Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhden illan tuttavuus oli jättänyt 50€ setelin yöpöydälle

Vierailija
09.07.2026 |

Pitäisikö etsiä hänet ja palauttaa rahat?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole trolli niin nakkaa mäkeen se raha. Henkisen väkivallan yritys mutta onneksi hänen sairas rahan jättö ei liity sinuun mitenkään!

Miksi se pitäisi pois heittää? Fiksumpaa käydä vailla radalla, ruokakaupassa tai ostaa vaikka sarjalippu leffaan. Mitä ihmettä ap saavuttaisi rahat pois heittämällä?

Mitä fiksua on käyttää raha joka on väkivallan väline? "Olit hyvä huo ra mulle, kiitos, osta jotain mukavaa itsellesi".

Aloittaja saa rahan pois heittämällä, siis roskiin, sen saman mikä oli ennen yötäkin. Oman elämänsä sellaisena kuin se koko ajan onkin ollut. En antais tuota seteliä edes kodittomalle.

Tuota... Noh, sä oot silti n ssinut jotain yhden illan tyyppiä joka selkeästi jäi kaivelemaan 🤔 

Oma elämä ennen tuota? Miksi se tuosta muuttuis? Toki on mahdollisuus että tuli tauteja tai ap onkin paksuna. 

Vierailija
42/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole trolli niin nakkaa mäkeen se raha. Henkisen väkivallan yritys mutta onneksi hänen sairas rahan jättö ei liity sinuun mitenkään!

Miksi se pitäisi pois heittää? Fiksumpaa käydä vailla radalla, ruokakaupassa tai ostaa vaikka sarjalippu leffaan. Mitä ihmettä ap saavuttaisi rahat pois heittämällä?

No jos raha on noin tärkeää niin eikun tuhlaamaan. Tuo kyseinen raha on seksillä tienattu jos sen käyttää. Sairas temppu siltä toiselta

Seksillä tienattu? Äijä jätti sen ihan pyytämättä ja yllättäen. Varmaan hyvästä seurasta. Ei kun rahat sileeksi ihan hyvillä mielin.

Varmaan hyvästä seurasta rahaa 🤣 

No mistä sen tietää? Ehkä tipahti vahingossa pöydälle. Mitä väliä? Tuolla maksaa jo kivan illan itelleen baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitpa halpa. Varmaan huono työ.

Paljonko sä laskutat? 

Vierailija
44/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 

Kohauttaisin olkapäitä ja pitäisin kivan illan. 

Kun ei se liity minun arvoon mitenkään. 

Miksi tästä nyt kilahdellaan? 

Ottaisin itse ihan läppänä. 

No toivottavasti saat itsekin kohdata vielä avokätisiä sänkykavereita jotka yllättää aamulla kivalla lahjalla. Mikäs siinä

Sehän olis vaan plussaa

Vierailija
45/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä fiksua on käyttää raha joka on väkivallan väline? "Olit hyvä huo ra mulle, kiitos, osta jotain mukavaa itsellesi".

Aloittaja saa rahan pois heittämällä, siis roskiin, sen saman mikä oli ennen yötäkin. Oman elämänsä sellaisena kuin se koko ajan onkin ollut. En antais tuota seteliä edes kodittomalle.

Tuota... Noh, sä oot silti n ssinut jotain yhden illan tyyppiä joka selkeästi jäi kaivelemaan 🤔 

Oma elämä ennen tuota? Miksi se tuosta muuttuis? Toki on mahdollisuus että tuli tauteja tai ap onkin paksuna. 

Joo selkeästi ko tyyppi oli virhe kun paljastui tuollaiseksi mutta se menee luonnollisena virheenä muiden elämän virheiden joukossa eikä sitä kannata murehtia. Tuo raha on se mikä erottaa virheen tietoisesta valinnasta, minun mielestä.

Vierailija
46/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 

Kohauttaisin olkapäitä ja pitäisin kivan illan. 

Kun ei se liity minun arvoon mitenkään. 

Miksi tästä nyt kilahdellaan? 

Ottaisin itse ihan läppänä. 

