Miksi et tilaa Hesaria?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Hesari on sotapuoleen lehti. Todella vaarallinen Suomen kansalle. Julkaisee maailmanpolitiikasta vain EU-NATO-USA aivoopesua. Hesarin ulkomaantoiimittajat kuten Aittokoski ovat sivistymättömiä moukkia.
Hesari on Naton hybridikeskus., jos uskomme Putinilta Venäjän kansalaisuuden kiitokseksi Suomen mustamaalaamisesta saanuttà desantti Bäckmania mutta miksi uskoisimme?
Vierailija kirjoitti:
En ole Hamasin tai viherkomujen kannattaja. Lisäksi haluan vastaanottaa oikeita, faktapohjaisia uutisia.
Tämä. Eihän koko lehteä enää tunne. Aikoinaan oli hyvä ja puolueeton lehti. Nyt rummuttaa ns. monikulttuurisuutta ylimpänä onnena ja ajaa vihreiden ja vasemmiston asiaa. Ei ole tullut meidän perheeseen enää yli kymmeneen vuoteen.
Vielä on Hesarin tilaus voimassa, mutta jatkoa mietin kyllä tarkkaan kunhan tämä pätkä loppuu. Hesari on niin järkyttävän avoimesti vasemmistolainen lehti, että joka aamu paperilehden avaaminen saa aikaan vitutusreaktion. Tälläkin hetkellä Hesari tekee jo omaa vasemmistolaista vaalikampanjaa, pari kk sitten oli mm. tällainen lause: tuleva hallituspuolue demarit. Että mitäpä vttua?!
Korjaan äskeistä, lause oli että tuleva pääministeripuolue.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Sanomalainen muuttuu hesarilaiseksi. Satakunnan kansa muuttui heti hesarilaiseksi kun omistus vaihtui Sanomalaiseksi.
Valitettavasti. 😡
Ylestä ja Hesarista päivittäin ulisevan russakkamielisen persun yksinpuhelu taas menossa.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin tilauksen kun muuttivat sen kokoa pienemmäksi. On liian pieni lehmien utareliiveihin.
😂👍
Hesaria lainatakseni, tulee oksennusta suuhun kun lukee.
Miksi tilaisin jotain roskalehti hesaria? :D kaikki uutiset mitä tarvitsee voi lukea netistäkin ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa miten peräkammarin pojat ovat hermostuksissaan kun arvostelevat laatu lehteä.
Laatulehteä? 🤣🤣🤣🤣 Joskus 2000-luvun alussa vielä hetken aikaa olikin sellainen. Ja minulla on perspektiiviä. Meille tuli Hesari jo 1970-luvulla, kun olin lapsi. Miten kauan olet itse Hesaria lukenut?
Vierailija kirjoitti:
Vielä on Hesarin tilaus voimassa, mutta jatkoa mietin kyllä tarkkaan kunhan tämä pätkä loppuu. Hesari on niin järkyttävän avoimesti vasemmistolainen lehti, että joka aamu paperilehden avaaminen saa aikaan vitutusreaktion. Tälläkin hetkellä Hesari tekee jo omaa vasemmistolaista vaalikampanjaa, pari kk sitten oli mm. tällainen lause: tuleva hallituspuolue demarit. Että mitäpä vttua?!
Aivan sama. Vitutusreaktio aivan joka kerta, kun HS.fi avaa.
Olen miettinyt, että olisinko ikääntyessäni vain konservatisoitunut, mikä on tavallista. Ja siksi HS ei enää uppoa. Mutta olen todella miettinyt tätä, ja kyse ei ole tästä. Vaan HS on jotenkin todella asenteellinen ja "valehteleva" lehti nykyään. En viittaa mihinkään suureen salaliittoon. Mutta sellainen yleinen laaduttomuus ja yksiulotteisuus Hesarin jutuissa on nykyään ennemmin normi kuin poikkeus.
Tarkoitan ihan, että juttua lukiessa tekee mieli oikein kiljua, että missä on tästä näkökulma X ja miksei kysytty haastateltavalta kysymyskiä Y ja Z, mitkä oikein kirkuivat kysymistään.
Olen tilannut Hesaria 20 vuotta. Mutta nyt kun seuraavaksi on katkolla, olen päättänyt etten jatka. Ei minun tarvitse joka päivä saada sitä vitutusta ja kokemusta liian asenteellisista ja heikkolaatuisesti tehdyistä jutuista. En tiedä mitä sitten luen korvikkeena. Muut suomalaiset sanomalehdet ne vasta kuraa onkin, aivan kesäteatteritasoa.
Hesari on itse munannut asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että olisinko ikääntyessäni vain konservatisoitunut, mikä on tavallista. Ja siksi HS ei enää uppoa. Mutta olen todella miettinyt tätä, ja kyse ei ole tästä. Vaan HS on jotenkin todella asenteellinen ja "valehteleva" lehti nykyään. En viittaa mihinkään suureen salaliittoon. Mutta sellainen yleinen laaduttomuus ja yksiulotteisuus Hesarin jutuissa on nykyään ennemmin normi kuin poikkeus.
Tarkoitan ihan, että juttua lukiessa tekee mieli oikein kiljua, että missä on tästä näkökulma X ja miksei kysytty haastateltavalta kysymyskiä Y ja Z, mitkä oikein kirkuivat kysymistään.
Olen tilannut Hesaria 20 vuotta. Mutta nyt kun seuraavaksi on katkolla, olen päättänyt etten jatka. Ei minun tarvitse joka päivä saada sitä vitutusta ja kokemusta liian asenteellisista ja heikkolaatuisesti tehdyistä jutuista. En tiedä mitä sitten luen korvikkeena. Muut suomalaiset sanomalehdet ne vasta kuraa onkin, aivan kesäteatteritasoa.
Kesäteatteritasoa kuin kesäteatteriohjaaja Anus Putkosen MV-lehti?
Vierailija kirjoitti:
En ole Hamasin tai viherkomujen kannattaja. Lisäksi haluan vastaanottaa oikeita, faktapohjaisia uutisia.
Tämä mutta vähemmän raflaavasti ilmaistuna. Muistan vielä ajan kun odotin pitkää aamiaista viikonloppunumeron kera innolla. Oli laadukkaita juttuja moneen junaan. Uusi sukupolvi ei vaan osaa. En ole järin kiinnostunut teini-ikäisten toimittajien mielipidevaikuttamisesta, sori siitä.
Itsellä oli 17.5. viimeinen tilauspäivä. Enää ei tee mieli lukea sitä. Se sensuroi pois mielipiteitä, jotka vastustavat esim. sotaa. En jaksa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäteatteritasoa kuin kesäteatteriohjaaja Anus Putkosen MV-lehti?
Samaa tasoa eri agendalla. Osa meistä haluaa uutisia, ei toimittajan mielipiteitä ja propagandaa. Tämä oire tulee yleensä keski-iän kynnyksellä.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Paitsi talouspolitiikassa HS puolustaa suuria pääomia. No, se ei ole edes oikeistolaisuutta ja siihen usein yhdistettyä tervettä markkinataloutta, vaan sen sijaan yksinkertaisesti puhdasta rahan valtaa edustavaa finanssikapitalismia, jossa raha tehdään rahalla, ei tuotannolla ja työllä, ja joka on irti reaalitaloudesta. Siinä tavalliset palkansaajat köyhtyvät pääoman kasaantuessa. Hs antaa kuitenkin ymmärtää tavallaan, että pörssikurssit ja osingot tms. ovat tärkein talouden hyvinvoinnin mittari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi talouspolitiikassa HS puolustaa suuria pääomia. No, se ei ole edes oikeistolaisuutta ja siihen usein yhdistettyä tervettä markkinataloutta, vaan sen sijaan yksinkertaisesti puhdasta rahan valtaa edustavaa finanssikapitalismia, jossa raha tehdään rahalla, ei tuotannolla ja työllä, ja joka on irti reaalitaloudesta. Siinä tavalliset palkansaajat köyhtyvät pääoman kasaantuessa. Hs antaa kuitenkin ymmärtää tavallaan, että pörssikurssit ja osingot tms. ovat tärkein talouden hyvinvoinnin mittari.
Tällaista puutaheinää vasemmisto yrittää kaasuvalottaa . Hesari on myös talouspolitiikassa vahvasti vasemmalla, eikä todellakaan ole mikään finassitalouden puolestapuhuja. Korkeaa verotusta ja jopa sosialismia sen sijaan suitsutetaan, kuten taannoisessa Minja Koskelan henkilökuvassa. Ihan jäätävä fanikirjoitus, jossa ei edes yritetty haastaa Koskelan näkemyksiä esimerkiksi taloudesta.
Kyseiseen kirjoitelmaan lopetin oman tilaukseni. Lopulta tämä on asia joka asian ratkaisee, sinä vasemmistolaisena tilaat hesarin ja luet sitä, minä en tilaa enkä enää aio tilata. Ja moni oikeistolainen ystäväni on päätynyt samaan
Lopetin tilauksen silloin kun kirkko asettui tukemaan Tarja Halosta presidentiksi ja tasusin sekä kirkon että Sanomien olevan kallellaan vasemmalle. Jälkikäteen ajateltuna lehdestä tuli luettua lähinnä sarjakuvat ja sitten meni keräykseen, eli luonnon kannalta oli myös erinomainen päätös.
Hesari on sotapuoleen lehti. Todella vaarallinen Suomen kansalle. Julkaisee maailmanpolitiikasta vain EU-NATO-USA aivoopesua. Hesarin ulkomaantoiimittajat kuten Aittokoski ovat sivistymättömiä moukkia.