Oli sovittu jo puoli kahdeksan takarajaksi naisen kanssa kesälomareissuun lähdöstä, arvatkaa kuka ei ole vieläkään valmis?
Naisille armeija pakolliseksi, tämä on ihan naurettavaa käytöstä aikuiselle naiselle.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Minä lähdin koiran kanssa tunnin lenkille aamulla seitsemältä ja kun palasin, arvatkaa, kuka ei ole vieläkään noussut sängystä. Ja ihan on armeijan käynyt henkilö.
Oliko sovittu jokin aika milloin pitäisi olla pystyssä?
mitä, onko sun ukon kikkelissä ajastin, hienoo, mistä löysit! "aika milloin pitäisi olla pystyssä?#
Tässä kohtaa oltaisiin jo Tampereen kohdalla, mutta edelleen odottelen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan: nainen laittoi aamupalan, syötti lapset ja joi äkkiä kupin kahvia. Sillä aikaa mies istui pskalla ja ajoi partansa. Sitten nainen puki lapset, teki eväät ja pakkasi loput kamat. Mies meni suihkuun. Nainen petasi sängyt ja keräsi lasten lelut paikoilleen. Mies istui valmiiseen pöytään ja söi aamupalan. Nainen vahti yhtä lasta potalla ja vaihtoi toiselle vaipan. Mies pukeutui ja meni autoon odottamaan. Nainen pakkasi lapset autoon ja meni itse pukeutumaan. Suihku, meikki ja hiukset jäi taas väliin, aamupalasta puhumattakaan. Mutta onneksi päästiin matkaan, miestä tosin vähän ärsyttää, kun ollaan 10 minuuttia myöhässä aikataulusta..
Aplodeja aloittajalle. Hän sai trollailullaan just sitä mitä halusi! 😂
Mun kokemuksen mukaan mun isä, reservin luutnantti. Niin silloin, kun olin lapsi ja yhä vielä 70-vuotiaana. Voi olla myös mun mies, on myös armeijan käynyt, Rukissa ollut. Molempia saa odottaa.
Mun äiti on aina ollut 30 minuuttia ennen lähtöä valmis, vaikka hän on huolehtinut, lapset, eväät, kodin siistiksi.
Minä olen valmis vain 15 min ennen, vaikka minäkin huolehdi lapset, eväät jne.
Ei ole sukupuolesta kiinni. Hauskaa reissua teille! Koita kestää, oletan, että sinäkin olet antanut mahdollisille lapsille aamupalaa, pukenut heidät, vienyt roskat, pessyt viimeiset tiskit, tarkistanut, että ikkunat ovat kiinni, johdot irti seinästä, tehnyt eväät, ja vaikka toinen vaan huolehtii itsestään, niin myöhässä on.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan mun isä, reservin luutnantti. Niin silloin, kun olin lapsi ja yhä vielä 70-vuotiaana. Voi olla myös mun mies, on myös armeijan käynyt, Rukissa ollut. Molempia saa odottaa.
Mun äiti on aina ollut 30 minuuttia ennen lähtöä valmis, vaikka hän on huolehtinut, lapset, eväät, kodin siistiksi.
Minä olen valmis vain 15 min ennen, vaikka minäkin huolehdi lapset, eväät jne.
Ei ole sukupuolesta kiinni. Hauskaa reissua teille! Koita kestää, oletan, että sinäkin olet antanut mahdollisille lapsille aamupalaa, pukenut heidät, vienyt roskat, pessyt viimeiset tiskit, tarkistanut, että ikkunat ovat kiinni, johdot irti seinästä, tehnyt eväät, ja vaikka toinen vaan huolehtii itsestään, niin myöhässä on.
Really?!
Meillä tuo menee niin, että me istutaan tyttären kanssa autossa ja odotetaan, että miesväki saa itsensä irti vessanpöntöstä ja löytää vaatteensa ja puhelimensa. Ollaan toki ennen autoon menoa laitettu koti kuntoon, pedattu sängyt ym., viety roskikset, laitettu ikkunat kiinni ja virrat pois laitteista. On pakattu omat kamat ja kaikkien yhteiset.
Meidän piti herätä 8lta ja lähteä 10. Ei oöla pakattu. Vielä lötköttelen ja mies nukkuu. Siirsin lähtöä klo 12. Nyt on loma 😀. Eikä stressata.
Vierailija kirjoitti:
No huh huh! Mä lǎhtisin kyl yksin tossa tapauksessa. Muijii ei venata.
Kukaan täysjärkinen ei mukaasi edes lähtisi, nainen ei ole muija, ja opettele pälliääliö kirjoittamaan.
Jännä kun armeijassa kukaan ei myöhästynyt.
Meillä se on kyllä mieheni, joka muka on aina valmis viidessä minuutissa. Ei ole! Aina saa odottaa. Ja kaiken lisäksi se oken minä, joka joudun matkalle huolehtimaan hänenkin vaatteet, lääkkeet ja hygieniatuotteet mukaan. Itse kyllä huolehtii ne muka tärkeimmät eli puhelimen ja ipadin latureineen.
