Treffeille pitää saada uusi käytäntö
Eli jos treffit ovat pelkkää keskustelua, niin nainen maksaa kaiken myös miehen tilauksen ja matkat. Jos taas treffien jälkeen samana päivänä harrastetaan seksiä, niin silloin mies maksaa kaiken. Tämä olisi reilu tapa jakaa kustannukset.
Kommentit (670)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että 1 nainen on käynyt treffeillä 100 miehen kanssa, ei tarkoita sitä että miehet pääsee treffeille 100 naisen kanssa. Mikä daiju sä oikeen olet?
Kaikille muillekin naisille kelpaa vain se joka sadas mies. Mies on ihan varmasti käynyt muidenkin yhtä nirsojen naisten kanssa treffeillä, joissa on tullut vesiperä. Ei ole ihme, että miehet haluavat alentaa treffien kustannuksia ja vaivannäköä. Toinen vaihtoehto on lopettaa kokonaan kahvilatreffaus.
Taas kummia oletuksia. "Jos yksi nainen tekee näin, niin sitten tekee kaikki muutkin". Ei se kuule mene noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffeistä on itse asiassa paljon vähemmän vaivaa kuin netissä tutustumisessa. Kahvilassa käy nopeasti, chattaillen tutustuessa menee kuukausia. Miksi haaskata aikaa? Elämä on rajallinen.
Mutta kahvilassa tulokset ovat todella heikkoja. Kahvilassa joutuu ravaamaan alvariinsa ilman tuloksia.
Ei joudu. Normaalit ihmiset viestittelee ennen treffejä ja selvittää, onko toinen sopva vai ei. Sä teet itse samaa ennen uhoamiasi kotitreffejä.
Sulla on vaan vaikeuksia olla yleisillä paikoilla. Sosiaalista ahdistusta ehkä? Se ei ole mikään häpeä ja siihen voi hakea apua.
Joku nainen kirjoitti tällä palstalla, että hän kävi noin 100 kertaa kahvilatreffeillä, kunnes löysi sopivan miehen. Mies joutuu siis käymään 100 kertaa kahvilatreffeillä kunnes löytyy yksi nainen, joka on kiinnostunut sinusta.
Toi on jo noloa päättelyä.
Ei. Mies ei joudu käymään 100 treffeillä. Nainen kävi 100 treffeillä. Nainen kävi treffeillä 100 miehen kanssa. EI mies.
Kahvilatreffien suurin ongelma on se, miten saada nirsot ja pelkäävät naiset karsittua jo etukäteen pois. Sillä tavalla, että jokainen kahvilatreffi johtaisi tuloksiin ja nainen tuntisi joka kerta ensitreffeillä romanttista kiinnostusta mieheen.
Ja naiselle kahvilatreffien tarkoitus on saada tämän ajatustyylin omaavat miehet seulottua pois. Siis jos sulla olisi nuoria tyttäriä niin ihanko huoletta olisit kun he lähtisivät kenen tahansa tyypin kotiin tuosta vaan?
Pitää esikarsia jo ennen treffejä kaikki epäsopivat pois, ettei tarvitse yhtään kertaa mennä turhaan treffeille.
Siksi sinun ei kannata yrittää niitä kahviloista pitäviä naisia, vaan pysytellä omanlaisiesi parissa. Eivät kahvilanaiset sinusta kiinnostu.
En ymmärrä mikä ongelma tuo karsiminen edes on. AP:han nytkin jo esikarsii naisia. Viestittelee kymmenien tai satojen kanssa kuukausitolkulla, jotta saa edes yhden kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffeistä on itse asiassa paljon vähemmän vaivaa kuin netissä tutustumisessa. Kahvilassa käy nopeasti, chattaillen tutustuessa menee kuukausia. Miksi haaskata aikaa? Elämä on rajallinen.
Mutta kahvilassa tulokset ovat todella heikkoja. Kahvilassa joutuu ravaamaan alvariinsa ilman tuloksia.
Ei joudu. Normaalit ihmiset viestittelee ennen treffejä ja selvittää, onko toinen sopva vai ei. Sä teet itse samaa ennen uhoamiasi kotitreffejä.
Sulla on vaan vaikeuksia olla yleisillä paikoilla. Sosiaalista ahdistusta ehkä? Se ei ole mikään häpeä ja siihen voi hakea apua.
Joku nainen kirjoitti tällä palstalla, että hän kävi noin 100 kertaa kahvilatreffeillä, kunnes löysi sopivan miehen. Mies joutuu siis käymään 100 kertaa kahvilatreffeillä kunnes löytyy yksi nainen, joka on kiinnostunut sinusta.
Ei. Mies ei joudu käymään 100 treffeillä. Nainen kävi 100 treffeillä. Nainen kävi treffeillä 100 miehen kanssa. EI mies.
Kahvilatreffien suurin ongelma on se, miten saada nirsot ja pelkäävät naiset karsittua jo etukäteen pois. Sillä tavalla, että jokainen kahvilatreffi johtaisi tuloksiin ja nainen tuntisi joka kerta ensitreffeillä romanttista kiinnostusta mieheen.
Ja naiselle kahvilatreffien tarkoitus on saada tämän ajatustyylin omaavat miehet seulottua pois. Siis jos sulla olisi nuoria tyttäriä niin ihanko huoletta olisit kun he lähtisivät kenen tahansa tyypin kotiin tuosta vaan?
Pitää esikarsia jo ennen treffejä kaikki epäsopivat pois, ettei tarvitse yhtään kertaa mennä turhaan treffeille.
Siksi sinun ei kannata yrittää niitä kahviloista pitäviä naisia, vaan pysytellä omanlaisiesi parissa. Eivät kahvilanaiset sinusta kiinnostu.
En ymmärrä mikä ongelma tuo karsiminen edes on. AP:han nytkin jo esikarsii naisia. Viestittelee kymmenien tai satojen kanssa kuukausitolkulla, jotta saa edes yhden kotiinsa.
No eihän se mikään ongelma luulisikaan olevan kun kertoo seuraa saavansa, mutta silti tuo vain täällä jaksaa vänistä. Ilmeisesti on sitä mieltä, että kahvilanaistenkin kuuluisi tulla häntä kotiin piikomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mielenkiintoista, että naisista itse valmistettu savulohi on minimum effort-paskaa, kun taas kahvilan pullat eivät ole.
Savustaminen on kaikkein helpoin tapa valmistaa lohta. Eihän se ole kuin lykätä se savustimeen. Meillä savulohi on juuri laiskojen päivien arkiruokaa. Kala pönttöön, odottelua, ja sitten syömään.
Ja se kun kävelet kahvilan tiskille ja vilautat pankkikorttia, on uroteko joka vastaa entisajan karhun kaatamista paljain käsin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mielenkiintoista, että naisista itse valmistettu savulohi on minimum effort-paskaa, kun taas kahvilan pullat eivät ole.
Savustaminen on kaikkein helpoin tapa valmistaa lohta. Eihän se ole kuin lykätä se savustimeen. Meillä savulohi on juuri laiskojen päivien arkiruokaa. Kala pönttöön, odottelua, ja sitten syömään.
Ja se kun kävelet kahvilan tiskille ja vilautat pankkikorttia, on uroteko joka vastaa entisajan karhun kaatamista paljain käsin?
Ei täällä kukaan nainen ole väittänyt että tuo olisi suuri effortti, nimenomaan sitä on ihmetelty, että mikä ihmeen effortti kahvilassa käyminen ap:lle on. Ap sitä jankkaa, ja on sanonut että kotona viitsisi panostaa. Mutta näköjään ei viitsinytkään, vaan mennyt sieltä mistä helpointa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä olen viestitellyt vain yhden naisen kanssa, ja se on lopulta onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli yksi nainen. Minä löysin ihanan miehen viidensiltä treffeiltä. Tiedän erään joka löysi ensimmäisiltä.
Ihan sama vaikka olisi ollut sata naista. Ei logiikka toimi noin kuin insel väittää. Tiedtään vain että nainen kävi 100 treffeillä, eli treffeillä sadan miehen kanssa. Tämä ei kerro mitään kyseisten tai muiden miesten treffailukerroista tai naistensaamisista. Se sadas mies, joka suhteen sai, saattoi olla ekoilla treffeillään ikinä.
Ja vaikka sinä löysit ihanan miehen viidensiltä treffeiltä, se ei kerro mitään sun miehen treffimääristä. Hän on voinut olla treffeillä yhden tai vaikka sadan naisen kanssa.
Ei hitto! Mies joutuu vain naisten kahvilajuoksupojaksi. Miehelle olisi varmaan kelvannut jokainen näistä sadasta naisesta, mutta nainen on se, joka on nirso. Tuollainen kahvilassa ravaaminen alkaa korpeaa miestä todella paljon. Mies on kuitenkin käynyt muidenkin naisten kanssa treffeillä, joille heillekin kelpaa vain noin joka sadas mies.
Ketkä 100 naista?
1 nainen kävi treffeilllä 100 miehen kanssa. Ei päinvastoin.
Niille 99 miehelle jäi vain p@skat käteen, ja rahaakin varmaan paloi turhan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli yksi nainen. Minä löysin ihanan miehen viidensiltä treffeiltä. Tiedän erään joka löysi ensimmäisiltä.
Ihan sama vaikka olisi ollut sata naista. Ei logiikka toimi noin kuin insel väittää. Tiedtään vain että nainen kävi 100 treffeillä, eli treffeillä sadan miehen kanssa. Tämä ei kerro mitään kyseisten tai muiden miesten treffailukerroista tai naistensaamisista. Se sadas mies, joka suhteen sai, saattoi olla ekoilla treffeillään ikinä.
Ja vaikka sinä löysit ihanan miehen viidensiltä treffeiltä, se ei kerro mitään sun miehen treffimääristä. Hän on voinut olla treffeillä yhden tai vaikka sadan naisen kanssa.
Ei hitto! Mies joutuu vain naisten kahvilajuoksupojaksi. Miehelle olisi varmaan kelvannut jokainen näistä sadasta naisesta, mutta nainen on se, joka on nirso. Tuollainen kahvilassa ravaaminen alkaa korpeaa miestä todella paljon. Mies on kuitenkin käynyt muidenkin naisten kanssa treffeillä, joille heillekin kelpaa vain noin joka sadas mies.
Ketkä 100 naista?
Niille 99 miehelle jäi vain p@skat käteen, ja rahaakin varmaan paloi turhan takia.
Eli sä lähdet treffeille vain jos pimpsalooraa on luvassa, muuten et. Ja naiset on vasn pimpsalooratelineitä, joiden tehtävä on tyydyttää tarpeesi? Eli siis käyttötavara?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoin kerran treffeillä naisen konserttilipun 70 euroa , juomat ja ruuatkin 50 euroa. En saanut pillua.
Minua olisi harmittanut puoli vuotta noin suuri tyhjä investointi.
Normaalia ihmistä tuollainen ei harmittaisi sekuntiakaan. Normaali ihminen kun ei tuollaista minään investointina pidä, vaan eleenä josta myös itselle tulee hyvä mieli.
Hyvähän naisen on noin sanoa kun on itse siellä saamapuolella. Tuollaiset menetykset yleensä vielä kertaantuvat seuraavilla ja sitä seuraavilla treffeillä.
Tehdäänpä nyt miehille koe:
Ensin kahlaat jossain deittiapissa satoja miehiä ja joudut kuuntelemaan jotain saastaa ja ehdotuksia siitä, että menet jonkun luo,joka työntää elimensä peräaukkoon. Et ole edes ihminen vasn reikä johon tyydyttää tarpeesi.
Sitten kun löydät jonkun joka edes esittää että olet ihminen, alkaa se tiskaaminen että tuu mun luo,tuu mun luo, ja taka-ajatuksena jälkeen että tuo tyyppi saa tyhjentää elimesi oeräsuoleesi. Ja jos nöin ei käy ja sovit treffit, joihin sinä valmistaudut huolellisesti niin sinne tulee tyyppi, joka on pahimmassa tapauksessa epäsiisti tuppisuu, ja yrität nyhtää edes jotain. Ja pahimmassa tapauksessa tuo tyyppi saattaa käyttäytyä uhkaavasti ja pääkleköyvästi ja vihjailee koko tapaamisen ajan siitä, mitrn sun pitäisi nyt antaa hönentyöntää elimensä persereikääsi. Ja joudut olemaan varovainen, koska et voi tietää, jos olet sattunut joutumaan tapaamiseen jonkun hu**** kanssa, joka ei ole käynyt ilmi lyhyen keskustelunne aikana deittiäpusdä. Ja vaikka teillä olisi kukapa, niin siitä huolimatta se ilta saattaa olla pettymys, kun se tyyppi illan lopuksi pyytää että saako hän tyhjentää elimensä sinun peräaukkoon.
Ja miiten, sinun on pakko tavata tuo tyyppi julkisella paikalla, mistä pääset karkuun tai apua, koska tyyppi on sinua isompi jablihaksikkaampi ja voi tarvittaessa ja halutessaan raiz ja tappaa sinut.
Ja kaikesta tuosta joudut vielä maksamaan. Ja pahimmassa tapauksess, jos kieltäydyt jatkotapaamisista ja yhteydenpidosta , niin saat perääsi vainajan ja stalkkerin.
Ole hyvä!
Maksa minulle tapaamisesta tai anna minun tyhjentää elimensä peräaukkoon!!!!
Minä olin tapaillut erästä miestä jonkin aikaa. Pyysin hänet luokseni syömään. Olin nähnyt vaivaa ja tehnyt pitkään ja hartaasti ruokaa, ja oli alkuruuat ja jälkiruuat ja viinit ja kaikki.
Mies ei edes kiittänyt ruuasta, alkoi vain kertomaan että miten voisin tehdä ruuan paremmin ensi kerralla. Ei tuonut viinipulloa tai edes kukkia.
Se suhde loppui siihen.
Olisi pitänyt pyytää maksu ruuasta ja viinistä. Ja huonosta seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Joo tuollaisia järjestelyjä on täysin mahdollista saada, tarvit vaan paljon rahaa. Maksulliset naiset ottavat monien satojen jopa tuhannen euron taksaa, Suomessa ei olla vielä siinä pisteessä että löydät prostituoidun joka on valmis kaupan tekoon yhden kahvikupin ja leffalipun hinnalla. Siitä vaan seksitreffeille maksullisten kanssa, seksiä pääset harrastamaan takuuvarmasti, koska ne maksulliset naiset eivät varmastikaan halua jutella sun kanssa sillä ehdolla että sinä maksat.
Höpö höpö, nuori kaunis ilokinkku tekee kotikäyntejä 100-200 eur/h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tuollaisia järjestelyjä on täysin mahdollista saada, tarvit vaan paljon rahaa. Maksulliset naiset ottavat monien satojen jopa tuhannen euron taksaa, Suomessa ei olla vielä siinä pisteessä että löydät prostituoidun joka on valmis kaupan tekoon yhden kahvikupin ja leffalipun hinnalla. Siitä vaan seksitreffeille maksullisten kanssa, seksiä pääset harrastamaan takuuvarmasti, koska ne maksulliset naiset eivät varmastikaan halua jutella sun kanssa sillä ehdolla että sinä maksat.
Höpö höpö, nuori kaunis ilokinkku tekee kotikäyntejä 100-200 eur/h.
Ymmärrän, että olet köyhä. Olen kuitenkin pahoillani, ettet oikeaa laatua koskaan pääse kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan se jannu jolle ei kelvannut mikään ehdottamani julkinen paikka.
Ei näköalatorni josta saa hyviä vohveleita ja alueella on nurmikkoa jolla istua ja jutella. Ei kauppakeskuksen kahvila. Ei sataman kahvila. Ei puisto keskustassa. Oli kuuma kesä ja tyyppi vaan jankutti että tulisin hänen luokseen,voisimme juoda kuohuviiniä parvekkeella. Vakuutti ettei koske minuun ellen pyydä. Lopulta saimme sovittua tärskyt taloyhtiön, jossa jannu asui grillikatokseen. Kun saavuin tyyppi istui siellä ilman paitaa jo selvästi humalassa,tarjosi lämmennyttä punaviiniä ja kuivia kaurakeksejä. Mitään ei oikein puhunut eikä näyttänyt edes kuuntelevan kunnes lopulta kysyi, että no millos pussataan? Sanoin ettei ensitreffeillä. Tämän jälkeen ilmoitti menevänsä kotiin vessaan eikä tullut enää ulos. Myöhemmin pyysi maksamaan hänelle takaisin viinin hinnan ja antoi ymmärtää, että olin härnännyt ns antanut ymmärtää mutten ymmärtänyt antaa.
Hitto jos olisin mennyt luokseen niin varmaan olisi rais""nnut siellä parvekkeella!
Huhhuh, kuulostaa aivan järkyttävältä! Osanotot, kenenkään kohdalle ei tuollaisia tapaamisia toivoisi. Missä päin Suomea tämä tapahtui?
Mikkelissä. En asu siellä,miehestä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näköalatorni josta saa hyviä vohveleita ja alueella on nurmikkoa jolla istua ja jutella. Ei kauppakeskuksen kahvila. Ei sataman kahvila. Ei puisto keskustassa. Oli kuuma kesä ja tyyppi vaan jankutti että tulisin hänen luokseen,voisimme juoda kuohuviiniä parvekkeella. Vakuutti ettei koske minuun ellen pyydä. Lopulta saimme sovittua tärskyt taloyhtiön, jossa jannu asui grillikatokseen. Kun saavuin tyyppi istui siellä ilman paitaa jo selvästi humalassa,tarjosi lämmennyttä punaviiniä ja kuivia kaurakeksejä. Mitään ei oikein puhunut eikä näyttänyt edes kuuntelevan kunnes lopulta kysyi, että no millos pussataan? Sanoin ettei ensitreffeillä. Tämän jälkeen ilmoitti menevänsä kotiin vessaan eikä tullut enää ulos. Myöhemmin pyysi maksamaan hänelle takaisin viinin hinnan ja antoi ymmärtää, että olin härnännyt ns antanut ymmärtää mutten ymmärtänyt antaa.
Hitto jos olisin mennyt luokseen niin varmaan olisi rais""nnut siellä parvekkeella!
Voi jestas. Olisin luopunut koko suunnitelmasta jo ekan ehdotuksen jälkeen. Toivottavasti et maksanut tuolle urpolle mitään.
Menin lähinnä uteliaisuudesta että millainen tapaus siellä on vastassa 😄. Ja en todellakaan maksanut mitään takaisin,itsepä halusi tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhaista :D
Vierailija kirjoitti:
Uuno Turhapurokin laskutti naiselta 5 markkaa pieleen menneistä treffeistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt treffeillä kun tavoitteesi ei ole seura haku vaan seksi? Maksulliset palvelut on teitä varten.
No siksi kun maksullinen on kalliimpi. Ap haluaa pimsaa mieluiten ilmaiseksi mutta parin euron kahvikupillisella nyt ainakin pitäisi irrota. Ap on siis pimsalokki.
Metsäläisille moukille tiedoksi: Kutsuja maksaa treffeillä. Naiset, kiertäkää pihit miehet kaukaa, ne ei muutu, paitsi vielä itarammiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt treffeillä kun tavoitteesi ei ole seura haku vaan seksi? Maksulliset palvelut on teitä varten.
No siksi kun maksullinen on kalliimpi. Ap haluaa pimsaa mieluiten ilmaiseksi mutta parin euron kahvikupillisella nyt ainakin pitäisi irrota. Ap on siis pimsalokki.
Metsäläisille moukille tiedoksi: Kutsuja maksaa treffeillä. Naiset, kiertäkää pihit miehet kaukaa, ne ei muutu, paitsi vielä itarammiksi.
Eli miehen ei kannata kutsua naista muuhun kuin ilmaisille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä 100 naista?
Kaikki muutkin naiset ovat samanlaisia. On sellaisiakin naisia, joille kelpaa vain yksi tuhannesta miehestä.