Kaverin murhaaja pääsi vapaaksi alle 3 vuoden tuomion jälkeen.
Kaveri ja sen mies oli eroamassa ja sen prosessin aikana mies kuristi kaverini kun suuttui niin kovasti. Olivat harrastaneet seksiä ja kaveri oli nauranut jälkeenpäin, niin jätkä päätti kuristaa kaverin ja niin teki. Nyt otti sitten tuo mies meihin yhteyttä ja olisi tullut kylään, mutta ei meille kiitos! Emme halua tai uskalla olla hänen kanssaan kaverisuhteessa. Seuraavaksi soitti sitten tuon miehen uusi daami ja haukkui meidät maan rakoon, kun emme tue vapautunutta vankia. Kaverinikin oli kuulemma itse osasyyllinen kuolemaansa, mitäs haukkui miehensä piliä pieneksi. HUH! Mistä noita tuollaisia tulee? Kuka nainen VOI ajatella noin?
Kommentit (8)
Syksyllä 2005 teki tekosensa ja nyt on vapaalla.
Ap
Mutta, en minäkään sitä ymmärrä, enkä haluaisi kaverata murhaajan kanssa.
mutta valitettavasti tiedän omastakin elämästäni esimerkin, jossa erittäin törkeän henkirikoksen (puhekielessä kutsuisin murhaksi) tekijä oli vapaana 3 vuodessa.
Ensikertalainen ja vielä alle 21-vuotias niin ei siihen muuta tarvitse
Siis se, että kaverini olisi ollut itse osasyyllinen kuolemaansa. Ei mikään oikeuta toista tappamaan tai pilin pieneksi pilkkaaminen uhria syyllista. Surullista monellakin tasolla!
Ap
Hyvä ystäväni kuristettiin kuoliaaksi joulukuussa 1995. Syyllinen todettiin syylliseksi murhaan ja passitettiin istumaan elinkautista.
Syyllinen valitti hoviin ja tuomio alenikin hovissa 8 vuoteen. Ensikertalaisena istui tutkintavankeus mukaan lukien yhteensä 3v10kk ja vapautui siis jo vuoden 1999 lopulla.
Sairasta sanon minä. Eijätkä edes katunut tekoaan, ikinä. ja nyt kävelee silloin tällöin kadulla vastaan. Ei voi kuin päätään pudistaa suomen "OIKEUS"laitokselle.
Vois ottaa oppia JENKEISTÄ, jossa elinkautinen todella myös tarkoittaa ELINKAUTISTA... on se kumma juttu et suömessa joku talousrikollinen istuu pidempään vankilassa kuin joku väkivaltainen murhaaja.. ihan uskomatonta.
Tuomio on ollut siis tappo, josta istuu puolet ensikertalaisena.