Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli sovittu jo puoli kahdeksan takarajaksi naisen kanssa kesälomareissuun lähdöstä, arvatkaa kuka ei ole vieläkään valmis?

Vierailija
11.07.2026 |

Naisille armeija pakolliseksi, tämä on ihan naurettavaa käytöstä aikuiselle naiselle.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen siis pakkaa omat ja perheen yhteiset jutut ja sinä pelkästään omat kalsarit ja t-paidan. Oletat, että lääkkeet, hyttyskarkotteet, laastarit, ym pikkusälä automaattisesti vaan tulee mukaan ja nainen taikoo ne ilmasta kun satut niitä tarvitsemaan.

Näin meilläkin. Haavanpuhdistusaineet ja laastarit vain ilmestyvät jostain. Se on taikaa!

Vierailija
42/52 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös vaimo ihan joka kerta myöhässä aikatauluista. Aina saadaan lapsen kanssa odottaa häntä, kun ollaan itse valmiita. Hänellä pelkästään hiusten laitossa menee aina se kolme varttia vähintään. Aina hirveä marmatus, kun ei saa niitä omasta mielestään hyvin. Lisäksi vaimo on todella huono sisäistämään ajan kulua, miten nopeasti se tunti oikeasti menee. 

Ollaan kyllä lapsen kanssa tähän jo totuttu. Ja varmaan muutkin kun tietävät, että emme koskaan ole perheenä missään sovittuna ajankohtana. Ainoastaan lennoille ehditään just ja just, kun siinä vaimokin tajuaa, että kone ei jää odottamaan meitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on just tollanen. On aina ihan kaikkialta myöhässä. On myöhästynyt työstä useasti ja jopa parilta lennolta. Jostain syystä sille on hankalaa ymmärtää, miten nopeasti aika käy. 

Vierailija
44/52 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt huomioon kuukausikierto kun asiasta on sovittu! Naisella ei ole samat fiilikset reissuun lähdöstä, kuin sopimuspäivänä! Koko idea voi olla täysi floppi! Ettekö te äijät jo opi?

Vierailija
45/52 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veljeni ja vaimonsa ovat molemmat kroonisia myöhästelijöitä. Sukujuhliin ym. muihin yhteisiin menoihin heitä on turha odottaa sovittuna kellonaikana, vähintään puoli tuntia myöhästyvät. Itse pyrin olemaan ajoissa, useimmiten onnistun siinä lähes minuutilleen. Myöhästelijöitä enemmän minua kyllä ärsyttävät ne, jotka tulevat puoli tuntia ennen sovittua aikaa. Koska aikataulutan oman päiväni minuuttipelillä, en voi sietää sitä, että omiin juhliini joku tulee siinä vaiheessa, kun itse vasta tullut suihkusta. 

Vierailija
46/52 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun veljeni ja vaimonsa ovat molemmat kroonisia myöhästelijöitä. Sukujuhliin ym. muihin yhteisiin menoihin heitä on turha odottaa sovittuna kellonaikana, vähintään puoli tuntia myöhästyvät. Itse pyrin olemaan ajoissa, useimmiten onnistun siinä lähes minuutilleen. Myöhästelijöitä enemmän minua kyllä ärsyttävät ne, jotka tulevat puoli tuntia ennen sovittua aikaa. Koska aikataulutan oman päiväni minuuttipelillä, en voi sietää sitä, että omiin juhliini joku tulee siinä vaiheessa, kun itse vasta tullut suihkusta. 

Aaargh, myös minä vihaan niitä ihmisiä, jotka tulevat juhliin tai kylään liian aikaisin! Jos on sovittu tasalta, sä et tosiaan tule puolelta tai varttia vaille! 

Vierailija
47/52 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että yhtäkkiä kesälomakauden alettua naisia  vähätteleviä aloituksia satelee ihan eri tahtiin ku aiemmin.

Missä on ne horror mökkicaset joissa vieraat tulossa tunnin päästä ja ukko sammu saunaan, mitä teen? 

Ne onnhulvattoman hauskoja ketjuja.

Jotain yksinäistä miestä raivostuttaa kun Prismoissa kaikki kävelee pareittain ja hänellä ei oo ketään.

Elää sitten erilaisia tarinoita päässään, jossa hänelläkin on puoliso ja postailee mielikuvitusjuttujaan tänne.

Vierailija
48/52 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää erillisillä autoilla. Mies meni meillä mökille jo etukäteen, minä ajelen perässä omalla rauhallisella aikataululla. Mies stressaa matkasta, että se on suoritus a:sta b:hen. Minulle se matkakin on lomaa ja pysähtelen siellä täällä ja kiertelen erilaisissa kaupoissa jne. Lisäksi lähden vasta sitten ajelemaan kotoa, kun siltä tuntuu, ei minkään aikataulun mukaan. Suosittelen tätä muillekin.

Vierailija
49/52 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, meillä pakataan jo edellisenä iltana. Aamulla vaan lähtee.

Vierailija
50/52 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että yhtäkkiä kesälomakauden alettua naisia  vähätteleviä aloituksia satelee ihan eri tahtiin ku aiemmin.

Missä on ne horror mökkicaset joissa vieraat tulossa tunnin päästä ja ukko sammu saunaan, mitä teen? 

Ne onnhulvattoman hauskoja ketjuja.

Hauskoja ehkä jonkun henkisesti lapsen tasolla olevan huumorintajulla....

Vierailija
51/52 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on jännänaisten kanssa. Kilttinainen olisi ollut auton vierellä viisi minuuttia ennen määräaikaa.

Vierailija
52/52 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies kyllästyi viime kesänä odottamiseen ja uhkasi lähteä yksin matkaan. Niin hän lähtikin!

MInä ja lapset viivyttelimme ihan tahallamme ja lähdimme sitten sovitusti (miehen tietämättä) mummon kesämökille lomailemaan ihan rauhassa. Käytiin Särkänniemessä ja kotieläinpihassa, uitiin ja saunottiin ja nautittiin aikatauluttomasta elämästä samaan aikaan kun mies vihapäissään kiersi autolla Suomea.

Miksi olette yhdessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi