Ootteko palstamammat koskaan miettineet?
Istutte tälläki hetkel pankin pääl.
Pitäiskö sille tehdä jotai?
Kommentit (16)
Palstamamma ei kelpaa edes ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Katso peiliin ja aloitus: kellehän kelpais kyllä pihlajanmarjat, jos niihin ylettyisi?
Evoluutio pyyhkii virheensä, incelit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En pane mitään lehmää.
Mulla on seisomapöytä. Fetisistin mielestä saatan seistä pankin päällä. Tässä nyt kanssa mietittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Katso peiliin ja aloitus: kellehän kelpais kyllä pihlajanmarjat, jos niihin ylettyisi?
Evoluutio pyyhkii virheensä, incelit.
Pullukka servattu.
Palstapapat taas vauhdissa kynäilee typeriä juttuja. Eikö elämässä ole mitään järkevää sanottavaa?
Ootteko karvapersekollit koskaan miettineet?
Vierailija
09.07.2026 | 10:31
Istutte tälläki hetkel pankin pääl.
Pitäiskö sille tehdä jotai?
Ainiin, ei sillä nakinpätkällä tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet lähinnä säälittävä riitaa haastavine kommentteinesi. Kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Tussut tulille 🔥 🔥
Miksi, ei noista nysä-kolleista ole, ja ulkomaille ei viiti just nyt lähtee kun ei ole lomaa vielä!
Harva istuu, jos kukaan täällä. Se että keski-ikäinen, keskivartalolihava, pyöreäkasvoinen ja - ah niin helppohoitoisessa - polkkatukassaan tallustava kahden lapsen äiti koittaisi saada rahaa sukupuolielimellään, niin 😬😬😬. No sanotaanko vaikka näin, että ei niillä rahoilla ainakaan Porchea vielä ensi kesäksi osteta.
Minä en ainakaan voisi ikinä olla mikään h*ora hyi olkoon
Habibi welcome to Dubai nd
Kalimera welcome to Greece
Vierailija kirjoitti:
AP vastailee itse omaan surkeaan aloitukseensa. Tienasiko äiti kovasti perseellään? Elättikö sillä perheensä?
no johan mä olinkin ihmeissäni missä oot, kun aina niin lämmittävästi meistä mammoista huolehdit, enemmän kaltaisiasi huolenpitäjiä kyllä kaivataan, kiitos sulle suuri ihmisystävä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä sairas. Vai oliko äitisi lehmä? Isä varmaan sitten kylän paras sonni? Ja jälkeläisestä tuli kasa paskaa.
Bisnes se on sunkin jalkovälissäs, ap. Mikset tienaa sillä?
Niin istuu miehetkin lompakon päällä. Mikään ei estä myymästä persettä kaappihomoille. Ihan turha lässyttää, että et ole homo. Se on vain työ. Yhtälailla sä persesilmä kuvittelet, että naisten pitäisi alistua itseään myymään.
Tussut tulille 🔥 🔥