Jokainen voi poimia marjansa ihan itse. Siten saat marjasi.
Hyvä ettei tänne tuoda rikolliselle yrittäjille halpatyövoimaa ulkomailta.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tee se itse"- hihhulit taas tuputtamassa sota-ajan tapojaan muille. Se aika meni kuulkaas jo. Enää ei tarvitse puskissa kökkiä, huussissa paskoa tai lakanoita järvessä pestä. Jos te haluatte väkisin elää jossain 40-luvulla, niin senkus elätte, mutta turha ruikuttaa, kun muut elää 2020-lukua.
Kyllä sulla hirtti pahasti jumiin ja vedit lapsellisesti täysin överiksi. Olet täysi idiootti.
E, en käy itse poimimassa marjoja vaan ostan ne muilta. En silti kuvittele tuollaista sontaa kuin sä.
Kivat sulle, jos et ole törmännyt näihin "tee se itse"-hulluihin. Se on ihan oma rotunsa. Kaikki pitää tehdä vaikeimman kautta ja yrittää vielä pakottaa muut mukaan samaan alkukantaiseen paskaan.
Olen kyllä törmännyt, mutta olen aikuinen ihminen eikä mua kukaan pakota mihinkään tuollaiseen. Ihan omaa tyhmyyttäsi, kun et sulje tuollaisten suuta.
Älä huoli, todellakin suljen.
No mitä sä sitten märiset ja keksit paskaa tänne?
En mä mitään paskaa keksi. Noita hulluja alkukantaisia ihmisiä on tässäkin ketjussa monta. Mene muualle, jos et halua keskustella. Mä märisin ihan niin paljon kuin haluan. Sä voit fiksuna häipyä.
Vierailija kirjoitti:
En mä mitään paskaa keksi. Noita hulluja alkukantaisia ihmisiä on tässäkin ketjussa monta. Mene muualle, jos et halua keskustella. Mä märisin ihan niin paljon kuin haluan. Sä voit fiksuna häipyä.
Sun kirjoittelu ja varsinkaan ensimmäinen kommentti ei ole mitään keskustelua vaan se on typerää ja lapsellista sonnan jauhamista.
Mä kyllä kerään. Mutta ap varmaan tietää miten neliraajahalvaantunut voi, jos kerran jokainen voi.
Älä huoli, todellakin suljen.