Mikä vaivaa fossiiliautoja?
Ajoin pitkästä aikaa useamman sata kilometriä maantietä ja hämmästyin, kun fossiiliautot jonottavat rekkojen takana 75-80 km/h vauhdilla, vaikka nopeusrajoitus on 100 km/h ja eivätkä edes yritä ohittaa
Sähköautot suihkivat fossiiautojonosta ja rekoista ohi ja jatkavat matkaa nopeusrajoitusten mukaisesti .
Kommentit (65)
Naapurin poika kokeili kannabis ja sai samantien kroonisen kannabismyrkytyksen 🥵
Yksikään täysjärkinen ei osta uutta polttomoottoriautoa kahden vuoden päästä
No. Mä tein viikonloppuna matkaa 2 lasta kyydissä vehkeellä joka kiihtyy ku kivi ja keinuu ku keinu.. eli olin kaikkien kaveri. En mä halunnut ottaa ton vehkeen kanssa pieniäkään riskejä vasn odottelin kiltisti ohituskaistoja ja piiitkiä suoria tarbittessa
Vierailija kirjoitti:
Itse ajelen katumaasturi fossiililla. Vauhdin pudottaminen moottoritiellä sieltä 120 km nopeudesta 80-90 km/h pudottaa kulutusta omien arvioiden mukaan jopa 40%.
Eli saman verran saa käytännössä suoraan alennusta polttoaineen hintaan. Kun sitten ajo yleensä on kohtuullisen lyhyt matka moottoritiellä, niin aikaa ei säästy, kuin 5 minuuttia. Lopulta aika yhdentekevä ajansäästö työmatkalla.
Aika hulppea nousu, ilmeisesti bensa-auto.Minulla diesel ja keskikulutus nousi 0,3l/100 kun kesänopeusrajoitukset tulivat voimaan eli ei mitenkään merkittävä nousu kulutukseen.
Kyllä on tehty: pelköstään HUS:n alueella kymmeniä kannabispsykooseja viikossa 🥶. Jokaiseen kannabispsykoosiin liittyy kannabis, ja koska kannabis on porttihuume, niin 99,999% prosenttiin kannabispsykooseista liittyy myös muiden huumeiden käyttö 😰😰