Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että mies/naismaku ei muutu miksikään koko elämän aikana

Vierailija
09.07.2026 |

Esim. jotkut tykkäävät vain vaikkapa urheilijatyyppisistä kehoista vaikka itsellä keho miten muuttuisi. Tai tykkäävät vain tietyn ikäisistä, tai vain tietyn näköisistä.

Itse olen murrosiän alusta 51 ikävuoteen tykännyt pelkästään 45-60v naisista fyysisesti. En ole oppinut sitä mistään eikä kukaan ole minua siihen aivopessyt vaan se on ollut luonnostaan. Ja se on johtanut mitä erikoisimpiin tilanteisiin ja seurustelusuhteisiin joissa on ollut melkoisia ikäeroja. Lapsia minulle ei koskaan tullut.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin varmaan on osalla ihmisiä, koska muuten ei olisi suuren ikäeron pareja. Mieli on jotenkin jäänyt kiinni johonkin stereotyyppiin.

Vierailija
2/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies/naistyyppi on melko kiveen hakattu, mutta joillain voi kriteerit muuttua. Joillain miehillä voi olla esim. pakkomielle pelkästään esiteini-ikäisiin naisiin ja joutuvat vankilaan eivätkä voi haluilleen mitään. 

Jotkut naiset kuten Susanna Penttilä eivät omien sanojensa mukaan ole koskaan panneet ketään jonka ikä alkaisi 4:llä tai yli ja tapailee nykyään vain 20-29v miehiä.

Joku tykkää vain oman sukupuolen edustajista. Jollain seisoo vain todella isokokoisille naisille. Joku ei voi panna naista ellei tämä ole tosi laiha. Joillekin naisille on ihan ehdoton edellytys seksille että mies on huomattavasti pidempi.

Aika vähän voi itse mitään biologisille mieltymyksilleen. Voi niitä vastaan yrittää tapella mutta harvemmin se johtaa hyvään lopputulokseen. Kunhan molemmat osapuolet ovat täysi-ikäisiä, antaa mennä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 4-kymppiset naiset on intohimoisimpia. Itse en pitänyt ollenkaan seksistä alle 42-vuotiaana. 

N56

Vierailija
4/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen kyllä ihastunut ja rakastunut myös mieheen joka ei varsinaisesti viehättänyt fyysisesti, jolloin myös seksin harrastaminen oli kivaa. Mutta primääri miestyyppini johon koen sellaista puhdasta himoa ei ole koskaan muuttunut ja se on suht atleettinen, pitkä ja nättikasvoinen. Ihan samanlaisia etsin 16v:nä, 26v:nä ja 36v:nä.

Ennen kuin tulee incelvikinää niin kuten sanoin, joskus voi myös kolahtaa sellainen tyyppi joka ei alunperin fyysisesti viehätä, jos noin muuten elämät ja persoonat kohtaa.

Vierailija
5/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri 50, ja pitänee vähitellen hyväksyä, että 22-vuotiaat yliopisto-opiskelijat eivät ehkä enää olekaan kiinnostuneita - vaikka olisi tennarit, farkut ja tyköistuva paita.

Vierailija
6/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin mahdollista jos henkilö ei ole koskaan isommin tutustunut itseensä. Samahan se on mielipiteissä ja tavassa katsoa maailmaa ja sen ilmiöitä jne, tai esim ihmisten ymmärtämisessä jne. Tosi moni ihminen elää oikeasti koko elämänsä läpi niin että niillä ei vaihdu mitkään raamit omassa ajattelussaan tai ymmärryksessään. Sillekkin on ihan oikea selitys olemassa mikä liittyy ihmisen selviytymismoodiin ja miksi se tekee niin.

Vierailija
7/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut identtinen naismaku teinistä keski-ikään asti, ja totta kai se hankaloittaa elämää nyt keski-iässä. Kun se maku on ollut nätit 18-25v naiset. Sain sellaisia vielä noin 32-35-vuotiaaksi asti. Sen jälkeen enemmän tai vähemmän ollut selibaattia.

En syytä naisia tilanteesta ja ymmärrän että ihmisen keho rapistuu nopeasti. En silti viehäty ollenkaan fyysisesti ikäisistäni (56v) naisista vaikka he olisivat loistavia ja mukavia ihmisiä joiden kanssa tulee verbaalisesti ja kemioiden osalta hyvin toimeen.

Vierailija
8/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies/naistyyppi on melko kiveen hakattu, mutta joillain voi kriteerit muuttua. Joillain miehillä voi olla esim. pakkomielle pelkästään esiteini-ikäisiin naisiin ja joutuvat vankilaan eivätkä voi haluilleen mitään. 

Jotkut naiset kuten Susanna Penttilä eivät omien sanojensa mukaan ole koskaan panneet ketään jonka ikä alkaisi 4:llä tai yli ja tapailee nykyään vain 20-29v miehiä.

Joku tykkää vain oman sukupuolen edustajista. Jollain seisoo vain todella isokokoisille naisille. Joku ei voi panna naista ellei tämä ole tosi laiha. Joillekin naisille on ihan ehdoton edellytys seksille että mies on huomattavasti pidempi.

Aika vähän voi itse mitään biologisille mieltymyksilleen. Voi niitä vastaan yrittää tapella mutta harvemmin se johtaa hyvään lopputulokseen. Kunhan molemmat osapuolet ovat täysi-ikäisiä, antaa mennä vaan.

Samaistun Suskiin. Vanhin kumppani on mulla ollut 32-vuotias.

N45

Vierailija
9/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin mahdollista jos henkilö ei ole koskaan isommin tutustunut itseensä. Samahan se on mielipiteissä ja tavassa katsoa maailmaa ja sen ilmiöitä jne, tai esim ihmisten ymmärtämisessä jne. Tosi moni ihminen elää oikeasti koko elämänsä läpi niin että niillä ei vaihdu mitkään raamit omassa ajattelussaan tai ymmärryksessään. Sillekkin on ihan oikea selitys olemassa mikä liittyy ihmisen selviytymismoodiin ja miksi se tekee niin.

Ei se välttämättä ajattelutavasta riipu. En itse esim. pystyisi koskaan olemaan miehen kanssa joka on todella lihava ja kaljuuntunut. Eikä tämä tarkoita ettenkö voisi olla sen miehen ystävä taikka jopa pitää tästä ihmisenä. Omat seksuaaliset mieltymykset on todella hankala aihe joka yleensä on täysin tahdosta riippumaton ja vaistonvarainen asia.

Vierailija
10/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n. 125-130kg nainen ja en yksinkertaisesti syty muista miehistä kuin sellaisista jotka on pitkiä ja hoikkia. Ja kyllä, olen sekä saanut haluaamani seuraa että kokenut useiden vuosien kuivia kausia. 

En silti voi pakottaa itseäni syttymään jostain mikä ei sytytä.

Lopetan myös tutustumisen alkuunsa jos mies ei tuoksu hyvältä tai hygieniassa on puitteita kuten pahanhajuinen hengitys. En voi sille mitään.

Vierailija
11/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin varmaan on osalla ihmisiä, koska muuten ei olisi suuren ikäeron pareja. Mieli on jotenkin jäänyt kiinni johonkin stereotyyppiin.

En usko että Katri Helenan mies pystyisi seurustelemaan omaikäisen naisen kanssa vaikka puukolla uhattaisiin. Se on sisäänrakennettu halu.

Vierailija
12/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia asioita on vaikea muuttaa. Pedofiilien terapioiden tulokset ovat "vaatimattomia" vaikka tutkimukset kyllä koskevatkin rikoksia tehneitä pedofiileja eli siitä voi hieman tulla vinoumaa. Laittomista asioista viehättyvät siis joutuvat pidättäytymään kokonaan seksistä. 

Oma miesmakuni on ollut samanlainen koko ajan, mutta ideaalimiehet ovat kuitenkin vanhentuneet samaa tahtia itseni kanssa. Eli suurin piirtein omanikäinen viehättää edelleen. Ei oikein syntyisi kemiaa huomattavasti nuoremman kanssa, kun kemia vaatii myös älyllisen yhteyden omalla kohdalla. 

Vierailija
13/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä ajattelutavasta riipu. En itse esim. pystyisi koskaan olemaan miehen kanssa joka on todella lihava ja kaljuuntunut. Eikä tämä tarkoita ettenkö voisi olla sen miehen ystävä taikka jopa pitää tästä ihmisenä. Omat seksuaaliset mieltymykset on todella hankala aihe joka yleensä on täysin tahdosta riippumaton ja vaistonvarainen asia.

Niin ja sinähän et vanhene ja rypisty koskaan  voi voi, rahakas läski mies  vaihtaisi sinut nuorempaan ja sinä vaan kuihtuisit pois ja hän jatkaisi elämää nuoren naisen kanssa joka tykkää manista, siinä ei läskit paljon paina.

Vierailija
14/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko siihen että omia seksuaalisia mieltymyksiä voi muuttaa vaikka seksuaalisuus voi fluidia olla noin yleisellä tasolla. Jos jokin viehättää 18v:nä niin yleensä se viehättää lopun elämää.

Vierailija
15/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiteini-ikäiset ovat lapsia, eivät naisia, eikä niitä haluja ole mikään pakko toteuttaa. Voi myös hakeutua hoitoon.

Vierailija
16/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sinähän et vanhene ja rypisty koskaan  voi voi, rahakas läski mies  vaihtaisi sinut nuorempaan ja sinä vaan kuihtuisit pois ja hän jatkaisi elämää nuoren naisen kanssa joka tykkää manista, siinä ei läskit paljon paina.

Kuka sanoo että kukaan haluaa sitä rahakasta läskiä miestä? Valtaosalla suomalaisista naisista on omat perinnöt, palkat, säästöt ja osakesalkut.

Vierailija
17/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esiteini-ikäiset ovat lapsia, eivät naisia, eikä niitä haluja ole mikään pakko toteuttaa. Voi myös hakeutua hoitoon.

Harva hakeutuu, eiköhän suurin osa päädy tavalla tai toisilla poliisin kanssa tekemisiin.

Vierailija
18/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia asioita on vaikea muuttaa. Pedofiilien terapioiden tulokset ovat "vaatimattomia" vaikka tutkimukset kyllä koskevatkin rikoksia tehneitä pedofiileja eli siitä voi hieman tulla vinoumaa. Laittomista asioista viehättyvät siis joutuvat pidättäytymään kokonaan seksistä. 

Oma miesmakuni on ollut samanlainen koko ajan, mutta ideaalimiehet ovat kuitenkin vanhentuneet samaa tahtia itseni kanssa. Eli suurin piirtein omanikäinen viehättää edelleen. Ei oikein syntyisi kemiaa huomattavasti nuoremman kanssa, kun kemia vaatii myös älyllisen yhteyden omalla kohdalla. 

Niin. Voisin kyllä seurustella itseäni 10v miehen kanssa jos tämä olisi älykäs ja kykenisi korkeatasoiseen keskusteluun sen LISÄKSI että on hyvännäköinen. Sama kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

Vierailija
19/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti siis kirjoittaa 10v nuoremman.

Vierailija
20/35 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei valitse sitä mistä viehättyy seksuaalisesti. Se on todella vahva alitajuntainen vietti jota ei voi kontrolloida kun miellyttävä yksilö tulee eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän