Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa fossiiliautoja?

Vierailija
09.07.2026 |

Ajoin pitkästä aikaa useamman sata kilometriä maantietä ja hämmästyin, kun fossiiliautot jonottavat rekkojen takana 75-80 km/h vauhdilla, vaikka nopeusrajoitus on 100 km/h ja eivätkä edes yritä ohittaa

Sähköautot suihkivat fossiiautojonosta ja rekoista ohi ja jatkavat matkaa nopeusrajoitusten mukaisesti .

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan laajenmpaa puolueetonta tutkimusta tehty aiheesta: Miten altistuminen sähköautoissa sähkösäteilylle vaikuttaa aivokapasiteetin sähkösykäyksille.  Kommenteista päätellen vaikuttaa aika taantuvasti järjenjuoksuun.

Kyllä on tehty: pelköstään HUS:n alueella kymmeniä kannabispsykooseja viikossa 🥶. Jokaiseen kannabispsykoosiin liittyy kannabis, ja koska kannabis on porttihuume, niin 99,999% prosenttiin kannabispsykooseista liittyy myös muiden huumeiden käyttö 😰😰

Vierailija
62/65 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin poika kokeili kannabis ja sai samantien kroonisen kannabismyrkytyksen 🥵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään täysjärkinen ei osta uutta polttomoottoriautoa kahden vuoden päästä

Vierailija
64/65 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Mä tein viikonloppuna matkaa 2 lasta kyydissä vehkeellä joka kiihtyy ku kivi ja keinuu ku keinu.. eli olin kaikkien kaveri. En mä halunnut ottaa ton vehkeen kanssa pieniäkään riskejä vasn odottelin kiltisti ohituskaistoja ja piiitkiä suoria tarbittessa

Vierailija
65/65 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajelen katumaasturi fossiililla. Vauhdin pudottaminen moottoritiellä sieltä 120 km nopeudesta 80-90 km/h pudottaa kulutusta omien arvioiden mukaan jopa 40%.

Eli saman verran saa käytännössä suoraan alennusta polttoaineen hintaan. Kun sitten ajo yleensä on kohtuullisen lyhyt matka moottoritiellä, niin aikaa ei säästy, kuin 5 minuuttia. Lopulta aika yhdentekevä ajansäästö työmatkalla.

Aika hulppea nousu, ilmeisesti bensa-auto.Minulla diesel ja keskikulutus nousi 0,3l/100 kun kesänopeusrajoitukset tulivat voimaan eli ei mitenkään merkittävä nousu kulutukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan