Kokoomuslainen: miltä meno nyt maistuu?
Puolueesi on yhdistetty korruptioon. Onko nyt hyvä fiilis?
Kommentit (36)
Ainahan se on kiva elää muitten rahoilla, olla käsi kansalaiseten taskussa ja kupata verovarat omaan humputteluun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit törsäsi Uniperissa 200 x 35000000 =7 000 000 000
7 Miljardia. Tajusitko ?Tuo väite jättää olennaisen osan historiasta pois. Fortumin Uniper-osto tehtiin jo 2017-2018, ennen Marinin hallitusta. Marinin hallituksen aikana energiakriisi johti siihen, että Fortum kirjasi noin 7 miljardin euron tappiot, mutta on eri asia väittää demarien “törsänneen” rahat kuin todeta, että ne menetettiin vuosia aiemmin tehdyn yritysoston seurauksena.
Eihän sitä tiedä, vaikka Uniper sopimuksessa olisi ollut joku Force Majeure -kohta, mutta kun Zannuli oli niin pilvessä, ettei lukeminen onnistunut ja Tytti ei taas ymmärtänyt.
Maistuu paksulta ja suonikkaalta. Mämmihuntu ei täysin peitä smegman pistävää makua.
Vierailija kirjoitti:
Ei miltään. Raha puhuu ja köyhät on hiljaa 😂
Osataan Suomessakin giljotiineja rakentaa.
Kampaviineriltä maistuu ja sufee.
Garden Helsinki hankkeeseen annetusta 35 miljoonasta eurosta 5 miljoonaa euroa on korvamerkitty Kokoomuksen vaalikampanjan kuluihin.
Mieluumin yhdistetty korruptioon, kuin kommunisteihin, elokapinaan , bläklives jne, ilmastofanaatikkoihin, väkivaltavasemmistoon jne.
Minä olen kokoomuslainen, enkä ole osallisena missään korruptiossa. Jos Orpo ja Vapaavuori ovat tehneet jotakin, se on 2 henkilöä. Muut sadat tuhannet kokoomuslaiset eivät ole siihen syyllisiä.
Lisää kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kokoomuslainen, enkä ole osallisena missään korruptiossa. Jos Orpo ja Vapaavuori ovat tehneet jotakin, se on 2 henkilöä. Muut sadat tuhannet kokoomuslaiset eivät ole siihen syyllisiä.
Lisää kysymyksiä?
Miksi valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää kysymyksiä?
Miksi valehtelet?
Kokkare valehtee aina, ei muuta osaa.
Saatiinpahan huomio pois Turun tunnin junasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää kysymyksiä?
Miksi valehtelet?
Miten niin valehtelen?
Ihanko tosissasi kuvittelet muiden kokoomuslaisten olevan osallisena noiden parin herran jutuissa? Istupa alas ja mieti hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit törsäsi Uniperissa 200 x 35000000 =7 000 000 000
7 Miljardia. Tajusitko ?Tuo väite jättää olennaisen osan historiasta pois. Fortumin Uniper-osto tehtiin jo 2017-2018, ennen Marinin hallitusta. Marinin hallituksen aikana energiakriisi johti siihen, että Fortum kirjasi noin 7 miljardin euron tappiot, mutta on eri asia väittää demarien “törsänneen” rahat kuin todeta, että ne menetettiin vuosia aiemmin tehdyn yritysoston seurauksena.
Eihän sitä tiedä, vaikka Uniper sopimuksessa olisi ollut joku Force Majeure -kohta, mutta kun Zannuli oli niin pilvessä, ettei lukeminen onnistunut ja Tytti ei taas ymmärtänyt.
Pieni täsmennys: Uniperin myynnistä ei päättänyt Marinin hallitus, vaan juridisen päätöksen teki Fortumin hallitus. Suomen valtio suurimpana omistajana hyväksyi ratkaisun omistajaohjauksen kautta, ja hallituksen talouspoliittinen ministerivaliokunta ilmoitti tukevansa sitä. Tytti Tuppurainen kuvasi ratkaisua parhaaksi mahdolliseksi kompromissiksi, mutta itse myyntipäätös oli Fortumin hallituksen.
Mihin force majeure-ehtoon viittaat? Julkisuudessa ei ole esitetty näyttöä siitä, että Uniperin miljarditappiot olisi voitu välttää vetoamalla sopimuksen force majeure-lausekkeeseen. Jos väität näin, olisi hyvä kertoa, mihin sopimukseen tai lähteeseen väite perustuu. Muuten kyse on pelkästä spekulaatiosta.
Hyvältä, eihän tässä mitään, monta asiaa on saatu parannettua.
Ei ole mitään korruptiota. Paljon melua tyhjästä vain. Areena on hyvä hanke.
Kohta laskee yhteisövero wheeeee vähemmän pätäkkää pummeille