Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi tuntea toiseen ihmiseen ihan valtavaa vetoa vaikka olemme TÄYSIN toistemme vastakohdat!? Oletko kokenut?

Vierailija
07.07.2026 |

Eipä ole ikinä ennen tällaistakaan tapahtunut eli siinä mielessä ihan hauska juttu vaikkakin myös aika turhauttavaa koska tätä asiaa ei oikein pysty ratkaisemaan. 

Emme ole pari mutta meillä on ollut aika voimakasta vetoa puolin ja toisin ilman, että sitä voi juuri järkeillä. 

Hän on looginen, hillitty, sitoutuva (sama työ, harrastukset,koti, kumppani vuosikymmeniä), hyvin taitava ja osaava monessa asiassa, älykäs.

Itse olen enemmän syvällinen pohdiskelija, intuitiivinen, en jaksa niin välittää sellaisesta, että pitäisi elää perinteitä noudattaen (lapset, avioliitto etc.), haluan jatkuvasti kehittää itseäni, joten en ole niinkään sitoutunut ulkoisiin asioihin mutta olen kyllä uskollinen ihmisenä. Minusta on ihanaa ottaa elämä vähän vähemmän vakavasti vaikka tietenkin arvostan sitä, että tehdään asiat hyvin kun johonkin ryhdytään. 

Tuntuu, että tuo ihminen puhuttelee jollakin hyvin syvällä tasolla sisäisesti vaikka ulkoisesti elämämme on aivan erilaiset. Tämä on hyvin mielenkiintoista. 

Oletteko tavanneet koskaan ihmistä, joka vetoaa teihin erityisellä tavalla vaikka siihen ei ole juuri perusteita mutta yhteys on voimakas? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on sokea.

Vierailija
22/27 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut samoin. Olen valtavan ruma ja lihava nainen, mutta pidän nimenomaan komeista ja urheilullisista miehistä, enkä niinkään välitä itseni kaltaisista miehistä. Onko muita, joilla on vastaava erikoinen tilanne? Vaikea selittää tätä kaikkea.

Sinkku pakkomielteistä kärsivä persumies olet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilin kun kerroit olevasi täysi vastakohta ja samalla ylistit kohdetta sanoilla looginen, osaava ja älykäs.

Joo, mutta harvinaista rehellisyyttä ap siinä osoitti, kun antoi ymmärtää, ettei ole itse tuollainen. Vähemmistö ihmisistä kun ovat muutenkaan erityisen loogisia, osaavia ja älykkäitä.

Vierailija
24/27 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaa.

Vierailija
25/27 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän itseni kaltaisten kanssa sain pettyä kymmenen kertaa ja pari kertaa tulin petetyksi ja jätetyksi. 

Kohtasin ihan eri laisen ihmisen, uskovainen ja itsenäinen. Ensireaktioni oli paeta nopeasti, vaan tulin pohtineeksi historiaani, ja tuli mieleen, jospa ihan erilaisen ihmisen kanssa voisikin onnistua. Eroista huolimatta tulimme toimeen ja ilmeisesti omista syistämme yksinäisyyttä paeten päätimme viettää aikaa yhdessä. 

Totta kai ihastuin, hän ei. Hän löysi itselleen sopivamman kumppanin ja minä palasin yksiööni murjottamaan. 

Vierailija
26/27 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokenut, mutta tiedän teorian siitä että ihminen tuntee vetoa sellaisiin ihmisiin, joilla on immuunijärjestelmässä osia, joita häneltä itseltä puuttuu. 

Onko ajatus, että immuunijärjestelmät jotenkin paranisivat sitten mikrobivälitteisesti? Kun pussaillaan.

Vierailija
27/27 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan