Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin Tinderistä kevyttä hauskanpitoseuraa naisista, mutta minusta tykkäävät vain ne jotka etsivät pitkäaikaista kumppania

Vierailija
07.07.2026 |

Mitä voin tehdä toisin profiilissani, jotta minusta kiinnostuisivat ne jotka hakevat samaa kuin minä?

M37

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen etsii ruokaa kaupasta, jotta voisi elää ja itse itket kun et saanut vielä yhtä namia? Poistoon.

Vierailija
42/54 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa näistä naisista, jotka "etsivät parisuhdetta", etsivät oikeasti panoseuraa. Eivät vain halua olla pelkkiä pillühenkareita ja hakemalla suhdetta, karsii pahimmat asiattomuudet pois. Vaikka nainen haluaakin heti seksiä, ei hän halua törkyä.

M43

Itselle kelpaa seksikin pelkästään, jos mies on hyvännäköinen ja persoonaltaan ihana. Profiilissani lukee että haen parisuhdetta juuri siksi että se karsii aloittajan kaltaisia hyypiöitä heti pois. Varmaan 90%:lle deittipalveluita käyttäville naisille käy satunnaiset seikkailutkin jos tähdet osuvat kohdalleen sen miehen kohdalla. Valtaosan kohdalla ei osu. 

Siksi on hyvä laittaa karsivia lauseita profiiliin jolla asioita ymmärtämättömät hajaantuvat heti eri suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin vakavaa. Ei tuollaisesta tarvitse kitistä. Tee jotain muuta mukavaa.

Vierailija
44/54 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka barbara niin ei tarvitse stressata tuosta.

Vierailija
45/54 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos julkisuus ja raha otetaan pois laskuista niin ainoastaan todella erottuvan hyvännäköiset miehet viettävät antoisaa sinkkuelämää jos mittarina on se mitä aloittaja hakee. Naisille pitäisi osata sitten myös tekstata ja puhua oikealla tavalla. Sen taidon voi oppia ainoastaan onnistuneiden kokemusten kautta.

Parisuhteen rakentamisessa miehen kokemattomuus voi hyvinkin olla plussaa, satunnaiseen hauskanpitoon naiset haluavat miehen kenen perään kuolaa muutkin naiset.

Niinhän te luulette.

Aivan tavalliset ja tavallisen näköiset nuoret ja nuorehkot miehet viettävät oikein runsasta seksielämää sinkkuna.

Eivät tämän ketjun mukaan.

Naisethan täällä sanovat että tavalliset miehet joutuvat odottamaan sinkkuna ja elämään seksittä, kun tavisnaiset harrastavat seksiä vain top1% miesten kanssa

Vierailija
46/54 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei ole varmaan mikään pakko saada toisen ihmisen kehoa käyttöön seksiin.

Vierailija
47/54 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei ole varmaan mikään pakko saada toisen ihmisen kehoa käyttöön seksiin.

Tällä ajatusmallillahan kukaan ei koskaan voisi harrastaa seksiä?

Vierailija
48/54 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tylsä. Tinderissä pitää olla kiinnostava. Minä olen se jolta naiset pyytää seksiä, ei niin että itse pyytäisin. Yhtenä päivänä olin treffeillä naisen luona ja päädyttiin sänkyyn, nainen sanoi suoraan että näytät ihan sairaan hyvältä vaikka omasta elämästäni olen tavallinen amis. Kesti pari viikkoa ja hänellä oli jo toinenkin, mutta edelleen kun kysyin olin se parempi. Välillä tulee sellaisilta naisilta tykkäyksiä että en usko itsekkään miksi, mutta kun alkaa jutella, selviää kyllä. Tinderi on kyllä ihan mieletön paikka. M41

Vierailija
49/54 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos julkisuus ja raha otetaan pois laskuista niin ainoastaan todella erottuvan hyvännäköiset miehet viettävät antoisaa sinkkuelämää jos mittarina on se mitä aloittaja hakee. Naisille pitäisi osata sitten myös tekstata ja puhua oikealla tavalla. Sen taidon voi oppia ainoastaan onnistuneiden kokemusten kautta.

