Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sairaat pervot kuolivat tulipalossa
01.10.2008 |
Viisitoista ihmistä kuoli videoliikkeen palossa Japanin Osakassa.
Lisäksi neljä ihmistä loukkaantui vakavasti kaupungin keskustassa sattuneessa palossa.
Viranomaisten mukaan kaikki surmansa saaneet olivat miehiä.
Onnettomuus sattui seitsenkerroksisen talon pohjakerroksessa. Heti onnettomuuden jälkeen ei ollut tietoa, kuinka moni onnistui pakenemaan liekkien keskeltä aikuisviihdettä tarjoavasta videoliikkeestä.
STT-REUTERS
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa