Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en saa sellaisia tarkkoja hieman omituisia kuvailuja Kantaan, kun käyn lääkärissä?

Vierailija
08.07.2026 |

Olen lukenut täältä, että lääkäreillä on tapana kirjoitella kaikenlaisia kummallisiakin huomioita potilaista. Vähintään luokkaa "siististi pukeutunut", huoliteltu, normaali painoinen, nuutunut, ylipainoinen yms.

Mulle ei ole kuitenkaan koskaan kirjoitettu mitään vastaavaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistäs sinä aloittaja tiedät,mitä sinusta on elämäsi aikana potilasasiakirjoihin kirjoiteltu? KAikki tiedot EIVÄT näy kannassa,jos et ole ymmärtänyt. Jos tahdot todella tietää,mitä sinusta on kirjattu, sinun tulee tilata KAIKKI asiakirjasi paperisina jokaisen toimipisteen arksitoista-ei riitä,että luet Kantaa-se ei edes ole ollut käytössä niin kauan,kuin olet ollut olemassa. Siis miten ihmiset ovat näin tietämättömiä siitä,miten omaa oikeusturvaansa ja hoitoaan tulee valvoa? Hohhoijjaa. Tilaa muuten sitten samalla ne lokit.

Vierailija
22/24 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullekaan. Luulen, että täytyy vaikuttaa jotenkin selvästi vähän poikkeavalta, että sellaisia kommentteja kirjoitettaisiin.

"Ei mullekaan. Luulen, että täytyy vaikuttaa jotenkin selvästi vähän poikkeavalta, että sellaisia kommentteja kirjoitettaisiin." 

Siinähän luulottelet,koska et tiedä etkä tajua todellisuudesta yhtään mitään. Sotelaiset tietysti ovat näistä asioista hissunkissun,mitä nyt joskus joku vain saa tarpeekseen ja kertoo mediassakin asti,mitä pas kaa siellä terveydenhuollossa ja sosiaalitoimessa touhutaan oikeasti. Sinä taidat olla niin yksinkertainen,ettet ole koskaan edes miettinyt voisiko lääkäri,hoitaja,joku muu virkavastuulla toimiva,kirjoitella aivan mitä sattuu jopa täysiä valheita,jotka sitten aiheuttavat vakavia hoitovirheitä,hoidotta jäämistä ja ylenkatseellista kohtelua,vaikka potilaassa ei olisi mitään vikaa tai tavallisuudesta poikkeavaa. Älykkäitä ja kriittisiä ja kysymyksiä esittäviä ihmisiä todin ryhdytään välittömästi kiusaamaan törkykirjauksilla, se on selvää. Näitä juttuja on nykyään oikeuteen edennyt paljon enemmän kuin vaikka parikymmentä vuotta sitten,mutta se johtuu vain siitä,että netti on tietoa pullollaan ja monet ihmiset ovat valveutuneempia kuin ennen-valitettavasti on sitten myös sellaiset ummikot kuin sinä..Eli aina nauhuri vastaanotolle mukaan,vaikka kyse olisi vain flunssasta ja tiedostetaan,ettei niitä asiakirjoja kaikkia laiteta Kantaan automaattisesti ja kaikkia ei laiteta koskaan vaan ne on tilattava arkistoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo riippuu ihan lääkäristä

Kyllä ja diagnoosi taustasta.

"Nuo riippuu ihan lääkäristä"

"Kyllä ja diagnoosi taustasta."

Juuri tämä-jos joku on kymmenen vuotta sitten vaikkapa omaisen kuoltua tai muun kriisin keskellä hakenut keskusteluapua tuskaansa,se pas ka kulkee hänen mukanaan käynniltä toiselle,vaikka sillä ei olisi mitään tekemistä käynni tosiasiallisen syyn kanssa. Suomi on täynnä urkkijoita ja kyyliä,joilla on sairas mielenkiinto lukea muiden yksityisasioita ja levitellä niitä vähintään työporukan kahvitauolla. Sotelaiset:te olette oksettavin ja älykkyydeltään alhaisin ammattiryhmä,minkä tiedän-jopa sairaalan siivojat menevät teidän ylitsenne. Tästä epäkunnioituksesta ja vihasta saatte kiittää vain itseänne ja laitonta toimintaanne.

Vierailija
24/24 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo riippuu ihan lääkäristä

Kyllä ja diagnoosi taustasta.

"Nuo riippuu ihan lääkäristä"

"Kyllä ja diagnoosi taustasta."

Juuri tämä-jos joku on kymmenen vuotta sitten vaikkapa omaisen kuoltua tai muun kriisin keskellä hakenut keskusteluapua tuskaansa,se pas ka kulkee hänen mukanaan käynniltä toiselle,vaikka sillä ei olisi mitään tekemistä käynni tosiasiallisen syyn kanssa. Suomi on täynnä urkkijoita ja kyyliä,joilla on sairas mielenkiinto lukea muiden yksityisasioita ja levitellä niitä vähintään työporukan kahvitauolla. Sotelaiset:te olette oksettavin ja älykkyydeltään alhaisin ammattiryhmä,minkä tiedän-jopa sairaalan siivojat menevät teidän ylitsenne. Tästä epäkunnioituksesta ja vihasta saatte kiittää vain itseänne ja laitonta toimintaanne.

Höpö höpö, mä olen vuosia kärsinyt kaikenlaisista mielenongelmista, kantakirjaukseni kymmeniltä eri lääkäreiltä ovat silti pelkästään asiallisia, asianmukaisia ja minun kannaltani positiivisia. Jos sinne siis jotain hullua joltain saa, niin melko varmasti se hullu löytyy peilistä