Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistaa bi/lesbonaisen? Miten " iskette" naisia...?

Vierailija
20.05.2007 |

Olisi vaan mielenkiintoista tietää. Nainen olen itsekin ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Bi nainen-

Vierailija
2/4 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nainen tunnista lesbonaista? Kysykää mieheltä. Nämähän näkyy kilometrin päähän; joko sellainen poikatyttö tai sitten sen seurassa oleva hirvitys. Ei tarvitse edes mennä kysymään. Arvatkaapa miten on seksuaalisesti suuntautunut vaikka tämä euroviisuvoittaja? Ei tarvitse mennä kysymään tai lukea lehdistä. Sen vaan näkee. Kertaakaan en ole vielä erehtynyt.

mie-s

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö nainen tunnista lesbonaista? Kysykää mieheltä. Nämähän näkyy kilometrin päähän; joko sellainen poikatyttö tai sitten sen seurassa oleva hirvitys. Ei tarvitse edes mennä kysymään. Arvatkaapa miten on seksuaalisesti suuntautunut vaikka tämä euroviisuvoittaja? Ei tarvitse mennä kysymään tai lukea lehdistä. Sen vaan näkee. Kertaakaan en ole vielä erehtynyt.

mie-s

Vierailija
4/4 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sitä kyllä päällepäin näe! Pitkät hiukset, hyvä kroppa, naisellinen pukeutuminen jne. Itse " isken" naisia vasta kun tiedän että kiinnostus on molemminpuoleista. Sen näkee katseesta. Esim baarissa tanssiessa kiinnittän katseeni hyvännäköiseen naiseen joka ei ole miesseurassa ja odotan saanko vastaavan katseen takaisin. Jos tämä nainen ei huomaa minua/katso takaisin hymyillen ovelasti en lähesty. Mikäli katseet kohtaavat voi lähestyä ja siirtyä tanssimaan yhdessä. Sen näkee tosiaan silmistä ja elekielestä kiinnostaako toista vaiko ei. Eli vastaus on katse pilkettä silmäkulmassa ;)