu sun haukkumisesta eikä arvostelemisesta. 

Vierailija
27/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ikäisenäsi naisena miettinyt.

Vierailija
28/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis poikarakkaus on sinun tukevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.

Vierailija
29/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jostain halukas mies löydy sullekin. 

Vierailija
30/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sut luulemaan, että naisilla on joku velvollisuus sun tyydyttämiseen? Ei kuule ole. Vaikka ulisisit täällä maailman tappiin asti puutettasi, niin se ei muutu mihinkään.

Vierailija
31/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä elän aviossa ja joudun olemaan selibaatissa, jo nelivitosesta asti. Kun rouva ei halua, edes puhua asiasta, niin sitten ollaan ilman.

Kieltääkö uskontosi avioeron? 

Ei, mutta vastuunottamisen omasta elämästä kieltää.

Vierailija
32/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein on asian laita näin. Irtoseksin saaminen on naisille merkittävästi helpompaa. 

Kyllä se miehille on helpompaa, hinnat alkaen 50€/ 30 min, ja netistä voi valita haluamansa naisen. Ei se paljon tuon helpompaa voi olla.

Niinmuttakun seksiä pitäisi tietysti ilmaiseksi saada. "Naisilla on pimppi eikä se kulu, miksei ne jaa!"

Myös sama ap: "MIKSI NAISET JAKAA PIMPPIÄÄN EIKÄ ODOTA AVIOLIITTOON" 😭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi