Mies, kiihottaisiko sinua ajatus, että makuuhuoneen ulkopuolella naisesi on hardcore feministi, mutta makuuhuoneessa alistuva orjasi?
Kun olette ystäviesi kanssa viettämässä aikaa, niin hän saattaa korjata sanomiasi aika kärkkäästi, jos erehdyt sanomaan muka jonkun naisia väheksyvän kommentin.
Kun hänen juomansa on loppunut, niin hän saattaa komentaa sinut hakemaan lisää. Hän voi kertoa kuinka suhteen alussa et tahtonut hoitaa osuuttasi kotitöistä ja hänen piti laittaa sinut ojennukseen. Nykyään ei tarvitse edes käskeä, kun mies jo kiltisti siivoaa.
Mutta mitä tulee seksiin, niin naisesi alistuu tahtoosi ja toteuttaa toiveesi, eikä koskaan kieltäydy mistään.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Olen feministi, tietysti, ja niin on miehenikin, miksei olisi. Sängyssä teen mitä mies haluaa, ja mieskin tekee mitä minä haluan. Ei ole ongelmaa!
Kyllä noi feministimiehet tiedetään. Varmaan ei raukka uskalla edes unissaan kertoa sulla mitä oikeasti haluaisi.
Huolestuttaisi ihminen, joka ei itsekään tiedä mistä tulee ja minne menee.
Ei ihan toi äärimmäisin laita olisi mun juttu, mutta olen kuullut, että monet feministit kiihottuvat, jos jos kumppani ottaa naisen sängyssä kuten tosi miehen kuuluu, siinä on jotain kiehtovaa.
Olen feministi, tietysti, ja niin on miehenikin, miksei olisi. Sängyssä teen mitä mies haluaa, ja mieskin tekee mitä minä haluan. Ei ole ongelmaa!