Haluaisin Tinderistä kevyttä hauskanpitoseuraa naisista, mutta minusta tykkäävät vain ne jotka etsivät pitkäaikaista kumppania
Mitä voin tehdä toisin profiilissani, jotta minusta kiinnostuisivat ne jotka hakevat samaa kuin minä?
M37
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Olet tylsä. Tinderissä pitää olla kiinnostava. Minä olen se jolta naiset pyytää seksiä, ei niin että itse pyytäisin. Yhtenä päivänä olin treffeillä naisen luona ja päädyttiin sänkyyn, nainen sanoi suoraan että näytät ihan sairaan hyvältä vaikka omasta elämästäni olen tavallinen amis. Kesti pari viikkoa ja hänellä oli jo toinenkin, mutta edelleen kun kysyin olin se parempi. Välillä tulee sellaisilta naisilta tykkäyksiä että en usko itsekkään miksi, mutta kun alkaa jutella, selviää kyllä. Tinderi on kyllä ihan mieletön paikka. M41
41-vuotias mies määrittelee itsensä amikseksi? Amikset on n. 17-vuotiaita kloppeja, jotka opiskelee ammattikoulussa. Sinä olet keski-ikäinen ukkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle yksi keskivertomies joskus ehdotti tällaista juttua Tinderissä. En ollut kiinnostunut, koska sieltä saa samaan hommaan myös tosi hyvännäköisen miehen halutessaan. Jos juttu ei kerran ole johtamassa mihinkään vakavaan, silloin ulkonäkö on mulle se ykkösjuttu. Vakavassa suhteessa tarvitaan muita ominaisuuksia
Ja se tavis saa sitten vuoronsa kun ei nainen enää saa niitä korkean tason miehiä?!
Siinäpä tosi houkutteleva diili tavikselle!!! VAIKKA NAINEN OLISI ITSEKIN TAVISEi, vaan saa vuoronsa silloin kun haetaan pitempää suhdetta. Osaatko lukea? Moni ei ylipäätään halua mitään irtopanoja, joten nuo komeat mutta muuten epäkelvot eivät heille kelpaa koskaan.
Rasittava tämä joidenkin keskenkasvuisten oletus että joku pano voittaa aina pitkän suhteen ja suhteeseen ryhdytään vasta kun ei enää pelkkiä panoja saada. Joillekin varmaan näinkin, mutta ihmisiä on monenlaisia. Aika pian tuollainen elämäntyyli käy herkemmälle kuluttavaksi.
Njoo ja ainakin itsellä naisena niin, että en halua lähtökohtaisesti moniakaan asioita "panon" kanssa tehdä.
Sellaisia juttuja, joita haluan toteuttaa vakiintuneessa suhteessa. Jotkut asiat voi olla jopa aivan peruskauraa parisuhteen seksielämässä, mutta sitä samaa asiaa ei halua pelkän panon kanssa tehdä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole kuin kourallinen naisia, jotka etsivät seksiseuraa. Ei naisten tarvitse etsiä tuollaista. Naisilla on yleensä tuttavapiirissä joitakin tyyppejä, jotka käy tuohon tarkoitukseen ja ovat turvallisempia kuin tuntemattomat. Naiset jotka etsii tinderistä seksiseuraa on huijaustilejä, päihdeongelmaisia tai jotenkin mielenterveysongelmista johtuen impulssiivisia, koska naiselle tuo on itsetuhoista käytöstä.
Höpönlöpön, kaikki tuntemani Tinderissä sinkkuilleet naiset on etsineet sieltä (myös) panoja. Moni sitten tavannut kyllä elämänkumppaninkin siellä.
Omassa tuttavapiirissäni ei ole koskaan edes ollutkaan ketään sellaista miestä, jonka kanssa haluaisin panna. Eikä me nyt tuttavapiireissä paneskella.....
Tähän on miehelle helppo ratkaisu: treffeille asti kun pääset, kannattaa aika pian kokeilla kepillä jäätä josko ilmassa on mitään eroottista värinää. Jos on, hyvä: saat mitä kaipaat, ja jos suoriudut hyvin, pääset vielä uusintaan. Pidät sitten vaan muun näkemisen kevyenä, niin ei mene liian vakavaksi parisuhteeksi liian nopeasti.
Toinen vaihtoehto on että kumppani painaa jarrua ja sanoo haluavansa kyllä tutustua, mutta edetä hitaasti. Silloin tiedät taas että olet tällainen ei-kiinnostavan-näköinen, mutta että toinen on valmis silti katsomaan josko joskus myöhemmin olet riittävästi ansainnut fyysistä läheisyyttä. Tällaiseen ei tietenkään kannata antautua, vaan todeta suoraan että OK, ehkä on parempi olla puhtaasti kavereita, kun mitään fyysistä vetoa ei näyttäisi olevan.
Ainoa tapa varmuudella hävitä on se, ettei nosta kissaa pöydälle, vaan antaa kumppanin pyörittää epämääräistä deittisirkusta kerrasta toiseen. Naiset yleensä myös arvostavat miestä joka osaa puhua tunteistaan, tarpeistaan ja suhteen tilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole sen näköinen tyyppi josta etsitään ns. yhden yön seuraa. N. 98-99% miehistä ei ole.
Ole tyytyväinen siihen että joku edes pitkän tutustumisen jälkeen haluaa sinusta potentiaalista parisuhdeseuraa. Merkittävä osa miehistä ei kelpaa edes tuohon.
Eli siis naiset harrastaa irtoseksiä vain komeimpien miesten kanssa, ja "tyytyvät" kun alkavat parisuhteeseen??
Suurimmalla osalla menee näin. Miehillä taas yleensä menee toisinpäin eli seksiseuraksi kelpaa kuka tahansa, mutta parisuhteeseen naisen on oltava kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole sen näköinen tyyppi josta etsitään ns. yhden yön seuraa. N. 98-99% miehistä ei ole.
Ole tyytyväinen siihen että joku edes pitkän tutustumisen jälkeen haluaa sinusta potentiaalista parisuhdeseuraa. Merkittävä osa miehistä ei kelpaa edes tuohon.
Eli siis naiset harrastaa irtoseksiä vain komeimpien miesten kanssa, ja "tyytyvät" kun alkavat parisuhteeseen??
Suurimmalla osalla menee näin. Miehillä taas yleensä menee toisinpäin eli seksiseuraksi kelpaa kuka tahansa, mutta parisuhteeseen naisen on oltava kaunis.
Tämä on muuten totta. Sinkkuaikoina tullut useasti ajauduttua jonkinlaiseen säätöön naisen kanssa joka nyt ei varsinaisesti ollut mikään kaunotar. Osa kyllä aika kiimaisia ja puutteessa. Kyllähän siitä nautti, mutta ei sellaista halua julkisesti esitellä, oli puhtaasti neljän seinän sisällä tapahtuvaa lystiä. Tai jos jonnekin mentiin niin paikkaan jossa tiesi ettei ole tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, komeatkin, ovat tunnetusti helppoja h*roja. Pitäkää vetoketju kiinni, jos haluatte muutosta naisten helppoon saantiin.
Mitään "helppoutta" ei ole olemassakaan.
Jos ihminen pitää vastakkaisesta tai vaikka sitten samasta sukupuolesta, ei ole mitään järkeä kieltäytyä erotiikasta ja kosketuksesta.
Miehille ei ole yleensä ongelma antaa lisäarvoa ja jakaa hyvää vaikka sitten vähän vähemmän viehättävien naisten kanssa, kun taas naisia saattaa raivostuttaa ajatus "rumasta" miehestä nauttimassa elämästä. Sen näkee tämän aloituksen alapeukuistakin. Tätä ei voi selittää Darwin-saduilla raskauden inhottavuudesta, koska tämä pätee ihan netissäkin. Miesten kuvia ei voi koskaan kehua tai jutella tuhmia paria minuuttia, vaikka sillä pelastaisi hengen.
Vierailija kirjoitti:
tekstin osalta et mitään. voit käydä plastiikkakirurgiassa, salilla noin 2-4 vuotta, hiussiirrossa, hoitaa ihosi kuntoon dermatologilla ja toivoa että näytät sen jälkeen hyvältä. samoin laihduta ylimääräinen rasva pois kehosta.
Miten niin ”tekstin osalta et mitään”? Treenillä se kirjoittaminenkin paranee, aivan kuten kuntokin.
Nainen saa halutessaan surkeaa seksiä ja mies on aina naiselle valtava riski.