Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi harrastaa seksiä kun ei koskaan seiso tyyliin ekalla 5 kerralla

Vierailija
07.07.2026 |

Harva jaksaa odottaa noin pitkään jos jollain toisella seisoo aiemmin

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy. Itsellä stondaa joka kerta ja kunnolla. Tosin en juo enkä polta, ja kuntoilenkin säännöllisesti

M60+

Vierailija
22/47 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MT-ukko :D

no semmoista se maaseudulla on, pöpejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitele nainen ensi suulla tai sormilla. Jos saat naisen nauttimaan, hän haluaa lisää, seisoi sinulla tai ei.

Hoitele ittes!

Vierailija
24/47 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no jos katsoo palstaläs kejä, niin ei ihmekään!

Mistä sä niitä katselet? Ei mun Samsungilla näe ketään 🧐

Vierailija
25/47 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitele nainen ensi suulla tai sormilla. Jos saat naisen nauttimaan, hän haluaa lisää, seisoi sinulla tai ei.

Hoitele ittes!

Miten kertoa olevansa neitsytinceli, kertomatta olevansa neitsytinceli.

Vierailija
26/47 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole aamuerektioita, on peli menetetty. Hakeudu lääkäriin. 

Vierailija
27/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita suu juttuja kannattaa tuntemattoman kanssa miettiä ihan oikeasti. Eräällä tutulla on viruksen aiheuttamat kasvaimet kurkussa kun on pitänyt työntää nokka tuntemattomille vesille aikoinaan.. 

Kuka tässä tuntemattomista on puhunut?

No jos on sen verran lyhyt tuttavuus että ei vehkeet vielä toimi niin voidaan tuntemattomasta puhua. 

Hyppätkö sinä noin vain sänkyyn tuntemattoman kanssa?

Vierailija
28/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereillä alkuun niin jatkossa sujuu ilmankin.

Vierailija
29/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin muutamalla ekalla kerralla ja olin puulla päähän lyöty kun nainen sanoi että oli ihania asioita tällaiset. Kai hänelle tuli joku hoivavietti ja lopulta yhdellä kerralla hoiteli niin että silmät vaan pyöri päässä.. Yhdessä oltiinkin sitten vuosia ja naitiin kuin kanit. Kaipa oli suorituspainetta tai jotain mitkä hän kyllä taitavasti poisti. Vieläkin lämmöllä muistelen.

Vierailija
30/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tervettä olla senverran varautunut uuden ihmisen kanssa että ei heti pysty sönkyyn menemään. Lle tyytyväinen että terve suojamekanismi toimii sinulla niin kuin kuuluukin. 

Tämähän on vain merkki siittä että luottamusta ei ole ansaittu etkä tunne oloasi vielä turvalliseksi. Kun luottamus on ansaittu niin loppu hoituukin sitten ihan itsestään. Ne ihmiset on täysin rikki jotka pystyvät noin intiimiin kanssakäymiseen heti tuntemattoman kanssa. 

No valista nyt vähän, miten olen rikki kun on tuntemattomankin kanssa seisonut.

Vierailija
31/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän seksiin välttämättä tarvita mitään stondista. Ainakaan naisen seksiin.

Vierailija
32/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän seksiin välttämättä tarvita mitään stondista. Ainakaan naisen seksiin.

Niin kun ei naisilla stondiksia edes ole!

Vierailija
33/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, itse ainakin arvostan tuota ominaisuutta miehessä. Minulla on ollut kaksi tällaista miestä ja toisen kanssa olen naimisissa. Eipä tarvitse pelätä että mies olisi nainut holtittomasti ympäriinsä tai että hän pettäisi hetken mielijohteesta.

Et ole ollut noiden miesten mielestä tarpeeksi haluttava, mutta kun ovat huomanneet ettet lähde mihinkään (olet turvallinen), ovat päättäneet tyytyä ja paineet ovat helpottaneet sen verran, että on saanut seisokin kestämään.

Vierailija
34/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipaise kännit.

Vierailija
35/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, itse ainakin arvostan tuota ominaisuutta miehessä. Minulla on ollut kaksi tällaista miestä ja toisen kanssa olen naimisissa. Eipä tarvitse pelätä että mies olisi nainut holtittomasti ympäriinsä tai että hän pettäisi hetken mielijohteesta.

Eihän tuo siitä kerro. Itsellä kyllä seisoo, kun tunnen vetoa naiseen, olipa uusi tuttavuus tai ei. Nykyisen kanssa ei seissyt alkuun, koska oli ulkoisesti ja tuoksultaan kaukana siitä mitä pidän normaalisti haluttavana. Oli kuitenkin sen verran sopiva muuten ja olin tavattoman yksinäinen, niin tähän jäin.

Vierailija
36/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ollut noiden miesten mielestä tarpeeksi haluttava, mutta kun ovat huomanneet ettet lähde mihinkään (olet turvallinen), ovat päättäneet tyytyä ja paineet ovat helpottaneet sen verran, että on saanut seisokin kestämään.

Ei silloin ole mitään paineita, jos nainen ei miellytä. Suorituspaineita on vain kauniiden ja seksikkäittein naisten kanssa.

Vierailija
37/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalu suuhun ja eukko imemään.

Tämän kun naiset tajuaisivat. Moni toki tajuaakin. Saavat sitten itsekin parempaa seksiä. Ei paljon kiinnosta panostaa naiseen joka ei edes ota suihin.

Vierailija
38/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kun naiset tajuaisivat. Moni toki tajuaakin. Saavat sitten itsekin parempaa seksiä. Ei paljon kiinnosta panostaa naiseen joka ei edes ota suihin.

Ei edes suihin....monet naiset eivät saa mitään, paitsi antaa miehen panna, ja siitäkö pitäs olla kiitollinen ja ottaa suihin.  Vaihtokauppaako ehdotat - saavat SITTEN itsekkin parempaa seksiä!

Vierailija
39/47 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin kun ei naisilla stondiksia edes ole!"

Olet väärässä, kyllä on. Klitoris on kuin kulli, se paisuu ja täyttyy verellä. Mutta miehen 

seisokkia ei nainen tarvitse orgasmiinsa.

Vierailija
40/47 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut koko ikäni sama juttu. Jossain vaiheessa selvisi että ammattipiireissä tätä kutsutaan demiseksiaalisuudeksi 🤷‍