Autokorjaamo ei enää vastaa puhelimeen tai soita takaisin
Auto ollut siellä jo yli kuukauden ja ensin oli että "juhannuksen jälkeen" sitten oli "ensi viikolla" joka oli viime viikko. Osia pitänyt kuullemma tilata ulkomailta mutta kun tästäkin tilauksesta kohta 4 viikkoa niin luulisi olevan jo saapuneet kun itse jos tilannut niin mennyt max viikko ja osat kotona. Eikä minusta ole kohtuutonta kysellä muutaman kerran viikossa mikä on tilanne kun ainoa auto ja ilman autoa joutuu naapureilta pyytämään kyytiä kaupassa käyntiin.
Paikan päälle hankala mennä ilman kyytiä kun vajaa 20 kilometriä. Yksityisyrittäjä ja pieni korjaamo ja auto nyt vanha mutta alkaa minusta silti olla jo kohtuuttoman pitkä aika kun ei korjaus ei lopulta veisi kuin 3-4 tuntia kun osat saa joiden pitäisi jo olla aikoja sitten saapunut.
Jokatapauksessa kun seuraavan kerran käyn kaupoilla käyn siellä kysymässä mikä tässä on homman nimi ja missä kohtaa voi ottaa yhteyttä kilpailu-ja kuluttajavirastoon varsinkin jos edelleen annetaan epämääräisiä valmistumisaikatauluja?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eivät suostu vastaamaan ja sulla on toiset avaimet autoosi. Hae se pois sieltä. Jos soittelevat perään, toimi niin kuin he, älä vastaa.
No toisia avaimia ei ole kun toinen hajosi eikä tullut toista hommattua. Ja vaikka toinen avain olisi niin yksi kallis ostamani osa on siellä hänellä niin se tarvitsisi kumminkin saada sieltä pois. ap
Et ostanut osia mutta ostit kuitenkin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eivät suostu vastaamaan ja sulla on toiset avaimet autoosi. Hae se pois sieltä. Jos soittelevat perään, toimi niin kuin he, älä vastaa.
Semmoinen villi veikkaus että siitä autosta puuttuu nyt se osa jota odotellaan saapuvaksi. Sillä ei siis voi ajaa. Muutenhan se olisi käytössä sitä osaa odotellessa. Taitaa nyt näkyä pisatestien laskeva suuntaus käytännössä..
Ap ei maininnut, että autolla ei voisi ajaa. Pisatestien taso tosiaan näkyy kommenteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toisia avaimia ei ole kun toinen hajosi eikä tullut toista hommattua. Ja vaikka toinen avain olisi niin yksi kallis ostamani osa on siellä hänellä niin se tarvitsisi kumminkin saada sieltä pois. ap
Et ostanut osia mutta ostit kuitenkin??
Pojan autokorjaamo kin vastaa harvoin puheluihin, on lähellä joten voi käydä siellä, hoitaneet hommat hyvin. ll
Mulla jouduttiin odottamaan yli 3kk osaa kun uutta ei saanut mistään. Purkaamot ei helpolla pisteosia moottoriin myy ja olisi turhaa ollut koko moottoria ostaa. Sitten löytyi "räjähtänyt" moottori josta sai.
Pieni yrittäjä rahavaikeuksissa ja varaosia ei enää hänelle myydä velaksi. Täällä jo moni veikannut firman menevän nurin mikä voi olla lähellä totuutta. Googlaa firman taloustiedot. Löytyvät ilmaiseksi ja jos tappiollisia vuosia viimeiset niin hae äkkiä autosi pois.
Mä en koskaan anna palautetta johonkin googleen tms koska mulle ei siitä mitään makseta. En halua olla kenenkään mainoshuōra.