Puolison veljen vaimon käytös kummastuttaa sen jälkeen kun sain vauvan
Tuntuu että hän yrittää esittää parempaa äitiä noissa tilanteissa ja tekee kaikkensa että vauvani pitäisi hänestä enemmän kuin minusta. Pyytää vauvaa syliin kun näemme. :( Ja emme edes pidä toisistamme mutta hän haluaa että vauvani pitää hänestä..
Kommentit (86)
Mun exän veljen vaimo oli tollanen. Oli vielä vaka-opettaja eli maailman paras lasten kasvattaja ;)
Miksi vauva ei saa pitää tädistään? Siksikö kun äitikään ei pidä?
Vierailija kirjoitti:
Mun exän veljen vaimo oli tollanen. Oli vielä vaka-opettaja eli maailman paras lasten kasvattaja ;)
juu tääkin vakan ihmisiä..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi vauva ei saa pitää tädistään? Siksikö kun äitikään ei pidä?
Tuossa vaikuttaisi olevan enemmän kyse oman paremmuuden korostamisesta kälyn puolesta.
Asuuko tämä ihminen teillä? Että ihan 24/7 vaatii vauvaa syliin? Tuskin sentään. Turhaa mustasukkaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, minusta oli vain hyvä kun joku muu halusi pitää vauvaa välillä, annoin oikein mielellään muiden syliin, ehdin hyvin pidellä omia vauvoja sylissä kun ei ne muut siinä 24/7 olleet sylittämässä, mieskin kävi töissä
Vaikk sylissäpitely olisi vain näyttämistä vauvan äidille?
Millä tavoin olisi? En ihan ymmärrä?
En ole ap, ex-kälyni teki numeron siitä miten vauva rauhoittui hänen syliinsä parhaiten. Ja anoppi tätä tuki. Sattu tuoreena äitinä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvat ovat ihania. Tuoksutella ja sylkytellä vaikka olisivat kummin kaiman nyyttejä.
nyyttejä?
Vierailija kirjoitti:
Vauvat ovat ihania. Tuoksutella ja sylkytellä vaikka olisivat kummin kaiman nyyttejä.
Sunkaltaiset oli vauva aikana painajaisia. Vaikka näki kilsan päähä ettei viihdy
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä vastaajien kanssa. Sinun ei tarvitse antaa vauvaa hänen syliinsä, jos se tuntuu väärältä tai epämiellyttävältä. Vauvan äidin ei koskaan tarvitse tehdä kompromisseja vauvan suhteen. Sinun ei tarvitse olla epäkohtelias asian suhteen, voit sanoa, että "ei nyt, vauva on niin mukavasti tässä" tai "hän on vasta heräilemässä niin pidän itse" tai esim. käyttää kantoliinaa/reppua josta vauvaa ei voi ottaa pois. Voit myös nähdä häntä vähemmän (/ei lainkaan?), jos hän ei kerran pidä sinusta.
Entä kun tilanteessa on anoppi, joka edesauttaa kälyn pyyntöä?
Minä antaisin vauvan hänelle , että hyvä, pidä vaan. Minä käyn sillä aikana suihkussa /kaupassa/pesen perunat/imuroin kodin/ keitän meille kahvit.. Miksi teette elämänne vaikeaksi!
Älä provosoidu vaan jätä omaan arvoonsa
Vauvoja! 🤗 Ne ovat aina tervetulleita! 🤗
Joidenkin juuri synnyttäneiden naisten hormoonitoiminta ja tunteet on sekaisin. Toimivat luontonsa mukaan pentujaan suojellen ja pitävät muita lajitovereita uhkana. Sitä se vaan ap sulla on varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyyttejä?
Etkö oikeasti ole ennen kuullut vauvaa sanottavan nyytiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juu tääkin vakan ihmisiä..
Ap
Oletko pohtinut, että sinulla on heikko itsetunto? Mitä väliä tädin tutkinnolla on? Ja vaka olisi jotenkin erityisen merkittävä? Suutarin lapsella ei ole kenkiä sanonta ei ole tullut tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin juuri synnyttäneiden naisten hormoonitoiminta ja tunteet on sekaisin. Toimivat luontonsa mukaan pentujaan suojellen ja pitävät muita lajitovereita uhkana. Sitä se vaan ap sulla on varmaan.
On myös olemassa ihmisiä, jotka haluavat aina päästä näyttämään taitonsa
Varmaankin eka vauva. Myöhemmin lapsenhoitoapu on taivaanlahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyyttejä?
Etkö oikeasti ole ennen kuullut vauvaa sanottavan nyytiksi?
Oon tottunut ihan toisenlaiseen merkitykseen, jätän sen nyt tässä sanomatta vaikka voihan niitäkin tuoksutella
Millä tavoin olisi? En ihan ymmärrä?