Miksi noi laminoidut kulmakarvat on noin hirveän näköisiä puskia, jotka on harjattu luonnottomasti suoraan ylös
Minulla on toinen kulmakarva eriparia toisen kanssa, ja toisesta puuttuu karvoja arven päältä, mutta olen niihin muuten tyytyväinen. Joskus olen ajatellut että laitattaisin kulmani ammattilaisella samanlaisiksi, mutta kun katsoin kuvia netistä, järkytyin. Taidan pitää omat eriparikulmani kuitenkin.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ne on sinusta hirveän näköistä niin älä ota niitä. Onko tarkoituksesi taas nimillä haukkua niitä jotka ovat päättäneet ottaa. Onko sinusta kivaa tällä roskiin haukkua ihmisiä.??? 😝
miks kukaan haluaa bresvenikit? näyttää ihan naurettavilta - ne ylöspäin kammatut kulmat. siihen vielä 5cm kenkäharjat silmille.
ja kotkan kynnet🤢
Sit ihmetellään miksi mies ei lähesty🤣
Mun mies ainakin ihailee pitkiä lakattuja kynsiäni. Itse lakkaan ja omat ovat, mutta pidän aika pitkinä.
Ne on yleensä väärän värisiä ja väärässä paikassa.
Kun niiden kannattaisi olla lähellä alkuperäistä hiusten väriä, niistä tehdään liian tummia.
Ja kun muodon pitäisi alkaa silmän sisänurkan kohdalta, ne alkavat ihan muualta.
Lopputulos on noita-look.
Eräs tuttava laitatti ja meni aikaa että pystyin katsomaan häneen päin kun meinasin aina tirskahtaa.
ja kotkan kynnet🤢
Sit ihmetellään miksi mies ei lähesty🤣