Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suoristusraudan omistajat, kuinka usein käytätte?

Vierailija
20.05.2007 |

Hommasin justiin kyseisen kapistuksen, tulee kyllä upeet hiukset, mutta taitaa kuluttaa hiusta. Ostin kyllä sitä suoja-ainetta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö hiusten olla jotenkin luonnonkiharat, jotta edes kannattaa hankkia suoristusrautaa? Minkälainen on tulos jos hiukset on luonnostaankin suorat?

Vierailija
2/4 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuluttanut hiusta, käytin lämpösuojaa. Nykyisin käytän silloin kun lähden baariin tai juhliin. Mulla ei ole aivan suorat hiukset, karheat on myös. Saan hiukset siis aivan suoriksi ja kiiltäviksi raudan avulla. Jos on aivan piikkisuorat hiukset, ei suoristusrautaa ole järkevää ostaa. Minulla semmoiset hieman loivat, kääntyilee minne sattuu, hieman " pörröiset" Suoristusrauta toimii mulla siis aivan loistavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suorat hiukset, mutta suoristusraudalla niistä saa kyllä upeat. Tikkusuorat, sileät ja ne itsepäiset (lyhyemmät) sojotuksetkin saa siloitettua tasaiseksi.

Kiharat suoristusraudalla saa näppärällä ranneliikkeellä :)

Vierailija
4/4 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin niin se kihara syntyy, että napsautetaan raudat yhteen siihen kohtaan johon kiharan haluaa ja taivutetaan? Emmä vaan tiedä. Käy kampaajalta kysymässä!