Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteronaisena minulta ei ole koskaan hotellissa kysytty onko parisänky ok?

Vierailija
10.07.2026 |

Miehen kanssa matkustaessa ei ole ikinä kysytty mitään huoneen sängyistä. Ilmeisesti on luotettu siihen, että asiakas osaa varata oikeat vuoteet itselleen ja seurueelle. 

Tuntuu hämmentävältä lukea siitä kuinka monelta ilmeisesti aina tarkistetaan yksityiskohtaisesti varauksen tiedot ennen huoneen avainten luovuttamista.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin korvauksia, jos sieltä löytyy se uusi testamentti koska siitä tulee heti mieleen se suvivirsi. Sen jälkeen joudun hakemaan rauhoittavia eikä niitä anneta. Siitä tulee entistä pahempi mieli ja anarkomieliala. Menen oitis mannerheimintielle istumaan ja ryhdyn nälkälakkoon. 

Vierailija
2/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä varatessa lukee, että onko parisänky vai yksittäisiä sänkyjä. Ei sitä enää check-inissä valita, se valitaan varatessa.

Anna kun arvaan, miehesi varaa aina parisängyn, kun haluaa seksiä. Ja sitten selittää, että hotelli ei kysynyt mikä otetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaadin korvauksia, jos sieltä löytyy se uusi testamentti koska siitä tulee heti mieleen se suvivirsi. Sen jälkeen joudun hakemaan rauhoittavia eikä niitä anneta. Siitä tulee entistä pahempi mieli ja anarkomieliala. Menen oitis mannerheimintielle istumaan ja ryhdyn nälkälakkoon. 

Nice. Kerro täällä paljonko sinulle maksettiin.

Vierailija
4/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt että onko sinulta heteronaisena koskaan kysytty onko parisänky ok? Sinä kai sen tiedät emmekä me.

Vierailija
5/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho! Taidat olla vihvassu tai joku muu kommari?!

Vierailija
6/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä varatessa lukee, että onko parisänky vai yksittäisiä sänkyjä. Ei sitä enää check-inissä valita, se valitaan varatessa.

Anna kun arvaan, miehesi varaa aina parisängyn, kun haluaa seksiä. Ja sitten selittää, että hotelli ei kysynyt mikä otetaan.

Ei kun minä varaan aina parisängyn jos sellainen on saatavilla. Ihmettelen vain miksi joiltain ilmeisesti aina varmistellaan ovatko varauksen tiedot oikein. Onkohan kyse vanhemmista ihmisistä?

Vierailija
7/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan homot!

Vierailija
8/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää kun hotelleissa oletetaan, että halutaan nukkua naisystäväni kanssa parisängyssä. Ei tasan haluta vaan haluamme omat sängyt. Aina saa olla erikseen varmistamassa asiaa.

Vierailija
9/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt että onko sinulta heteronaisena koskaan kysytty onko parisänky ok? Sinä kai sen tiedät emmekä me.

Onko suomi äidinkielesi?

Vierailija
10/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ärsyttää kun hotelleissa oletetaan, että halutaan nukkua naisystäväni kanssa parisängyssä. Ei tasan haluta vaan haluamme omat sängyt. Aina saa olla erikseen varmistamassa asiaa.

Ettekö siis varaa etukäteen erillisiä sänkyjä? Itse aina selaan huonetiedot tarkasti varausta tehdessä.

Vierailija
11/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärtänyt ap.:n tekstiä.

Vierailija
12/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö siis varaa etukäteen erillisiä sänkyjä? Itse aina selaan huonetiedot tarkasti varausta tehdessä.

Kyllä varataan erilliset, mutta ei se ole tae siitä mitä sinulle lopulta annetaan.

Vierailija
13/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko suomi äidinkielesi?

On. Onko sinun? Ymmärrätkö että kysymysmerkki lauseen lopussa tekee siitä kysymyksen?

Vierailija
14/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärtänyt ap.:n tekstiä.

Ymmärsin. Sinä et selvästi ymmärtänyt että otsikko on kysymys koska siinä on kysymysmerkki lopussa.

Vierailija
15/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on, että kysyvät. Kerran eivät kysyneet ja vuoteet oli yhdessä. Onneksi ne oli helppo työntää erilleen.

Vierailija
16/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varataan erilliset, mutta ei se ole tae siitä mitä sinulle lopulta annetaan.

Itse olen aina saanut toivomani sängyn mikäli huoneeseen on kuulunut parisänky. Ainahan niitä ei ole tarjolla, jos hotelli on kovin varattu. 

Vierailija
17/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho! Taidat olla vihvassu tai joku muu kommari?!

Huumori on vaikea tekstilaji vauvalla.

Vierailija
18/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Sekä hotellien omilla varaussivuilla että booking.com ym. varaussivuilla voit valita millaisen sängyn haluat.

Vierailija
19/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kysymys on täysin neutraali, on asiakaspalveluijoiden turha tehdä mitään olettamuksia, vaan on kiva kysyä, kumpika on parempi vaihtoehto.

Vierailija
20/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kysymys on täysin neutraali, on asiakaspalveluijoiden turha tehdä mitään olettamuksia, vaan on kiva kysyä, kumpika on parempi vaihtoehto.

Eikö suurin osa varaa yleensä huoneen ennakkoon? Miksi silloin pitäisi tarkistaa onko asiakas ymmärtänyt tehdä varauksen oikein ellei asiakas vaikuta olevan ihan kujalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi