Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me&I, Småfolk...jne..

Vierailija
19.05.2008 |

Mulla on ongelma, kun olen ihan totaalisesti hurahtanut tälläisiin kalliimpiin lastenvaatteisiin. Ennen en tiennyt småfolkista, urban elk, ej sikke lej merkeistä mitään ja nyt niitä täytyy netissä syynätä joka päivä!

Eikä mulla todellakaan ole varaa ostaa näitä vaatteita!

Vielä vähemmän tulevina vuosina kun aloitan opiskelut!

Mites muut? Katseletteko netistä "merkkivaatteita" ja raaskitteko niitä ostaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisinta on ,että en mene niille sivuille. Muutamassa päivässä vierotusoireen helpottaa:) Meille ei tarvita uusia vaatteita ennen syksyä, niin pysyn poissa nettikauppojen sivuilta

Vierailija
2/8 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, mä voin tunnustaa vielä nolomman tilanteen: tilailen Småfolkia (ja vähän muitaki merkkejä) nettikaupoista uutena ja huuto.netistä käytettynä eikä meillä ole edes lasta, vielä...(huokaus). Yritystä takana kyllä jo piiiitkään, eli lääkitsen kaiketi itseäni ja pidän yllä toivoa ostamalla vaatteita varastoon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tänään tilasin lapsille Me&I kutsuilla viiden salaisen vaatteen paketin hintaan 30e (norm. salainen vaate 12e/kpl). Lisäksi tilasin vaatteita itselleni, kun olivat puoleen hintaan. Kalliitahan monet lastenvaatteet ovat mutta hyvälaatuisen "merkki"vaatteen saa parempaan hintaan myytyä pois ja tilalle voi ostaa uusia... ;)

Vierailija
4/8 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä siis tiedätte että huutiksessa myydään juuri yllätysvaatteita?

Vierailija
5/8 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä myydään meandi:n yllätysvaatteita kauhealla voitolla!

Vierailija
6/8 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä mutten ole paljon ostanut. Käy katsomassa sisukas piste net osoitteessa, ihania vaatteita....

Vierailija
7/8 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moneen kertaan. Ihania vaatteita on, liiankin ihania =)

Voi kun olisi rahaa ostella kaikkia ihanuuksia =/

-ap

Vierailija
8/8 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hinnat on yksi rajoittava seikka ja toinen se, että noita merkkjä on vaikea saada. Olen tässä odotellut meandi-myyjän yhteydenottoa jo jonkun aikaa että sasin tilattua toukokuun alennuksesta. Samoin sisukkaassa on aika vähän kokoja jäljellä.