Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten tuijottaminen parvekkeelta

Vierailija
10.07.2026 |

Tiedättehän, jokaisessa taloyhtiössä on tämä kyttääjä, joka kyylää ja katselee muita parvekkeeltaan koko päivän. Todella rasittavaa toimintaa. Viet roskia, siellä se kyttääjä katselee parvekkeeltaan, kävelet kaupasta kotiin, siellä se kyttääjä tuijottaa sinua.

Eikö tätä häiritsevää toimintaa saada millään kuriin? Ei meidän taloyhtiössä ainakaan! Kukaan ei lotkauta korviaan tällaiselle kyttäämiselle. 

Miksi toisten yksityisyyssuojaa saa rikkoa jatkuvasti kyttäämisellä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä virkaa on parvekkeella, jos asukas ei saa siellä olla?

Äitini tykkäsi vanhoilla päivillään katsella parvekkeeltaan päiväkodin lapsia, kun nämä ulkoilivat siinä takapihalla.  Talon alakerrassa oli siis päiväkoti.

Sitten äiti sattui kuulemaan, kun ne päiväkodin tädit valitti, että taas se akka on tuolla parvekkeella vahtaamassa.

Äiti ei sitten enää uskaltanut mennä omalle parvekkeelleen päiväkodin aukioloaikana.

Ja hänestä olisi ollut niin mukavaa seurailla niitä lasten touhuja, paljon muuta kun ei niin vanhalla ihmisellä enää ollut.  

Sekin vähä ilo piti pilata.

Vierailija
42/51 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät mitä ne katselee. Mä istun parvekkeella katselemassa pihaa, puita ja lintuja. Ei mua kauheesti kiinnosta mitä naapurit tekee siinä samalla. Välillä käyn sisällä ja tuun takasin parvekkeelle. Illalla katson auringonlaskua.

Jos pihalla on ihmisiä, katselet heitä. Pihalla olevilla ihmisillä on varmasti oikeus oleskella pihalla, ilman että joku kyttää heitä ja tekee olon epämukavaksi ja ahdistuneeksi.

Mikäs helvetin arkajalka siinä olet määräämään voiko ihmiset istua omalla parvekkeellaan. Jätä moukka itse ihmiset rauhaan.  👹👹👹👹

Lakkaat kyttäämästä pihalla olevia ihmisiä parvekkeelta, saat toki istua siellä, mutta toisten tuijottaminen ja kyttääminen ei ole sallittua. Älä mene parvekkeellesi, ellet osaa näitä yksinkertaisia pelisääntöjä noudattaa.

Sinä kusimuna et minulle etkä kellekkään laita parvekesäntöjä.  Ota lääkkeesi.  😝😝😝😝😝

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän taloyhtiössä ainakaan ole yhtään tuollaista.

Eikä meillä.

Ap potee vainoharhaa ja narsismia. "Kaikki tuijottavat minua koska olen niin kiinnostava" Et v i t t u ole. Ihmiset saa katsella ikkunoista ja parvekkeilta ja ap voi joko opetella kestämään sen tai hautautua kuolinloukkoonsa.

Lääkityskin auttaa. 

Juuri näin. Vainoharhainen......säälittävä. 

Vierailija
44/51 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä saa katsella mitä haluaa ei se ole laissa kielletty. Ja Jos on liikuntarajoitteinen niin ei välttämättä näe muita ihmisiä kuin parvekkeeltaan.

Vierailija
45/51 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KOKO PÄIVÄN KYTTÄÄ PARVEKKEELLA. Talvellakinko. Miksi liiottelet, kerjäätkö perusteetonta sääliä, kukaan perkele seiso parvekkeella kyttäämässä sinua KOKO PÄIVÄN, kyllä se jumalauta ainakin syömässä käy sisällä tai jossain, kaupassa ja nukkuu myös. KOKO PÄIVÄN 24 TUNTIA ?

Näitä on tällasia pehmeen kuulan omaavia joukossamme :)

Anna olla pehmiksiä, mitä se sinun kulkujasi estää, minä ainkaan ehdi kytätä parvekkeita ja muuten, sanoit, että SINUA kytätään, miksi sinä KYTTÄÄT PARVEKETTA ?

Vierailija
46/51 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo laitonta ole.

Mitä väliä sillä on? Hyviin tapoihin kuuluu, ettei muiden toimia kyttäillä.

No pidä sinäkin katseesi maassa.

Vierailija
47/51 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä saa katsella mitä haluaa ei se ole laissa kielletty. Ja Jos on liikuntarajoitteinen niin ei välttämättä näe muita ihmisiä kuin parvekkeeltaan.

yök.

Vierailija
48/51 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät mitä ne katselee. Mä istun parvekkeella katselemassa pihaa, puita ja lintuja. Ei mua kauheesti kiinnosta mitä naapurit tekee siinä samalla. Välillä käyn sisällä ja tuun takasin parvekkeelle. Illalla katson auringonlaskua.

Jos pihalla on ihmisiä, katselet heitä. Pihalla olevilla ihmisillä on varmasti oikeus oleskella pihalla, ilman että joku kyttää heitä ja tekee olon epämukavaksi ja ahdistuneeksi.

Mikäs helvetin arkajalka siinä olet määräämään voiko ihmiset istua omalla parvekkeellaan. Jätä moukka itse ihmiset rauhaan.  👹👹👹👹

Lakkaat kyttäämästä pihalla olevia ihmisiä parvekkeelta, saat toki istua siellä, mutta toisten tuijottaminen ja kyttääminen ei ole sallittua. Älä mene parvekkeellesi, ellet osaa näitä yksinkertaisia pelisääntöjä noudattaa.

Sinä kusimuna et minulle etkä kellekkään laita parvekesäntöjä.  Ota lääkkeesi.  😝😝😝😝😝

Siis saa olla parvekkeella, mutta ei saa katsoa mihinkään.

Miten se on mahdollista?

Vierailija
49/51 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yök.

Onko sulla krapula kun yököttää?

Vierailija
50/51 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututtaakohan noita lintuja, kun seuraan niiden touhuja ikkunastani?

Jotkut jopa oikein kiikarien kanssa katsoo ja tutkii lintuja ja jopa pitävät päiväkirjaa niitten liikkeistä.

Vierailija
51/51 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo laitonta ole.

Mitä väliä sillä on? Hyviin tapoihin kuuluu, ettei muiden toimia kyttäillä.

Ihmisiltä tuntuu sitten ne hyvät tavat olevan kadoksissa.  Ainahan ne on kännykät kädessä kuvaamassa, kun jotain tapahtuu, vaikka auto-onnettomuus tai poliisin paikalle tulo jonkun asian takia.  Heti ollaan siinä seisoskelemassa ja kännykkä kädessä kuvaamassa.

Nuoret ihmiset lähinnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme