Tsempatkaa mua, että jaksan vielä 8 työvuoroa ennen lomaa
Taustalla alkuvuodesta todettu keskivaikea masennus josta olin sairauslomalla pari kuukautta ja sen jälkeen aloitin 60% työajan jota teen edelleen. Yhtä lääkettä koitin ja totesin sen nopeasti huonoksi enkä halunnut sen jälkeen mitään muuta koittaa. Työterveyspsykologilla olen käynyt viimeksi keväällä.
Jo eilen ahdisti jonkun verran, mutta tänään ahdistus vyörynyt päälle pahempana ja olen itkenyt. Huomenna pitää töihin enkä uskalla olla pois näitä viimeisiä vuoroja ennen lomaa koska pelkään syksyn yt-neuvotteluita.
Ei tarvitse alkaa haukkumaan ja solvaamaan mua. Olen käynyt paljon vaikeita asioita läpi ja jossakin kohtaa se jaksaminen vain loppui. Vuosia koittanut jaksaa ja kestää, mutta enää en vain jaksanut. Ei ole kyse mistään pikkujutuista vaan oikeasti vaikeista ja raskaista asioista joille en ole itse voinut mitään. En ala tässä sen tarkemmin kertomaan mistä kyse koska ei kuulu tänne ne asiat.
Antakaa mulle voimia ja tsemppiä, että jaksan tehdä nuo työvuorot ennen lomaa! <3
Kommentit (24)
Nyt tuli kyllä niin väsy, että en taida jaksaa enää olla kauan hereillä vaan menen ajoissa nukkumaan niin jaksaa nousta aamulla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Lupaa itsellesi palkinto kun loma alkaa. Tee mitä tahansa mistä nautit. Tai jos se nautinto on siinä että et tee mitään niin sekin käy.
Ehdottomasti joku palkinto! Ei tarvitse olla mitään isoa edes vaan jotakin mistä tulee hyvä mieli.
Miten masennus todettiin ? Samaa täällä, mutta en vain saa aikaiseksi mennä lääkäriin kun a h d i s t a ai! Työ on tällä hetkellä tuskaista. Ei niinkään omat työt mutta ihmiset siellä ahdistaa .
Kiitos tsemppaajille. Pitää nyt vain yrittää jaksaa vuoro kerrallaan selvitä lomaan saakka. Teen nyt ruokaa ja sen jälkeen istumaan sohvalle sukkakutimen kanssa ja katson yhtä sarjaa suoratoistosta.
Mitään en ole tänään kyllä saanu aikaiseksi. Olen vain surffaillut netissä. Pitäisi kaappeja tyhjentää, heittää osaa vaatteista ja tavaroista pois ja osa laittaa myyntiin, mutta en saa aikaiseksi. Nurmikko pitäisi leikata, mutta en jaksaisi. Ahdistaa tämä oma saamattomuuskin kun päivät vain valuu käsistä enkä saa mitään aikaiseksi.
Ahdistaa myös huono rahatilanne.
ap