Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten tuijottaminen parvekkeelta

Vierailija
10.07.2026 |

Tiedättehän, jokaisessa taloyhtiössä on tämä kyttääjä, joka kyylää ja katselee muita parvekkeeltaan koko päivän. Todella rasittavaa toimintaa. Viet roskia, siellä se kyttääjä katselee parvekkeeltaan, kävelet kaupasta kotiin, siellä se kyttääjä tuijottaa sinua.

Eikö tätä häiritsevää toimintaa saada millään kuriin? Ei meidän taloyhtiössä ainakaan! Kukaan ei lotkauta korviaan tällaiselle kyttäämiselle. 

Miksi toisten yksityisyyssuojaa saa rikkoa jatkuvasti kyttäämisellä?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivän, miten ehtii? Itse kastelen parvekkeellani kukat ja joskus samaan aikaan pihalla on ollut ihmisiä. Jos ääniä kuulu saatan vilkaista mitä pihalla tapahtuu, mutta erityisemmin en ketään kyttää. Joskus olen pyytänyt lapsenkin katsomaan jos pihalla on ollut mm. eläimiä, kuten oravia tms. Toivottavasti kukaan ei luule, että häntä kytätään erityisesti. Mutta toki noita kyttääjiä oikeasti on joilla ei ole muuta tekemistä. Meillä asui sellainen aikoinaan rivitalossa. Verho aina vilahti kun tää ihminen kyttäsi ja heillä tytär oli lasussa töissä. Meillä oli pieni lapsi niin varmaan sitä kyttäsivät. 

Vierailija
62/62 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on parvekkeen tarkoitus? Tai mikä on omakotitilan pihalla katselu?  Minä katselen tasan tarkkaan mitä haluan. Aloittajalle tiedoksi,  että jos poliisit ei ole tulleet ovellesi tai muuten ole mellakoinut niin kannattaa nyt varmaan miettiä aloittajan, että terapia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän