Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tuhlannut vuosia väärään ihmiseen

Vierailija
08.07.2026 |

Huomaat ettei se toinen ole koskaan oikeasti rakastanutkaan. Häntä ei voisi vähempi kiinnostaa miten voit ja mitä teet. Hän ei edes tiedä mistä asioista pidät, ei tee mitään yhteisten hyvän eteen. Ei näe vaivaa, tekee asioita velvollisuuden tunnosta, Puhuu, puhuu ja puhuu vain itsestään. Sanoo että olen vähäpuheinen mutta ei edes kuuntele sitä vähää mitä puhun. Selityksiä löytyy aina. Ja sanoo että tekee virheitä mutta ei koskaan pyydä itse anteeksi. Viimeisin välinpitämättömyys toisti vain kaikkea sitä mitä on aikaisemmin tehny. Tämä mies on valmis jättämään sinut oman onnesi nojaan. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mihin puolisossasi rakastuit ja miksi vaan edelleen roikut hänessä kaikesta huolimatta?

Vierailija
2/11 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen itse tuhlaat, kun jauhat hänestä palstalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin täysillä mieheen. Sitä arvostaa ja rakastaa toista niin paljon, että unohtaa itsensä täysin, samoin kuin sen ettei edes huomaa, ettei se toinen ole valmis juuri antamaan edes aikaa sinulle. Ei kosketa hänen tunteita millään lailla jos kerron että on surullinen olo ja haluaisin että olisi edes vierellä, ellei muuhun pysty.  Ei itku ei kipu, ei saa miestäni kysymään vointia. Jatkaa vaan omia touhuja, niin kuin mitään olisi koskaan tapahtunut.  Monta kertaa miettinyt, että jos tulee akuutti tilanne ja tarvitsin miehen apua, miten mun käy, ellei toiseen voi luottaa. 

Ajattelin aluksi että on vain  epäkypsä tunneasioissa, kun tutustuttiin. Minä halusin mennä kihloihin, naimisiin, rakentaa talon ja hankkia lapsia ja harrastaa yhdessä. Nyt kun taaksepäin katsoo, tuntuu että ne oli mun unelmia jota itse ajoin eteenpäin. 
Ajattelin että on ahkera ja haluaa tehdä yhdessä asioita. Onkin jotain muuta. Itseään täynnä. Omia päämääriä johon on valmis laittamaan vaikka kaikki rahat. Mun unelmat on toissijaisia. Eikä se edes niistä tiedä. 

Vierailija
4/11 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki olkaimet.

Vierailija
5/11 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis olla edes selkäranka niitä varten 

Vierailija
6/11 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan komea mies ja sen takia sen kanssa aloit olemaan. Tyypillinen nainen haluaa komean miehen ja sitten se on kuin tatti jota ei elämäsi kiinnosta eikä tiedä sinusta mitään. Panee vaan koska naisena sulle se miehen ulkonäkö oli tärkeintä.

Vierailija
7/11 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaan komea mies ja sen takia sen kanssa aloit olemaan. Tyypillinen nainen haluaa komean miehen ja sitten se on kuin tatti jota ei elämäsi kiinnosta eikä tiedä sinusta mitään. Panee vaan koska naisena sulle se miehen ulkonäkö oli tärkeintä.

Paljonko itselläsi on parisuhekokemusta? -sivusta

Vierailija
8/11 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko itselläsi on parisuhekokemusta? -sivusta

On minulla 16 vuotta. Jätin naisen koska se alkoi juomaan alkoholia liikaa.

Vierailija
9/11 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myönnä enkä kiellä, etteikö puolisoni ois osunut aika moneen kohtaa päiväkirjassani jossa listaan unelmien miehen kriteerit. Siinä iässä kun järjellä ei ollut vielä mitään tekemistä, ajettiin etupäässä vain ulkoisia tekijöitä. 

Vierailija
10/11 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tunnu muu kuin se kiinnostavan minussa.  Mutta pitää kyllä siitä huolen ettei kukaan miespuolinen vahingossakaan päädy juttelemaan tai edes tervehtimään minua. Kaikki sopivan välimatkan päässä. 

Vierailija
11/11 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin täysillä mieheen. Sitä arvostaa ja rakastaa toista niin paljon, että unohtaa itsensä täysin, samoin kuin sen ettei edes huomaa, ettei se toinen ole valmis juuri antamaan edes aikaa sinulle. Ei kosketa hänen tunteita millään lailla jos kerron että on surullinen olo ja haluaisin että olisi edes vierellä, ellei muuhun pysty.  Ei itku ei kipu, ei saa miestäni kysymään vointia. Jatkaa vaan omia touhuja, niin kuin mitään olisi koskaan tapahtunut.  Monta kertaa miettinyt, että jos tulee akuutti tilanne ja tarvitsin miehen apua, miten mun käy, ellei toiseen voi luottaa. 

Ajattelin aluksi että on vain  epäkypsä tunneasioissa, kun tutustuttiin. Minä halusin mennä kihloihin, naimisiin, rakentaa talon ja hankkia lapsia ja harrastaa yhdessä. Nyt kun taaksepäin katsoo, tuntuu että ne oli mun unelmia jota itse ajoin eteenpäin. 
Ajattelin että on ahkera ja haluaa tehdä yhdessä asioita. Onkin jotain muuta. Itseään täynnä. Omia päämääriä johon on valmis laittamaan vaikka kaikki rahat. Mun unelmat on toissijaisia. Eikä se edes niistä tiedä. 

No nyt on viimeistään aika laittaa suhteelle piste. Parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme