Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsempatkaa mua, että jaksan vielä 8 työvuoroa ennen lomaa

Vierailija
08.07.2026 |

Taustalla alkuvuodesta todettu keskivaikea masennus josta olin sairauslomalla pari kuukautta ja sen jälkeen aloitin 60% työajan jota teen edelleen. Yhtä lääkettä koitin ja totesin sen nopeasti huonoksi enkä halunnut sen jälkeen mitään muuta koittaa. Työterveyspsykologilla olen käynyt viimeksi keväällä.

Jo eilen ahdisti jonkun verran, mutta tänään ahdistus vyörynyt päälle pahempana ja olen itkenyt. Huomenna pitää töihin enkä uskalla olla pois näitä viimeisiä vuoroja ennen lomaa koska pelkään syksyn yt-neuvotteluita.

Ei tarvitse alkaa haukkumaan ja solvaamaan mua. Olen käynyt paljon vaikeita asioita läpi ja jossakin kohtaa se jaksaminen vain loppui. Vuosia koittanut jaksaa ja kestää, mutta enää en vain jaksanut. Ei ole kyse mistään pikkujutuista vaan oikeasti vaikeista ja raskaista asioista joille en ole itse voinut mitään. En ala tässä sen tarkemmin kertomaan mistä kyse koska ei kuulu tänne ne asiat.

Antakaa mulle voimia ja tsemppiä, että jaksan tehdä nuo työvuorot ennen lomaa! <3

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä illat on ahdistavampia. Taas ahdistaa. Makuuhuoneessa pitää olla pieni valo vaikka ei ihan pimeäksi yöllä mene. Sen verran hermostuttaa, että otan Sirdaludin eli lihasrelaksantin joka saa nukahtamaan. Kokeilussa oleva mieliala ei nyt toki heti ala vaikuttaa ja haittavaikutukset pelottaa. 

Ap

Vierailija
42/42 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut reilun viikon lomalla. Todella rankka puoli vuotta takana, sekä töissä että omassa elämässä. Viimeiset päivät/viikot töissä meni itkua pidätellen, kun en olisi enää jaksanut. Viimeinen viikko oli niin tuskaa että meinasin vaan luovuttaa ja jäädä saikulle. Sinnittelin kuitenkin, vaikka saikulle jääminenkin on ok kun ei enää jaksa. Lomalta palatessa alkaakin sitten yt-neuvottelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla