Ketju VAIN kauniille naisille đ đ»
No niin kanssasisaret, tÀmÀ ketju on meille, jotka olemme saaneet synnyinlahjana kauneuden. Aihehan on tabu, jota pitÀÀ peitellÀ ja yrittÀÀ vÀhÀtellÀ tai pienentÀÀ itseÀÀn, ettei ÀrsytÀ muita, joten tuli mieleen, ettÀ luodaanpa meille oma ketju, jossa saamme jakaa kokemuksia ilman syyllisyyttÀ siitÀ, ettÀ on onnellinen siitÀ, mitÀ on saatu.
ĂrsyttÀÀ, kun ihmiset saa olla ylpeitĂ€ vaikka soittotaidosta, laulutaidosta, lahjakkuudesta urheilussa, piirtotaidosta jne. MUTTA jos joku on saanut synnyinlahjana kauneuden, se tuntuu suurinpiirtein synniltĂ€, mitĂ€ pitĂ€isi hĂ€vetĂ€ tai ainakin koittaa pitÀÀ kynttilÀÀ vakan alla, ettei loista liikaa. Tavallisen nĂ€köinen saa kaunistautua ja onhan kautta aikain naiset niin tehneet, ja siksi sen ympĂ€rillĂ€ on aina pyörinytkin iso bisnes, mutta kun kaunis nainen kaunistautuu, se tuntuu olevan monelle liikaa.
Olen viisikymppinen ja nyt vasta uskallan olla taas oma huoliteltu itseni, ilman ettÀ tunnen siitÀ syyllisyyttÀ ja yrittÀn pienentÀÀ itseÀni, etten olisi muiden naisten silmissÀ liikaa ja saisin siten hyvÀksyntÀÀ. Todella vapauttavaa.
En siis ikinÀ missÀÀn ole kehunut itseÀni toisille, olen ollut aina ystÀvÀllinen ja kohtelias, mutta silti saanut vihaa niskaani: miehet ihastuu ja naiset vihastuu. Parhaiten olen aina tullut juttuun toisten kauniiden naisten kanssa, joiden ei tarvi kilpailla ulkonÀöstÀ, vaan ovat tyytyvÀisiÀ omaan peilikuvaan.
Ja tĂ€ssĂ€ ei kauniiden tarvi kainostella tai tavallisen nĂ€köisten tulla vĂ€ittelemÀÀn, kuka on kaunis ja kuka ei, tĂ€mĂ€ ei nyt ole teille, joten kauniit: saatte jatkaa! đ€
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on se, ettÀ ihmiset kilpailevat aina. Aina. MitÀ enemmÀn ollaan samoilla apajilla ja samassa viiteryhmÀssÀ sitÀ helpommin tulee kilpailua. Naisilla kauneus aiheuttaa kateutta, koska se on kilpailuetu.
SiksihÀn se ÀrsyttÀÀkin rumia, kun joku on kaunis, kun sen kaikki nÀkee, niin sitten pitÀÀ vaikka vÀkisin keksiÀ kauniista jotain ikÀvÀÀ, ettÀ se olisikin muka tosi ruma sisÀisesti; ylimielinen ja ilkeÀ, vaikkapa.
Taas pÀÀstiin siihen, ettÀ rumat ovat kateellisia ja ilkeitÀ eikÀ yksikÀÀn kaunis voi olla ilkeÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on se, ettÀ ihmiset kilpailevat aina. Aina. MitÀ enemmÀn ollaan samoilla apajilla ja samassa viiteryhmÀssÀ sitÀ helpommin tulee kilpailua. Naisilla kauneus aiheuttaa kateutta, koska se on kilpailuetu.
Kaikki ei ole kateellisia kauniille naisille. Normaaleilla ihmisillÀ kateus jÀÀ lapsuuteen.
Hyvin harvalla jÀÀ. Suurin osa on koko ikÀnsÀ, mutta hyvin harvalla on vaan pokkaa myöntÀÀ sitÀ.
Olen sitten kai poikkeus. En nÀe mitÀÀn jÀrkeÀ kateudessa minkÀÀn asia suhteen. En jaksa olla kateellinen. Jos nÀen kauniin ihmisen, niin ihailen hÀntÀ. Itse olen tavallisen nÀköinen nainen ja jos jotakin ihmistÀ inhoan, niin se johtuu sen ihmisen kÀytöksestÀ eikÀ ulkonÀöstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut, ettÀ kun olet kaunis olet myös tuomittu olemaan yksin ihan riippumatta siitÀ kuinka ystÀvÀllinen ja kiva ja helposti lÀhestyttÀvÀ olet. Tavallisen nÀköiset pariutuvat helpoiten ja ovat yleisesti pidettyjÀ, rumat löytÀvÀt aina itselleen lopulta jonkun, mutta kun olet kaunis sulla ei ole kumppania eikÀ ystÀviÀ.
MÀ ollen ruma/tavis ja 0 ystÀvÀÀ.
MÀ olen hyvÀnnÀköinen ja 0 ystÀvÀÀ, menee myös toisinpÀin.
Jotkut ihmiset kokee kauniin naisen uhkana.
Mulla tapahtui yhdessÀ elÀmÀnvaiheessa -20kg muodonmuutos. Samalla sain itsetunnon takaisin ja aloin laittautua. Yksi kaveriporukan mimmi alkoi syrjimÀÀn tÀmÀn jÀlkeen, vaikka olin edelleen ystÀvÀllinen ja mukava muita kohtaan.
Mutta sitten on olemassa myös niitÀ kauniita naisia, joilla on noussut ulkonÀkö hattuun. Kohtelevat muita miten lystÀÀvÀt ja ovat ylimielisiÀ. Sellaista en arvosta ja se tekee ihmisestÀ vÀlittömÀsti vÀhemmÀn kauniin.
Hyvin harvalla jÀÀ. Suurin osa on koko ikÀnsÀ, mutta hyvin harvalla on vaan pokkaa myöntÀÀ sitÀ.