Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43-vuotias ensisynnyttäjä vastailee kysymyksiin..

Vierailija
20.05.2007 |

Hassua, että on olemassa mummoja, jotka ovat minua paljon nuorempia..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa lapsettomuushoidoissa. Olen 34-vuotias ja monesti ajattelen, että olen liian vanha, mutta enpä taida ollakaan.

Vierailija
2/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt huolta itsestäni ja uskon jaksavani hyvin. Aion pitää piiiitkän äitiysvapaan ja isä kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on 38 ja odottaa esikoistaan. Mieheni sisko oli 40 saadessaan esikoisensa ja 43 saadessaan toisen lapsen.

Vierailija
4/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa on syynätty vähän tarkemmin, mutta kerrottu myös etten ole ainoa tämän ikäinen ensisynnyttäjä.

Vierailija
5/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta riski on suuri että masennut synn jälkeen koska olet jo noin vanha ja " tottunut" omaan elämään ja omiin systeemeihin.

Vierailija
6/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kuopukseni (neljännen) vähän vaille 42v:na ja ihan ok oon jaksanu. Valvominen jne. vähän kuormitti enemmän kuin nuorempana, mutta yritä levätä AINA kun voit! Kyllä se hyvin menee. Elämään tulee iha uusi suunta :-)

Vierailija
7/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta riski on suuri että masennut synn jälkeen koska olet jo noin vanha ja " tottunut" omaan elämään ja omiin systeemeihin.

Ei synnytyksen jälkeinen masennus liity ikään! Vai onko sulla esittää jotain tutkittua faktatietoa asiasta, vai meneekö taas ihan mutu-pohjalta?

Vierailija
8/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi lasta, jotka sain yli nelikymppisenä. Hyvin olen jaksanut, jopa paremmin kuin moni nuorempi.

Vierailija
9/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelimme melkein heti, että lapsi saa tulla, jos tulee. Olimme jo valmistautunee siihen, ettei tule. Ehkä kaksi - kolme vuotta, muttei mitenkään yrittämällä yritetty ja aikoja ja päiviä laskettu. AP

Vierailija
10/10 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdimme ostaa lomapaikan ulkomailta ja olemme lähdössä miehen työn perään toiselle mantereelle, mutta kulkeehan se lapsi mukana.