Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mulla vanhustyöhön koulutetulla lähihoitajalla mahdollisuus saada keikkatyötä päiväkodista?

Vierailija
07.07.2026 |

Pieni paikkakunta ja päiväkoti etsii työntekijöitä eri pituisiin sijaisuuksiin. Tiedän, että pidempää sijaisuutta tai vakipaikkaa en voi saada, kun olen suuntautunut vanhustyöhön, mutta jos satunnaisia keikkavuoroja olisi mahdollista saada. Onkohan mahdotonta?

Mulla on siis vakituinen paikka hoivakodissa, mutta voisin tehdä keikkaa muualla kuten päiväkodissa. Mulla on myös sairaanhoitajan koulutus, mutta siinä olen suuntautunut akuuttihoitotyöhön. Eikä sairaanhoitajan koulutus nyt muutenkaan ole päiväkotia varten.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla päiväkotiin pääsee kuka tahansa keikkailemaan.

Eiköhän rikosrekisteri kuitenkin ole este?

Itse kun katsoin tuota kunnan ilmoitusta, niin siinä luki muistaakseni, että jos kestää yli 3kk sijaisuus niin vasta sitten vaaditaan rikosrekisteriote. Tuo on kyllä mielestäni väärin. Pitäisi heti vaatia tuo ote vaikka tiedossa olisi vain yksi työvuoro.

Ap

Vierailija
22/23 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ajattelin toisinpäin. Haluaisin vaihtaa päiväkodista vanhusten hoitotyöhön. En tiedä onnistuuko.

Kyllä onnistuu noin päin paljon helpommin. Lasten ja nuorten suuntautumisen suorittanut lähihoitaja saa ainakin täällä vaikka vakipaikan vanhuspuolelta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö se hoitoala ole niin raaaskas. silti nämä tekee keikkaa jopa norjan puolella loma-aikoinaan.

Hoitoala on raskas, että ihan turhaan soitat suutasi asioista joista et tiedä mitään.

Ap

Silti olet ottamassa lisäkeikkaa, vaikka ala on raskas. Jokin ei nyt täsmää kertomuksissaai.

Edelleen, älä soita suutasi asioista joista et mitään ymmärrä. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi