Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei ole saanut orgasmia

Vierailija
10.07.2026 |

Sain muutama päivä sitten tietää asian. Valehdellut päin naamaa 15 vuotta, lapsi 7 vuotias. Joku katsoi asiakseen poistattaa ketjun. Harmi kun siellä oli pari asiallistakin viestiä vaikka ensimmäinen vastaus oli palstahullun.. todennäköisesti myös poistattanut ketjun.

Seksiä ei siis ole ollut kuin harvakseltaan viime aikoina, eikä sekään ole ollut kovin hyvää puolin ja toisin. Lopetin kokonaan aloitteiden tekemisen, ja vaimo ihmetteli, että miksi ei seksiä. Tilanne meni riitelyksi, ja kertoi tuollaisen asian että feikannut 15 vuotta.

Tällä hetkellä ei puhuta edes toisillemme, saati harrasteta mitään seksiin liittyvää. 

Onko jotain toivoa edes, vai pitäisikö vaan unohtaa seksi ks. ihmisen kanssa? Ei kuulosta terveeltä tuollainen kusettaminen ja pimittäminen.

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun "käsittelyn" jälkeen on naiset ovat kädestä pitäen kiittäneet sikäli kuin ovat tajuissaan olleet ja pystyneet liikkumaan.....  

-matkarakastaja Nylkynen

Vierailija
42/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ihme, että vaimo on teeskennellyt, koska heti kun sait tietää totuuden, suutuit.

Nyt rauhoitu ja pääse yli tuosta kolhusta kuvittelemaasi egoa kohtaan.

Istukaa alas vsimon kanssa ja jutelkaa avoimesti ja rakentavasti, kerro, että halusisit oppia tuottamaan hänelle oikean orgasmin. Kysy mm että osaako hän tehdä sen itselleen. Jos osaa, niin pyydä neuvoja ja vinkkejä.

No nyt se stoori muuttui taas... nyt väittää sitten kuitenkin ehkä saaneensa jotain. Vaikea käydä valehtelijan kanssa mitään rakentavaa keskustelua, erityisesti kun näitä keskusteluja on matkan varrella käyty useita. Sinnikkäästi on kuitenkin muuta väitetty. 

Nimenomaan minä olen kysynyt, mistä hän voisi pitää, ja saanut ilmeisesti pelkkiä valheita vastaukseksi. Toisin päin ei koskaan mitään ikinä.

Kyse ei ole jostain egosta vaan luottamuksesta ja siitä, että kaikki se yhdessä harrastettu seksi on ollut myöskin valhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis vihainen naiselle, kun hän ei ole saanut koskaan orgasmia! Wau!!!!!

En, vaan siitä että valehtelee asiasta 15 vuotta -> epätyydyttävää seksiä -> vähemmän seksiä -> paska parisuhde

Tottakai olisi halunnut tuottaa hänelle orgasmeja, mikäli se on ylipäätää mahdollista 

No kuule, nyt sanoista tekoihin! 

Vaimo on ollut siinä rinnallasi ja halunnut seksiä vaikka se ei ole ollut täysin häntä tyydyttävää. Hän tykkää sinusta sellaisena kuin olet, eikä ole pettänyt, vaikka ei ihan kaikkea ole saanut.

Älä ole pikkumainen vaan ota hänen rakkautensa vastaan.

Minkä rakkauden? Ja mistä tiedän, ettei valehtele muistakin asioista (vaikka pettämisestä), koska on valehdellut noinkin tärkeästä asiasta noinkin pitkään?

Vierailija
44/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nythän teillä on tuhannen taalan paikka parantaa sitä seksielämää kun vaimo vihdoin kertoi tästä. Mutta nyt kun sait tiedon niin oletkin vain vihainen? 

Jos koko seksielämä 15 vuoden ajan perustuu valehtelulle, pitäisikö olla vaan että jees kiva ihanaa?

Ajattele kohdallesi mies, joka on kovin estoinen ja haluton ja panee ainoastaan kerran kuussa, jos kovin herättelet. 15 aviovuoden jälkeen hän sanoo, että ei ole koskaan saanut kanssasi orgasmia, ja itse asiassa ei tykkää pillustasi lainkaan. 

Olisit vaan että "joo hyvä Jari, ihanan rakentavaa palautetta"?

Voi jumalauta nyt taas

Jos se on ollut noin surkeaa niin mitä tämä suuri paljastus edes sitten merkitsi? Sitä että sait luvan kiukutella. Ei sun vaimon ole mikään pakko tykätä sinun munastasi ja eiköhän se ollut sulle jo aiemminkin selvää.

Myönsi vihdoin sen, mitä olen epäillyt. Sanoi yleensä haluavansa vaniljayhdntää pienellä esileikillä. Esim. nuolemista ja kaikkia leluja vastusti, ja nämäkin minun aloitteestani. 

Yritä siinä sitten.

Helvetti. 15 vuotta hukkaan. 

Millaista oikein kuvittelet että muiden ihmisten elämä on? Jos tämä on suurin ongelmasi 15 vuotta kestäneessä suhteessa, niin onneksi olkoon. Muilla on yleensä vähän vakavampiakin juttuja. Mitä sinä oikein kuvittelet, että jossain olisi ollut joku toinen nainen, joka olisi tullut sinun hoiteluillasi ja sinulla olisi jotenkin aivan erilaista ja mahtavaa hänen kanssaan viime 15 vuotta? Tajuatko että monissa perheissä on todella vakavia ongelmia, sairautta, köyhyyttä, lapsettomuutta, päihdeongelmia. Onko se teidän lapsikin ihan turha juttu, ainoa millä väliä on se, että vaimo olisi enemmän tykännyt seksistä sinun kanssasi. Ei lapsiperheissä yleensäkään ole mitään suuria seksi ilotulituksia ja ihmisten halut laskee pitkissä suhteissa melkein aina.

Joo ja Ukrainassa soditaan ja Afrikassa kuollaan nälkään -> omat ongelmat eivät ole merkityksellisiä.

Joo en minä tuohon kuole, mutta parisuhde voi hyvinkin kuolla.

Vierailija
45/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-miestäni ei olisi voinut vähempää kiinnostaa, saanko minä orgasmin vai en. Hain ja sain sitten muualta.

Vierailija
46/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat kyllä anteeksi vaan aika puusilmältä. Vai oletko trolli? 

Olet niin huono sängyssä, että vaimo feikkaa että homma loppuisi tai että et suuttuisi tai jotenkin muuten möksähtäisi. Se että teillä on ollut huono kommunikaatio ja vaimo ei ole saanut sanottua toiveitaan on ihan yhdessä luotu ongelma. Huomioonottavilla ja intohimoisilla rakastajilla on huomattavasti vähemmän tällaisia ongelmia naisten kanssa. Ei heidän kanssaan vaan kerta kaikkiaan käy niin, että nainen valehtelisi, vaan kaikkea ihanaa tulisi tehtyä hyvässä yhteisymmärryksessä. Minusta tuntuu että et itsekään pidä seksistä, koska jos pitäisit, niin ette olisi tällaisessa tilanteessa. Olisit alusta asti lämmitellyt naistasi upeasti ja jos hän ei olisi ollut innokas siltikään niin olisit löytänyt toisen kumppanin. Sääliksi käy nyt vaimoasi, mutta ihmettelen, että et nyt kaikkea taitoasi laita siihen että vihdoinkin opettelisit juttuja.

Voi olla, että olen maailman huonoin sängyssä. Se on vaan tyhjä pointti niin kauan kun arviointi on subjektiivista. 

Lämmittelyä on ollut mutta ilmeisesti väärillä tavoilla kun on huijattu.

Kyllä ihmiset yleensä  osaavat huomata sen että nauttivatko niiden kumppanit. Se että nainen on jotain voihkinut siinä ei pitäisi voida huijata paitsi jotain ensikertalaista teinipoikaa. Kyllä sen huomaa ihmisestä että onko se kiihottunut vai ei, punottaako posket, onko silmissä hohdetta, onko kuumottunut, onko kostea, tarttuuko halukkaasti hommiin, onko hengitys kiihtynyt. Olet ihan tietoisesti pettänyt itse itseäsi, kun et ole vaivautunut olemaan parempi.

Tragediahan tässä on se, että aloimme seurustella kovin nuorina, ja hän on ainoa seksikumppani, joka minulla on ollut.

Minä olen se, jota on tietoisesti petetty ja on tässä yritetty vaikka mitä ja vaivaa nähty huonoin tuloksin. 

Ainoa, joka tietää hänen tuntemuksensa on hän itse. Aika jännä kela, että jos hän onnistuu valehtelemaan ja menen harhaan, se on nimenomaan minun syytäni. Kunnon kaasuvalotuksen taidonnäyte. 

Vierailija
47/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein on näin myös miehillä ettei oikein ole haluja vaimoon. Käy vieraissa .  Mitä loukkaatte toisianne kaikki päivät pahoilla puheilla ilkeydellä siinä menee halut .   Niin se on.  Kun vaihtaa kumppania et sä sitä hauku heti ekan viikon aikana niin seksi sujuu .  Sitten kun alkaa haukkuminen seksi loppuu. 

Tai alkaa tällä tavalla kaivaa maata naisen jalkojen alta. Että nainen on oikein huijari, kun ei ole kertonut että ei ole saanut orgasmia. Mieti hetki AP, että miksi sinulle on vaikeaa kertoa totuus. Mökötykseksi menee.

Menee mökötykseksi, jos vaikka kertoo 15 vuoden jälkeen, ettei ole vaikka koskaan rakastanut ja on feikannut kaikki rakkaudentunnustukset.

Tai kaikki hymyt ja muut eleet ovat olleet feikkiä, oikeasti pitää juttujasi todella typerinä ja vastenmielisiä.

Miten tuollaisen asian voi ottaa jotenkin positiivisesti, kun sanotaan että joo tykkään tästä 15 vuoden ajan, ja sitten sanotaan että oikeasti halusin olla jossain muualla, enkä edes nauttinut?

Ei se orgasmin saaminen jollain tietyllä tavalla ole edelleenkään se pointti vaan tuo sietämätön kaksinaamaisuus.

Vierailija
48/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-miestäni ei olisi voinut vähempää kiinnostaa, saanko minä orgasmin vai en. Hain ja sain sitten muualta.

Hyvä niin.

T. Ap

Itseäni hiukan vituttaa ja tekisi mieli toimia juuri näin. 

Vierailija
49/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat kyllä anteeksi vaan aika puusilmältä. Vai oletko trolli? 

Olet niin huono sängyssä, että vaimo feikkaa että homma loppuisi tai että et suuttuisi tai jotenkin muuten möksähtäisi. Se että teillä on ollut huono kommunikaatio ja vaimo ei ole saanut sanottua toiveitaan on ihan yhdessä luotu ongelma. Huomioonottavilla ja intohimoisilla rakastajilla on huomattavasti vähemmän tällaisia ongelmia naisten kanssa. Ei heidän kanssaan vaan kerta kaikkiaan käy niin, että nainen valehtelisi, vaan kaikkea ihanaa tulisi tehtyä hyvässä yhteisymmärryksessä. Minusta tuntuu että et itsekään pidä seksistä, koska jos pitäisit, niin ette olisi tällaisessa tilanteessa. Olisit alusta asti lämmitellyt naistasi upeasti ja jos hän ei olisi ollut innokas siltikään niin olisit löytänyt toisen kumppanin. Sääliksi käy nyt vaimoasi, mutta ihmettelen, että et nyt kaikkea taitoasi laita siihen että vihdoinkin opettelisit juttuja.

Voi olla, että olen maailman huonoin sängyssä. Se on vaan tyhjä pointti niin kauan kun arviointi on subjektiivista. 

Lämmittelyä on ollut mutta ilmeisesti väärillä tavoilla kun on huijattu.

Kyllä ihmiset yleensä  osaavat huomata sen että nauttivatko niiden kumppanit. Se että nainen on jotain voihkinut siinä ei pitäisi voida huijata paitsi jotain ensikertalaista teinipoikaa. Kyllä sen huomaa ihmisestä että onko se kiihottunut vai ei, punottaako posket, onko silmissä hohdetta, onko kuumottunut, onko kostea, tarttuuko halukkaasti hommiin, onko hengitys kiihtynyt. Olet ihan tietoisesti pettänyt itse itseäsi, kun et ole vaivautunut olemaan parempi.

Tragediahan tässä on se, että aloimme seurustella kovin nuorina, ja hän on ainoa seksikumppani, joka minulla on ollut.

Minä olen se, jota on tietoisesti petetty ja on tässä yritetty vaikka mitä ja vaivaa nähty huonoin tuloksin. 

Ainoa, joka tietää hänen tuntemuksensa on hän itse. Aika jännä kela, että jos hän onnistuu valehtelemaan ja menen harhaan, se on nimenomaan minun syytäni. Kunnon kaasuvalotuksen taidonnäyte. 

Jos alkaa nuorena seurustella ensimmäisen seksikumppanin kanssa, niin taatusti käy näin. Yritä nyt päästä tästä yli.  Jos olet itse saanut niitä orgasmeja, niin olet paremmassa tilanteessa kuin vaimosi, joka ei ole sitä nautintoa saanut kokea. Yritä ymmärtää, että naiset tekevät usein kaikkensa että mies ei suuttuisi ja heidät on kasvatettu pienestä pitäen suojelemaan miesten egoja. Egonsa loukkannut mies on naiselle todella hankala, joskus jopa vaarallinen. Harvassa on sellainen nainen joka ei koskaan feikkaa orgasmia, ja nuoruuden suhteissa se on varmasti yleistä. Se on hyvin surullisa ja säälittävää, mutta ennen kaikkea NAISILLE. Kun olet itse mies, niin et ehkä ymmärrä sitä miten vaikeaa on olla nuori nainen. Nyt sitten vaimosi on riidan yhteydessä mennyt lipsauttamaan salaisuutensa. Itse esimerkiksi rupesin saamaan orgsemeja vasta keski-ikäisenä miehen kanssa, sitä ennen olivat suhteet menneet ilman orgasmeja tai jos mies sitä vaati, niin feikkaamalla. Olet nyt ihan esimerkki siitä, että miksi naiset feikkaavat. Käännät asian itseesi ja olet vihainen ja sanot että sinun elämäsi on mennyt pilalle. 

Vierailija
50/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyllä tekee itsekeskeisyyden maailmanennätyksen. Ymmärrän että tällainen on järkyttävä tieto miehelle, mutta ap:n katkeruus ja suhtautuminen asiaan on aivan kieroa. Lopeta kiukuttelu ja ole aikuinen. Jos et halua olla vaimosi kanssa, niin erota voi. Jos taas haluat, niin rupea parantamaan asioita. Ja paranna niitä sillä tavalla kuin vaimosi haluaa, eikä sillä lailla kuin itse haluat. Jos siis haluat että hänen kanssaan asiat sujuvat. 

Vierailija
51/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää miten tämä keskustelu meni. Vaimo kysyy miksi ei ole seksiä - sinä sanot että siksi kun se seksi on niin paskaa - vaimo loukkaantuneena toteaa että no niin on, minä en ole koskaan saanut...? 

Osaatko nähdä omaa rooliasi tuossa keskustelussa lainkaan? Vaimosi saattoi liioitella tai jopa valehdella loukatakseen samalla tavalla sinua kuin sinä loukkasit häntä. Joo, se on epätervettä, mutta niin on sinunkin tapasi toimia. 

Ja vaikka olisikin feikannut kaikki nämä vuodet, se kai kertoisi nimenomaan siitä että ei ole halunnut loukata tunteitasi. Samasta syystä sinäkään et varmaan vuosiin kertonut vaimollesi että seksinne on sinusta paskaa? 

Jos olisin sinä, yrittäisin nähdä positiivisen puolen ja se on se että vaimosi ilmeisesti haluaisi seksiä kun kysyi miksi sitä ei ole ollut. 

Teillä on nyt tuhannen taalan paikka tehdä seksistänne molemmille tyydyttävää. Pöytä on nyt täysin puhdas. 

Vierailija
52/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin, että ap:n ei ehken kannata noin syvälle omaan napaan tuijottaa. Jos vaimo ei ole saanut orgasmia, niin ei. Ehken orgasmin teeskentely on tyhmää, mutta naiset taitaa sitä joskus harrastaa. Ei sillä teeskentelyllä ap:lle liene mitään pahaa tarkoittanut. Seksi ei ole ehken vaan aivan tyydyttävää, eikä ole siitä saanut puhuttua.

Nyt on vaan hyvä tilaisuus keskustella, mikä olisi teistä molemmista tyydyttävää seksiä. Tuo nillitys noista teeskentelyistä ei kyllä johda mihinkään hyvään. 

Vierailija
53/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu jokseenkin samalta kuin olisi pettänyt jonkun kanssa. 15 vuotta pelkkiä valheita, miten tuosta saa jonkun seksielämän aikaiseksi. 

"Sääli, että taas joku mies poistattanut hyvän ketjun"

Ahaa. Hieno asenne ja ennakko-oletus! Todella kypsää ja rationaalista analyysia, kiitos tästä.

Taidat olla, näemmä enemmän huolissasi siitä, että vaimosi feikannut, kuin siitä ettei ole onnistunut saamaan orgasmia.

Itse asiassa kyllä. Herättää kysymyksiä siitä, millä muillakin elämän osa-alueilla valehtelee.

Millä (muilla) elämän osa-alueilla olet tavoittamaton, omissa maailmoissasi, omahyväinen, piittaamaton, keskustelematon? 

t. kunhan molemmat ovat tyytyväisiä, mes ja muna

Vierailija
54/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nythän teillä on tuhannen taalan paikka parantaa sitä seksielämää kun vaimo vihdoin kertoi tästä. Mutta nyt kun sait tiedon niin oletkin vain vihainen? 

Jos koko seksielämä 15 vuoden ajan perustuu valehtelulle, pitäisikö olla vaan että jees kiva ihanaa?

Ajattele kohdallesi mies, joka on kovin estoinen ja haluton ja panee ainoastaan kerran kuussa, jos kovin herättelet. 15 aviovuoden jälkeen hän sanoo, että ei ole koskaan saanut kanssasi orgasmia, ja itse asiassa ei tykkää pillustasi lainkaan. 

Olisit vaan että "joo hyvä Jari, ihanan rakentavaa palautetta"?

Voi jumalauta nyt taas

Jos se on ollut noin surkeaa niin mitä tämä suuri paljastus edes sitten merkitsi? Sitä että sait luvan kiukutella. Ei sun vaimon ole mikään pakko tykätä sinun munastasi ja eiköhän se ollut sulle jo aiemminkin selvää.

Myönsi vihdoin sen, mitä olen epäillyt. Sanoi yleensä haluavansa vaniljayhdntää pienellä esileikillä. Esim. nuolemista ja kaikkia leluja vastusti, ja nämäkin minun aloitteestani. 

Yritä siinä sitten.

Helvetti. 15 vuotta hukkaan. 

Millaista oikein kuvittelet että muiden ihmisten elämä on? Jos tämä on suurin ongelmasi 15 vuotta kestäneessä suhteessa, niin onneksi olkoon. Muilla on yleensä vähän vakavampiakin juttuja. Mitä sinä oikein kuvittelet, että jossain olisi ollut joku toinen nainen, joka olisi tullut sinun hoiteluillasi ja sinulla olisi jotenkin aivan erilaista ja mahtavaa hänen kanssaan viime 15 vuotta? Tajuatko että monissa perheissä on todella vakavia ongelmia, sairautta, köyhyyttä, lapsettomuutta, päihdeongelmia. Onko se teidän lapsikin ihan turha juttu, ainoa millä väliä on se, että vaimo olisi enemmän tykännyt seksistä sinun kanssasi. Ei lapsiperheissä yleensäkään ole mitään suuria seksi ilotulituksia ja ihmisten halut laskee pitkissä suhteissa melkein aina.

Joo ja Ukrainassa soditaan ja Afrikassa kuollaan nälkään -> omat ongelmat eivät ole merkityksellisiä.

Joo en minä tuohon kuole, mutta parisuhde voi hyvinkin kuolla.

Onko Ääfrik.äänissä oikeesti aktiivista seksiä,  kaikki kaikkien kanssa, aina ja missä vaan?

Vierailija
55/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan äitisikin valehdellut nussimistaidoistasi :)

Vierailija
56/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet täys tollo. Rauhoitu ja mieti ,että jos tässä nyt jollain on mennyt 15v "hukkaan" niin kyllä se on sinun vaimosi, joka ei ole koskaan saanut. Itse olet taatusti saanut. Niin ettö lopeta nyt tuo nillitys, ja ole iloinen ja kiitollinen että joku nainen on silti sietänyt sinua 15 vuotta.

Vierailija
57/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kyllä tekee itsekeskeisyyden maailmanennätyksen. Ymmärrän että tällainen on järkyttävä tieto miehelle, mutta ap:n katkeruus ja suhtautuminen asiaan on aivan kieroa. Lopeta kiukuttelu ja ole aikuinen. Jos et halua olla vaimosi kanssa, niin erota voi. Jos taas haluat, niin rupea parantamaan asioita. Ja paranna niitä sillä tavalla kuin vaimosi haluaa, eikä sillä lailla kuin itse haluat. Jos siis haluat että hänen kanssaan asiat sujuvat. 

Oho, ensimmäinen, joka ymmärtää että 15 vuotta parisuhteessa valehtelu voi olöa järkyttävä tieto!

Vierailija
58/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan tämä ketju on lähinnä solvaamista.

Vierailija
59/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin, että ap:n ei ehken kannata noin syvälle omaan napaan tuijottaa. Jos vaimo ei ole saanut orgasmia, niin ei. Ehken orgasmin teeskentely on tyhmää, mutta naiset taitaa sitä joskus harrastaa. Ei sillä teeskentelyllä ap:lle liene mitään pahaa tarkoittanut. Seksi ei ole ehken vaan aivan tyydyttävää, eikä ole siitä saanut puhuttua.

Nyt on vaan hyvä tilaisuus keskustella, mikä olisi teistä molemmista tyydyttävää seksiä. Tuo nillitys noista teeskentelyistä ei kyllä johda mihinkään hyvään. 

Niin  sanoi myös, että seksin sijaan olisi halunnut olla jossain muualla ja muutakin loukkaavaa. 

Eri asia joskus feikata orgasmi kuin systemaattisesti valehdella 15 vuotta. Tarina taas muuttui, että ehkä onkin saanut orgasmeja, mutta en luota enää hänen kertomaansa. Pikemminkin mietin, millä muilla elämän osa-alueilla vetää höplästä, koska olen näköjään täysin höynäytettävä idiootti.

Vierailija
60/122 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jo eteenpäin, ja yritä tehdä asialle jotain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi