Kirjoitin eilen rakastuneeni renttuun, jos joku muistaa (olen naimisissa ja äiti)
No, nyt renttu on jätetty
:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Arvatkaapa miksi? Viina meni mun edelle. Taas se on juomassa. Se osoittaa mulle, että ei se voisi elää mun ja lasten kanssa. Jatkan perhe-elämää, vaikka koko sydän ja sisin on sirpaleina.
Kommentit (14)
Hienoa, että pystyit tekemään päätöksen nyt jo!!!!!!!!!!!!!! Tsemppiä, oli varmasti oikea päätös!!!!!!! Tsemppiä!!!!!!!!
Mutta jos se ei edes nyt voi olla juomatta ns. mun takia niin miten sitten jops meillä olisi yhteinen perhe? Ei.
Kyllä se siitä, ajan kanssa. Kokemuksesta tiedän, että rakastuessa huonokin ehdokas saattaa tuntua " siltä oikealta" . Onneksi näin, ettei tarvitse myöhemmin kipuilla, eikös.
Ei näköjään. Keskityn nyt perheeseen ja tuohon kotonaolevaan ukkoon (hih, jolla on sitä paitsi paaaaljon suurempi penis kuin rentulla) ja yritän saada jotain kipinää meidänkin avioliittoon. Silti sattuuuuuuuu niiiiiiin saatanasti.
teit ihan oikean ratkaisun. Aikaa kun kuluu niin helpottaa. Keksi itsellesi nyt paljon tekemistä.
Huomenna tuntuu jo vähän paremmalta ja kuukauden päästä hieman paremmalta kuin huomenna. Vuoden päästä ihmettelet, mikä sut sai ajautumaan tuollaiseen suhteeseen...
..ja kukapa tietää, ehkä jo viiden vuoden päästä voit hymyillä tälle kaikelle.
Mutta just nyt sattuu niin saatanasti...tiedän kokemuksesta!
uskaltanut 13 vuoteen rakastua tällä tavalla ja silloinkin se oli sellaista, sellainen renttu jolle en kuitenkaan uskaltanut antaa itseäni. Roikuimme kuitenkin 5 v.toisissamme, satunnaisesti. Mulle rakastuminen on aina kuolemanvakava asia. Pelkään ettei se mene ohi.
Vierailija:
uskaltanut 13 vuoteen rakastua tällä tavalla ja silloinkin se oli sellaista, sellainen renttu jolle en kuitenkaan uskaltanut antaa itseäni. Roikuimme kuitenkin 5 v.toisissamme, satunnaisesti. Mulle rakastuminen on aina kuolemanvakava asia. Pelkään ettei se mene ohi.
Teit aivan oikein vaikka nyt sattuukin *halaus* Pidä nyt sitä ukkoasi hyvänä ja panosta teidän suhteeseen.
Se varmaan ratkaisi koko jutun huuuuaaaahh!
t. kyyneleidensä takaa naurava ap
Se oli se vitun oikee. Oli ja meni.
Kiva kuulla sinusta. Ehkä kirjoittelu ja täältä palstalta saamasi paute antoi sinulle näkökulmia tilanteeseen, -Hyvä! Keskity ihanaan perheeseesi. Tsemppiä kesään! Hali,meikkis