Lapset ulkokuntosalilla
Ulkokuntosalit ovat nykyään kovin suosittuja. Älkää please pitäkö laitteita lasten kiipeilytelineinä. On myös mukava treenata ihan rauhassa ilman ympärillä pyöriviä pikkulapsia ja seurustelevia vanhempia.
Lapsille on leikkipuistot erikseen.
Onneksi suurin osa vanhemmista ymmärtää tämän.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on vähän liian iso kynnys sanoa toiselle ihmiselle jotain. Minun treeni, minun oikeus, ei minun velvollisuus.
Miksi on niin ylitsepääsemätön ajatus, että pyytäisi lasta siirtymään? Tai se, että sanoisi selvästi huonosti käyttäytyvälle (esim penkkejä kuraan sotkevalle lapselle) asiasta? Laillista velvollisuutta ei ole, mutta jos asian huomaa ja se ärsyttää, miksi on niin vaikea sanoa? Miksi mieluummin puhisee kiukusta ja kirjoittaa asiasta nettiin?
No tämä. Ja tämä opettaisi, että säännöt ja hyvät tavat ihan oikeasti on kaikkia varten ja muiden huomioimiseksi. Jos ne on olemassa vain kun äiti määki vieressä, ja kaverit näyttää mallia ettei sellaisia tartte muulloin noudattaa kun ei siitä mitään seuraa eikä ketään kiinnosta, syntyy helposti virheellinen käsitys että minun äitini on maailman ainoa ihminen jota kiinnostaa kävelenkö penkillä kuraisilla kengillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei lapset saisi treenata noissa?
Treenata toki, mutta kun usein näkee niitä lapsia riekkumassa ties miten. Jollain kurakelillä ei ole hirveän kiva istahtaa laitteen penkille, jolla edellinen käyttäjä on ollut lapsi joka on tassutellut sen päällä paskaisilla saappaillaan.
Joo, siitä on pitänyt sanoa joskus pienelle lapselle. Täällä kyllä jotkut aikuisetkin pitää likaisia kenkiään niissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei lapset saisi treenata noissa?
Treenata toki, mutta kun usein näkee niitä lapsia riekkumassa ties miten. Jollain kurakelillä ei ole hirveän kiva istahtaa laitteen penkille, jolla edellinen käyttäjä on ollut lapsi joka on tassutellut sen päällä paskaisilla saappaillaan.
Kurakelillä olettaisin sen penkin olevan muutenkin märkä.
Märkä mutta ei likainen.
KÄLÄKÄLÄKÄLÄKÄLÄ! Lopeta Aapo nyt jo se urputus.