Parisuhteen rakentamisessa miehen kokemattomuus voi hyvinkin olla plussaa, satunnaiseen hauskanpitoon naiset haluavat miehen kenen perään kuolaa muutkin naiset.

Niinhän te luulette.

Aivan tavalliset ja tavallisen näköiset nuoret ja nuorehkot miehet viettävät oikein runsasta seksielämää sinkkuna.

Eivät tämän ketjun mukaan.

Naisethan täällä sanovat että tavalliset miehet joutuvat odottamaan sinkkuna ja elämään seksittä, kun tavisnaiset harrastavat seksiä vain top1% miesten kanssa

Eikä sano. Keskustelet miesten kanssa.

Mutta tällä palstalla ovat jotkut niin katkeruutensa sokaisemia, että säännöllisesti ulisevat naisista vaikka lainaamansa viesti on miehen kirjoittama :D Viimeksi nauratti tuollainen, kun joku mies oli kirjoittanut "jos olisin nainen, niin en minäkään..." johon joku uli-sääliö oli vastannut, että "tässä taas näkee naisten julmuuden" ja muut kaltaisensa vammmaiset tykänneet. 

Vierailija
50/54 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle yksi keskivertomies joskus ehdotti tällaista juttua Tinderissä. En ollut kiinnostunut, koska sieltä saa samaan hommaan myös tosi hyvännäköisen miehen halutessaan. Jos juttu ei kerran ole johtamassa mihinkään vakavaan, silloin ulkonäkö on mulle se ykkösjuttu. Vakavassa suhteessa tarvitaan muita ominaisuuksia

Näinhän se on. Ne komeat ovat lisäksi itsevarmoja ja kokeneita naistenmiehiä, joten osaavat hoitaa homman.

Vierailija
51/54 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole sen näköinen tyyppi josta etsitään ns. yhden yön seuraa. N. 98-99% miehistä ei ole.

Ole tyytyväinen siihen että joku edes pitkän tutustumisen jälkeen haluaa sinusta potentiaalista parisuhdeseuraa. Merkittävä osa miehistä ei kelpaa edes tuohon.

Eli siis naiset harrastaa irtoseksiä vain komeimpien miesten kanssa, ja "tyytyvät" kun alkavat parisuhteeseen??

Olen eri, mutta ilmeisesti jotkut. Itse en tajua tätä ollenkaan. Mulla on kovemmat vaatimukset parisuhteeseen, myös ulkonäön suhteen.

Vierailija
52/54 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut vanhempia naisia? Näissä jutuissa käsittääkseni useammin toiveet kohtaa.

Vierailija
53/54 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kannata ottaa ihan täysin vakavissaan jos naisen profiilissa lukee et vaan vakavalla mielellä. Naiset saa Tinderis niin paljon vonkausta et tolla lauseella ne yrittää karkottaa pahimmat vonkaajat. Jos sun omas profiilis lukee selkeesti et oot vaan kevyel mielellä liikkeellä ja silti tulee mätsi leidin kans joka on vaan vakavalla mielellä niin siit voit päätellä jo kaiken.

M35

Vierailija
54/54 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole sen näköinen tyyppi josta etsitään ns. yhden yön seuraa. N. 98-99% miehistä ei ole.

Ole tyytyväinen siihen että joku edes pitkän tutustumisen jälkeen haluaa sinusta potentiaalista parisuhdeseuraa. Merkittävä osa miehistä ei kelpaa edes tuohon.

Minusta tilanne on päinvastainen. Pitkäaikaista kumppania lähtökohtaisesti etsivät naiset kelpuuttaisivat ap:n hurvitteluseuraksi juurikin ulkonäön vuoksi.

Sitä paitsi moni nainen, jolla on hakuna pitkäaikainen kumppani, katselee myös kevyempää seuraa samalla, mutta eivät vain ilkeä mainita sitä profiilissaan. Harva haluaa olla kuukausia tai jopa vuosia kokonaan ilman läheisyyttä, jos sitä sopivaa elämänkumppaniehdokasta ei vain löydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä