Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison veljen vaimon käytös kummastuttaa sen jälkeen kun sain vauvan

Vierailija
08.07.2026 |

Tuntuu että hän yrittää esittää parempaa äitiä noissa tilanteissa ja tekee kaikkensa että vauvani pitäisi hänestä enemmän kuin minusta. Pyytää vauvaa syliin kun näemme. :( Ja emme edes pidä toisistamme mutta hän haluaa että vauvani pitää hänestä..

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, minusta oli vain hyvä kun joku muu halusi pitää vauvaa välillä, annoin oikein mielellään muiden syliin, ehdin hyvin pidellä omia vauvoja sylissä kun ei ne muut siinä 24/7 olleet sylittämässä, mieskin kävi töissä 

Vaikk sylissäpitely olisi vain näyttämistä vauvan äidille?

Millä tavoin olisi? En ihan ymmärrä? 

Vierailija
22/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän veljen vaimo oli tollanen. Oli vielä vaka-opettaja eli maailman paras lasten kasvattaja ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vauva ei saa pitää tädistään? Siksikö kun äitikään ei pidä? 

Vierailija
24/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä?! 

Vierailija
25/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exän veljen vaimo oli tollanen. Oli vielä vaka-opettaja eli maailman paras lasten kasvattaja ;)

juu tääkin vakan ihmisiä.. 

Ap

Vierailija
26/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vauva ei saa pitää tädistään? Siksikö kun äitikään ei pidä? 

Tuossa vaikuttaisi olevan enemmän kyse oman paremmuuden korostamisesta kälyn puolesta.

Vierailija
27/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko tämä ihminen teillä? Että ihan 24/7 vaatii vauvaa syliin?   Tuskin sentään.  Turhaa mustasukkaisuutta.

Vierailija
28/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, minusta oli vain hyvä kun joku muu halusi pitää vauvaa välillä, annoin oikein mielellään muiden syliin, ehdin hyvin pidellä omia vauvoja sylissä kun ei ne muut siinä 24/7 olleet sylittämässä, mieskin kävi töissä 

Vaikk sylissäpitely olisi vain näyttämistä vauvan äidille?

Millä tavoin olisi? En ihan ymmärrä? 

En ole ap, ex-kälyni teki numeron siitä miten vauva rauhoittui hänen syliinsä parhaiten. Ja anoppi tätä tuki. Sattu tuoreena äitinä.

Vierailija
29/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvat ovat  ihania. Tuoksutella  ja sylkytellä vaikka olisivat kummin kaiman nyyttejä.

nyyttejä? 

Vierailija
30/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvat ovat  ihania. Tuoksutella  ja sylkytellä vaikka olisivat kummin kaiman nyyttejä.

Sunkaltaiset oli vauva aikana painajaisia. Vaikka näki kilsan päähä ettei viihdy

Vierailija
31/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä vastaajien kanssa. Sinun ei tarvitse antaa vauvaa hänen syliinsä, jos se tuntuu väärältä tai epämiellyttävältä. Vauvan äidin ei koskaan tarvitse tehdä kompromisseja vauvan suhteen. Sinun ei tarvitse olla epäkohtelias asian suhteen, voit sanoa, että "ei nyt, vauva on niin mukavasti tässä" tai "hän on vasta heräilemässä niin pidän itse" tai esim. käyttää kantoliinaa/reppua josta vauvaa ei voi ottaa pois. Voit myös nähdä häntä vähemmän (/ei lainkaan?), jos hän ei kerran pidä sinusta.

Entä kun tilanteessa on anoppi, joka edesauttaa kälyn pyyntöä?

Vierailija
32/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin vauvan hänelle , että hyvä, pidä vaan. Minä käyn sillä aikana suihkussa /kaupassa/pesen perunat/imuroin kodin/ keitän meille kahvit..  Miksi teette elämänne vaikeaksi!

Vierailija
33/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä provosoidu vaan jätä omaan arvoonsa

Vierailija
34/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvoja! 🤗 Ne ovat aina tervetulleita! 🤗

Vierailija
35/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin juuri synnyttäneiden naisten hormoonitoiminta ja tunteet on sekaisin. Toimivat luontonsa mukaan pentujaan suojellen ja pitävät muita lajitovereita uhkana. Sitä se vaan ap sulla on varmaan.

Vierailija
36/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nyyttejä? 

Etkö oikeasti ole ennen kuullut vauvaa sanottavan nyytiksi?

Vierailija
37/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu tääkin vakan ihmisiä.. 

Ap

Oletko pohtinut, että sinulla on heikko itsetunto? Mitä väliä tädin tutkinnolla on? Ja vaka olisi jotenkin erityisen merkittävä? Suutarin lapsella ei ole kenkiä sanonta ei ole tullut tyhjästä. 

Vierailija
38/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin juuri synnyttäneiden naisten hormoonitoiminta ja tunteet on sekaisin. Toimivat luontonsa mukaan pentujaan suojellen ja pitävät muita lajitovereita uhkana. Sitä se vaan ap sulla on varmaan.

On myös olemassa ihmisiä, jotka haluavat aina päästä näyttämään taitonsa

Vierailija
39/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin eka  vauva.  Myöhemmin lapsenhoitoapu on taivaanlahja.  

Vierailija
40/86 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nyyttejä? 

Etkö oikeasti ole ennen kuullut vauvaa sanottavan nyytiksi?

Oon tottunut ihan toisenlaiseen merkitykseen, jätän sen nyt tässä sanomatta vaikka voihan niitäkin tuoksutella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi