Miten voi harrastaa seksiä kun ei koskaan seiso tyyliin ekalla 5 kerralla
Harva jaksaa odottaa noin pitkään jos jollain toisella seisoo aiemmin
Kommentit (28)
Joku pitkäaikainen juttu parempi jossa rento tai rennompaa seuraa. Suorituspaineet? Lääkärin apu?
Ihan tervettä olla senverran varautunut uuden ihmisen kanssa että ei heti pysty sönkyyn menemään. Lle tyytyväinen että terve suojamekanismi toimii sinulla niin kuin kuuluukin.
Tämähän on vain merkki siittä että luottamusta ei ole ansaittu etkä tunne oloasi vielä turvalliseksi. Kun luottamus on ansaittu niin loppu hoituukin sitten ihan itsestään. Ne ihmiset on täysin rikki jotka pystyvät noin intiimiin kanssakäymiseen heti tuntemattoman kanssa.
Hoitele nainen ensi suulla tai sormilla. Jos saat naisen nauttimaan, hän haluaa lisää, seisoi sinulla tai ei.
Älä huoli, itse ainakin arvostan tuota ominaisuutta miehessä. Minulla on ollut kaksi tällaista miestä ja toisen kanssa olen naimisissa. Eipä tarvitse pelätä että mies olisi nainut holtittomasti ympäriinsä tai että hän pettäisi hetken mielijohteesta.
Vierailija kirjoitti:
Hoitele nainen ensi suulla tai sormilla. Jos saat naisen nauttimaan, hän haluaa lisää, seisoi sinulla tai ei.
Noita suu juttuja kannattaa tuntemattoman kanssa miettiä ihan oikeasti. Eräällä tutulla on viruksen aiheuttamat kasvaimet kurkussa kun on pitänyt työntää nokka tuntemattomille vesille aikoinaan..
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, itse ainakin arvostan tuota ominaisuutta miehessä. Minulla on ollut kaksi tällaista miestä ja toisen kanssa olen naimisissa. Eipä tarvitse pelätä että mies olisi nainut holtittomasti ympäriinsä tai että hän pettäisi hetken mielijohteesta.
Sama. Positiivinen piirre.
Isungi, isungi nyt saatava löpönkiä! -munaton maalaisto rvi 44v, ikuinen työtön
Hmm, miehelläni oli samaa alussa. Olinkin jo unohtanut näin 25 vuoden jälkeen! Ei niitä munia ole noin vaan rivissä tarjolla, että voisi heti hypätä seuraavaan jos yksi lerpahtaa, joten ei sillä väliä että joku toinen olisi hetivalmis.
Ja mikä taikaluku tuo 5 on. Älä nyt tuollaiseen fiksoidu.
Voi vain kuvitella näitä palstapunkeroita, jotka kuvittelevat olevansa jotain staroja kun palstan MT-metsästäjäukot piirittävät. Aina saa nauraa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita suu juttuja kannattaa tuntemattoman kanssa miettiä ihan oikeasti. Eräällä tutulla on viruksen aiheuttamat kasvaimet kurkussa kun on pitänyt työntää nokka tuntemattomille vesille aikoinaan..
Kuka tässä tuntemattomista on puhunut?
Vierailija kirjoitti:
Voi vain kuvitella näitä palstapunkeroita, jotka kuvittelevat olevansa jotain staroja kun palstan MT-metsästäjäukot piirittävät. Aina saa nauraa!!!
Ai että, tälle saa nauraa ja sitten tulee niitä tuplamurhia, kun MT-ukon kasetti hajoaa. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä tuntemattomista on puhunut?
No jos on sen verran lyhyt tuttavuus että ei vehkeet vielä toimi niin voidaan tuntemattomasta puhua.
Älä stressaa. Ajattele niin, että tulee testattua suhteenne laatu kunnolla heti alussa kun ratkaisette yhdessä ongelman. Oma pääsi on se pahin kun ajattelet noin. Ehkä naiset olisivat ihan lempeitä ja ymmärtäväisiä. Itse stressasin tosi pahasti joskus sitä että miten voin edes deittailla kun haluun tutustua kunnolla ennen seksiä ja joku muu harrastaa sitä heti. Tulin sit ilmaisseeksi ahdistukseni jollekin miehelle, joka oikeesti kädestä pitäen selitti mulle että missään mistä olen ahdistunut ei ole yhtään mitään vaikeaa.