Meillä minä (nainen) valmistelen itseni ja kolme lasta reissuun lähtöön ja silti miestä saa aina odottaa, vaikka hän pukee vain itsensä.
Nainen ei ole valmis, koska hän on vaihtanut kuopuksen vaipan kahdesti ja pukenut lapset reissua varten. Hän on myös etsinyt sinun kadonneet siniset sukkasi, kadonneen laturipiuhan ja varmistanut kahdesti puolestasi, että mökkivaraus on OK. Lisäksi hän on kaivanut pyykkikopasta treenipaitasi, jonka halusit mukaan, mutta ei suostunut enää pesemään sitä.
Naisen ja lasten tavarat olivat pakattuina jo eilen, tänään sinä muistit, että lainasit laukkusi/rinkkasi/reppusi veljellesi ja tarvitsit siis esikoisen laukun, josta piti purkaa tavarat pois ja nainen etsi esikoiselle toisen. Sinä kun et suostut kantamaan mukanasi jotain väärällä logolla varustettua reppua.
Itse ärsyttää nämä myöhästelijät niin paljon että enää en odottele vaan jos se ei ole valmis silloin kun on sovittu niin jää kyydistä. Tuo myöhästelijä kertoo tuolla käytöksellään vain sen että minua ei kiinnosta sovitut asiat eikä minua kiinnosta se että joudut odottamaan kun minä minä minä minä
Vierailija kirjoitti:
Meidän piti herätä 8lta ja lähteä 10. Ei oöla pakattu. Vielä lötköttelen ja mies nukkuu. Siirsin lähtöä klo 12. Nyt on loma 😀. Eikä stressata.
Tuo onnistuu hyvin, jos ei ole mitään kolmatta osapuolta, jonka kanssa sovittu esim. mökin avainten luovuttamisesta. Ei oikein innosta olla kesämökillä odottamassa mökkivuokraajaa, joka tulee joskus tai jouluna paikalle, vaikka selkeästi sovittiin, että avaimet saa klo 14 ja samalla tarkistetaan yhdessä tilat. Avaimet voisi toki jättää avainboxiin ja antaa koodin, mutta silloin esim. ruokailuvälineet voivat lähteä vuokralaisten matkaan, hehän kun voisivat sanoa, että ei niitä siellä edes ollut.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuo menee niin, että me istutaan tyttären kanssa autossa ja odotetaan, että miesväki saa itsensä irti vessanpöntöstä ja löytää vaatteensa ja puhelimensa. Ollaan toki ennen autoon menoa laitettu koti kuntoon, pedattu sängyt ym., viety roskikset, laitettu ikkunat kiinni ja virrat pois laitteista. On pakattu omat kamat ja kaikkien yhteiset.
Ette olisi vallannut vessoja koko aamuksi meikkaamalla ja laittautumalla siellä niin miehet olisi päässyt käyttämään vessaan aikasemmin
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan miestä saa aina odottaa eli mies?
Näihin ketjuihin tulee aina sinun kaltaisesi nainen syyllistämään miestä. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Itse ärsyttää nämä myöhästelijät niin paljon että enää en odottele vaan jos se ei ole valmis silloin kun on sovittu niin jää kyydistä. Tuo myöhästelijä kertoo tuolla käytöksellään vain sen että minua ei kiinnosta sovitut asiat eikä minua kiinnosta se että joudut odottamaan kun minä minä minä minä
Meillä myöhästyminen voi johtua siitä, että lapselle tuli pissahätä. Voisi isäkin ne lasten vessatouhut hoitaa.
Meillä mies ei onneksi valita ikinä mitään, vaan istuu autossa hiljaa. Jotain hyvää sentään. Rasittavaa olisi kuunnella miehen nalkutusta. Hän kyllä tietää, että nalkuttamisesta seuraisi välittömästi töitä.
Meillä mies kyllästyi viime kesänä odottamiseen ja uhkasi lähteä yksin matkaan. Niin hän lähtikin!
MInä ja lapset viivyttelimme ihan tahallamme ja lähdimme sitten sovitusti (miehen tietämättä) mummon kesämökille lomailemaan ihan rauhassa. Käytiin Särkänniemessä ja kotieläinpihassa, uitiin ja saunottiin ja nautittiin aikatauluttomasta elämästä samaan aikaan kun mies vihapäissään kiersi autolla Suomea.
Nainen siis pakkaa omat ja perheen yhteiset jutut ja sinä pelkästään omat kalsarit ja t-paidan. Oletat, että lääkkeet, hyttyskarkotteet, laastarit, ym pikkusälä automaattisesti vaan tulee mukaan ja nainen taikoo ne ilmasta kun satut niitä tarvitsemaan.
Meillä tuo on mies. Nyt on vuosien varrella ehkä vähän oppinut, mutta todella raivostuttavaa. Itse herään ajoissa, lenkitän koiran, juon kahvin ja syön aamupalan, laitan itseni valmiiksi jne. Tässä kohtaa mies kömpii ylös ja alkaa pyytelemään, että keittäisin kahvin hänelle mukaan ja tekisin leipiä, että päästään lähtemään ajoissa. Raivostuttavaa, mutta on onneksi yksi hänen harvoista vioistaan, niin ehkä siedän tämän.