No toivottavasti saat itsekin kohdata vielä avokätisiä sänkykavereita jotka yllättää aamulla kivalla lahjalla. Mikäs siinä

Sehän olis vaan plussaa

Niinpä. Hyvää seqsiä ja vielä rahulia päälle. En valittaisi.

Vierailija
47/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Siitä se ura urkenee. Seuraavaksi pyydät 100€ ja ammattimaistuttuasi 250 per alkava tunti. 

Vierailija
48/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo selkeästi ko tyyppi oli virhe kun paljastui tuollaiseksi mutta se menee luonnollisena virheenä muiden elämän virheiden joukossa eikä sitä kannata murehtia. Tuo raha on se mikä erottaa virheen tietoisesta valinnasta, minun mielestä.

Tekisin tietoisen valinnan pitää raha ja lähtisin vaikka baariin. 

Vierailija
49/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit surkea homepillu, joten palauta rahasta ainakin puolet.

Vierailija
50/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kusilastissa seisoo.

Vierailija
51/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Siitä se ura urkenee. Seuraavaksi pyydät 100€ ja ammattimaistuttuasi 250 per alkava tunti. 

Eihän sitä näköjään tartte erityisesti pyytää. 

Vierailija
52/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko katsonut oisko se jättänyt muitakin yllätyksiä? 

Kohteliasta antaa korvaus yöpaikasta. 

Vierailija
53/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että se oli maksu seksistä.  Se olis oikeesti ollut paljon kalliimpaa ku joku 50€. Tod näk heitti johonkin kuluihin mitä tuli, esim taksi tai ruokatilaus tms. Tai käytti sun viimesen rullan vessa paperia, kuka sen tietää. Harvalla on käteistä enää käytössä, siksi random isompi seteli.

Jos summa olis ollut useempi satanen, niin eri juttu. Mutta sillonki mä vaan pitäisin rahat, mitäs jätti ne.

Miksi ihmeessä vaivaituisit tuntemattoman perään kuuluttamaan asiasta yhtään mitään? Lahjota johonki yhdistykseen/ruoka-apuun sama summa ja käytä seteli pois.

Vierailija
54/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisin tietoisen valinnan pitää raha ja lähtisin vaikka baariin. 

Mä ostaisin uudet uikkarit, 50 euroa kalliimmat kuin muuten ostaisin. Tietoisesti.

Vierailija
55/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aistin jostain että taidat olla sinkku 🤔 

Vierailija
56/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aistin jostain että taidat olla sinkku 🤔 

Hää saa varmaan kirkkaamman kruunun pyhältä  Pietarilta Taivaan porteilla. Lol.

Vierailija
57/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kusilastissa seisoo.

Ap:lle kysymys että lähdetkö setämiehelle saunomaan?

Vierailija
58/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on juoni. 

Ukko ihastui ja nyt sillä on syy ottaa yhteyttä. Samalla testaa sun rehellisyyttä. 

Jos ei ole numeroa niin odottelisin jonkun päivän ottaako jotain kautta yhteyttä ja sit laittaisin kukkaroon jos ei kuulu. 

Tai sit kävisin juomista ja mässyjä heti. 

Vierailija
59/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis huomasin rahan vasta kun hän oli poistunut

Aivan sama asia. Tuossa oli kyse vaan sinun hintahaitarista. Varmaan herätti kerrasta.

Millä ilveellä sinä saat tuon naisen syyksi?

Jatkossa naiset voi jättää miehille kahden euron kolikon. Hups, heti tulee maksullisia miehiä.

Miksikäs ei. Onko se 2€ per miehen vai naisen laaki?

Vierailija
60/81 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on juoni. 

Ukko ihastui ja nyt sillä on syy ottaa yhteyttä. Samalla testaa sun rehellisyyttä. 

Jos ei ole numeroa niin odottelisin jonkun päivän ottaako jotain kautta yhteyttä ja sit laittaisin kukkaroon jos ei kuulu. 

Tai sit kävisin juomista ja mässyjä heti. 

Juomat ja mässyt heti vaan. Jos uggels kyselee perään, niin ap voi sanoa siivonneensa ja vetäneensä viiskymppisen vahingossa imuriin, kun se oli tippunut pöydältä lattialle.