Nyt takana 2 peräkkäistä kävelyreissua helteessä. Saa kannustaa
Tunnin lenkkejä teen ja tavoitteena laihduttaa 5kg. Kyllähän tämä voi onnistua jos terveenä saa olla. Täytyy vaan toivoa.
Kommentit (19)
Keskityt ihan vääriin asioihin, kävely on ihan ajanhukkaa laihtumisen kannalta. Ruokavalio ihan ykkösenä ja jos liikkua haluaa niin kuntosali tai vastaava treeni.
Tällä hetkellä ihan terveyssyistä vältän tuota hellettä, vaikka tekisi mieli lenkille.
Hei pidä nyt huoli ainakin nesteytyksestä ja suolatasapainosta!
Mä olen hoikka ja hyväkuntoinen ja lenkkeilen tunnin joka arkiaamu mutta mäkään en ole niin hullu, että tuonne lähtisin rehkimään , pidän suosiolla taukoa.
Kerran on iskenyt horkat sen jälkeen kun helteellä piti olla tyhmä ja uhmakas ja lähteä juoksentelemaan.
Kunhan et tee haittaa itselles, niitä viileämpiä ilmoja on tulossa ihan pian.
Täällä ei tule kannustusta vaan viisastelua ja lällätystä
Mä voin kannustaa! En tosin näillä helteillä kun itse aktiivilenkkeilijänä jouduin neljän kilsan jälkeen tänään luovuttamaan.
Itse olen tehnyt puupinon, huoltanut terassit ja pessyt ikkunat. Tänään. Kävelylle en ajatellut mennä. Huomenna orapihlajan leikkaus ja ainakin aloitan huopakaton korjaamisen.
Ilman paitaa kävelin puistossa ja kävin kaupassa. Nautin helteestä 😎
M37
Vierailija kirjoitti:
Keskityt ihan vääriin asioihin, kävely on ihan ajanhukkaa laihtumisen kannalta. Ruokavalio ihan ykkösenä ja jos liikkua haluaa niin kuntosali tai vastaava treeni.
Ihminen jaksaa kävelemällä kuluttaa moninkertaisen määrän kaloreita verrattuna kuntosaliin.
Joka aamu käyn 13 km lenkillä. Hiki tulee vaikka vasta aamuaurinko lämmittää. Kyllä kävelykin pitää painon kurissa, jos vähän miettii mitä syö.
2 kertaa 45 minuuttia trimmeröinyt tonttiamme. Hölmöä, myönnetään, mutta tehtävä on.
Toisaalta tehtiin sitä ennen heinätöitäkin lämpötilasta viis. Olen ollut itsekin lapsena mukana heinänteossa 80-luvun alkupuolella.
Hieno homma. Lenkkeily tekee henkisestikin hyvää. Itse tykkään metsälenkeistä. :)
Hyvä jatka samaan malliin, ja pidä motivaatio yllä tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Minusta kävely on paras tapa laihduttaa. Kuntosaliharjoittelu nostaa ruokahalua ja ainakin minulle on vaikea olla syömättä nälässä. Pitkät kävelylenkit ovat parhaita. Ei liian repivää.
Hienoa! Minäkin ajattelin tehdä tänään noin 10 km kävelylenkin. Tasaista liikuntaa. Voin myös ajatella samalla työjuttuja.
Laitetaan mammat rasva tirisemään 👍
Jos et ole tottunut liikkumaan niin älä aloita sitä helteellä koska nestehukka on ihan todellinen riski. Tai ajoita lenkit aikaiseen aamuun ja myöhään iltaan kun viileämpi.