Puolison veljen vaimon käytös kummastuttaa sen jälkeen kun sain vauvan
Tuntuu että hän yrittää esittää parempaa äitiä noissa tilanteissa ja tekee kaikkensa että vauvani pitäisi hänestä enemmän kuin minusta. Pyytää vauvaa syliin kun näemme. :( Ja emme edes pidä toisistamme mutta hän haluaa että vauvani pitää hänestä..
Kommentit (86)
jotkut naiset haluavat aina näyttäytyä "parempina äiteinä" sosiaalisissa tilanteissa kuin toiset
Vierailija kirjoitti:
Olet vainoharhainen.
jotkut osaavat kieroilla
Siitä se äitienvälinen kilpailu suvussa alkaa.
Ehkä hän itse olisi toivonut että vieraat sylittää vauvaa? Ap, voi olla että hän tarkoittaa hyvää
Taidat nähdä mörköjä. Monet naiset tykkää pitää vauvaa sylissä. Sitä kun ei niin usein ole mahdollisuutta sellaiseen. Sinä taidat nyt vaan tehdä asiasta isomman kuin se onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän itse olisi toivonut että vieraat sylittää vauvaa? Ap, voi olla että hän tarkoittaa hyvää
Miksi vieraiden pitäisi sylitellä vauvaa?
Vierailija kirjoitti:
Siitä se äitienvälinen kilpailu suvussa alkaa.
Samaa mietin
Vauvat ovat ihania. Tuoksutella ja sylkytellä vaikka olisivat kummin kaiman nyyttejä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvat ovat ihania. Tuoksutella ja sylkytellä vaikka olisivat kummin kaiman nyyttejä.
varmaan pusutteletkin ja tartutat kaikki taudit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vieraiden pitäisi sylitellä vauvaa?
Siksi että äiti voi vaikka mennä hetkeksi nukkumaan tai käydä vessassa/suihkussa... Näin itse toivoin väsyneenä äitinä.
Tiedätkö ap sellaista sanaa kuin käly?
Oikeasti, minusta oli vain hyvä kun joku muu halusi pitää vauvaa välillä, annoin oikein mielellään muiden syliin, ehdin hyvin pidellä omia vauvoja sylissä kun ei ne muut siinä 24/7 olleet sylittämässä, mieskin kävi töissä
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, minusta oli vain hyvä kun joku muu halusi pitää vauvaa välillä, annoin oikein mielellään muiden syliin, ehdin hyvin pidellä omia vauvoja sylissä kun ei ne muut siinä 24/7 olleet sylittämässä, mieskin kävi töissä
Vaikk sylissäpitely olisi vain näyttämistä vauvan äidille?
Vauvan sylissäpito näyttämistä äidille? Nyt en ymmärrä. Näyttämistä, että osaa pitää vauvaa sylissään? Sehän on hyvä , että osaa.
Kaikki haluavat, että vauvat pitäisivät heistä. Ei mitään epänormaalia.
Olen eri mieltä vastaajien kanssa. Sinun ei tarvitse antaa vauvaa hänen syliinsä, jos se tuntuu väärältä tai epämiellyttävältä. Vauvan äidin ei koskaan tarvitse tehdä kompromisseja vauvan suhteen. Sinun ei tarvitse olla epäkohtelias asian suhteen, voit sanoa, että "ei nyt, vauva on niin mukavasti tässä" tai "hän on vasta heräilemässä niin pidän itse" tai esim. käyttää kantoliinaa/reppua josta vauvaa ei voi ottaa pois. Voit myös nähdä häntä vähemmän (/ei lainkaan?), jos hän ei kerran pidä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
TUOKSUTELLA??
Olet vainoharhainen.