Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Filippiiniläinen nainen

Vierailija
07.07.2026 |

Lähden lauantaina filippiiniläisen naisystävän luo jonka näen ensimmäistä kertaa nyt jännittää mitä on vastassa.

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä se aa sialaisen naisen kasvot vanhenevat? Eikö niistä tule kovin luisevan näkösiä?

Vierailija
122/135 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista nyt ihmeessä heti onko nainen.

Se on nainen jos on nainen ja niin päätetään että on nainen, vaikka olisi pallit. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea matkaan. Minä yllätyin positiivisesti, vaikka olin nähnyt kuvia ja soiteltu paljon videopuheluita.

Aasialaiset naiset naiset ovat hoikkia ja kauniita. Osaavat pitää miehestä huolen. 

Miksei niitä kauniita tuoda ikinä Suomeen asti? 😞

Tuodaanhan. He ovat kotona kuten kunnollisen vaimon pitääkin. Hu0*atkaa vain suomilumput keskenänne. 

Vierailija
124/135 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Manilan alueelta vai Cebusta? Tulet näkemään sellaista köyhyyttä, että et arvaakaan. Jos hän on Manilan ulkopuolelta, niin joudut varmaan ihan ekaksi hommaamaan huoneiston, jossa yksi huone on ilmastoitu. Sinä olet se joka maksaa kaiken. Ei heillä rahaa ole, mutta nälkä on. Jos joskun pääset "ulos syömään" niin mukaan lähtee kymmnkunta tyttöystävän sukulaista. Ja harjoittele syväkyykkyä, siellä on paperittomat vessat.

Vierailija
125/135 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filippiiniläiset ovat kovia tekemään duunia ja ovat tosi kauniita ihmisiä usein. Kirkko on tärkeä.

Kaikki ei todellakaan ole kauniita.

Filippiinien väkiluku on n. 110milj. ihmistä. Et osaa kuvitellakaan kauniiden naisten määrää.

Vierailija
126/135 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filippiiniläiset ovat kovia tekemään duunia ja ovat tosi kauniita ihmisiä usein. Kirkko on tärkeä.

Filippiinien väkiluku on n. 110milj. ihmistä. Et osaa kuvitellakaan kauniiden naisten määrää.

Rotuna filippiiniläinen on vähemmän kaunis. Tyypillistä on leveä litteä nenä, pituus 150cm, pikimustat hiukset, melko tumma iho. Manilan seudulla perimässä on enemmän espanjalaisuutta, ovat pidempiä, pitkä kaunis nenä, vaaleampi iho, voittaneet missikilpailuja. Filippiinit on ollut Espanjan alusmaa 300 vuotta, Amerikan 60 vuotta ja Japanin miehittämä yhden vuoden.

Vierailija
127/135 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rotuna filippiiniläinen on vähemmän kaunis. Tyypillistä on leveä litteä nenä, pituus 150cm, pikimustat hiukset, melko tumma iho. Manilan seudulla perimässä on enemmän espanjalaisuutta, ovat pidempiä, pitkä kaunis nenä, vaaleampi iho, voittaneet missikilpailuja. Filippiinit on ollut Espanjan alusmaa 300 vuotta, Amerikan 60 vuotta ja Japanin miehittämä yhden vuoden.

Tuolla logiikalla naisten suhteen Suomi on ollut virtahepojen miehittämä.

Vierailija
128/135 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka filippiiniläisillä ei olisikaan aatamin omenaa, niin heillä voi kuitenkin olla mukavat maitorauhaset.

Vierailija
129/135 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Manilan alueelta vai Cebusta? Tulet näkemään sellaista köyhyyttä, että et arvaakaan. Jos hän on Manilan ulkopuolelta, niin joudut varmaan ihan ekaksi hommaamaan huoneiston, jossa yksi huone on ilmastoitu. Sinä olet se joka maksaa kaiken. Ei heillä rahaa ole, mutta nälkä on. Jos joskun pääset "ulos syömään" niin mukaan lähtee kymmnkunta tyttöystävän sukulaista. Ja harjoittele syväkyykkyä, siellä on paperittomat vessat.

Ilmastointi on hyvinkin yleistä filippiiniläisissä taloissa. Porukassa, jossa on useita kauniita naisia, on mukava käydä ulkona. Vessoissa on bideet, joilla olisi hyvä ihan Suomessakin pestä perseensä. 

Tietysti Filippiineillekin riittää miehiä, joilla ei rahkeet riitä, kuin köyhiin ja rumiin naisiin. Taitavat silti jäädä voitolle verrattuna suomalaisiin.

Vierailija
130/135 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka filippiiniläisillä ei olisikaan aatamin omenaa, niin heillä voi kuitenkin olla mukavat maitorauhaset.

Siellä tosiaan myös hoikilla naisilla on yleensä kivat rinnat.

Vierailija
131/135 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuvarma keino herättää suomalaiset rumat ja ilkeät naiset koomasta on tehdä aloitus nuorten suomalaisten tai aasialaisten naisten ja vanhempien miesten rakkausavioliitoista.

Vierailija
132/135 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapussani asui pariskunta jossa vaimo thaikku/filippiino. Se nainen kun suutahti miehelleen tai lapsilleen niin kyllä rappu kaikui. Ei ollut tossun alla hän.

Vierailija
133/135 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea matkaan. Minä yllätyin positiivisesti, vaikka olin nähnyt kuvia ja soiteltu paljon videopuheluita.

Aasialaiset naiset naiset ovat hoikkia ja kauniita. Osaavat pitää miehestä huolen. 

Kyllä siellä on monenlaisia, ja filippiiniläiset varsinkaan ei usein ole erityisen hoikkia. Köyhät siellä on toki laihoja. Keskiluokka on pulleampaa, hyvinvoivaa. 

Eivätkä myöskään kasvoista erityisen kauniita. Monessa muussa Aasian maassa on keskimäärin kauniimpia naisia. Kaikista maista lötyy tietenkin naisia ja miehiä ihan joka lähtöön, tässä oli kyse keskimääräisestä

Vierailija
134/135 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitikö kirjoittaa naiset kaksi kertaa vakuuttaksesi muille, että ihan oikeita naisia haluat?

Aasialaiset naiset ei todellakaan ole kaikki kauniita. Hoikkia on moni, mutta ei kaikki. Myöskään luonne ei kaikilla ole todellakaan sieltä ihanimmasta päin. Naurettavaa kuvitella, että tietyn maan tai maanosan naiset olisivat kaikki kauniita ja ihania. 

Sinunkin ulosantia kun katsoo, niin kaikki maailman naiset vaikuttavat kauniimmilta.

Mun ulosannissa ei ole mitään vikaa. Ihan turha suuttua siitä, että kerrotaan tosiasioita. Säälittävää tuollainen käytös sulta. 

Sinun huono lukutaito on surullista. Jos olisit ymmärtänyt, että alkuperäinen kommentoija ei puhunut KAIKISTA naisista niin olisit jättänyt ruman mielesi ilmaisematta.

Jokainen mies, jonka kanssa on tullut puhetta filpparinaisista, ovat maininneet naisten hoikkuudesta ja kauneudesta. Saman huomasin itsekin siellä.

Edelleenkään mun ulosannissa tai lukutaidossa ei ole mitään vikaa. Mulla ei myöskään ole rumaa mieltä. Ihmeellistä suuttua tuolla tavalla tosiasioista. Luulet olevasi parempi kuin mä, mutta haukut mua täysin syyttä.

En suuttunut. Kerroin vain, millainen mielikuva sinusta tuli. Olen tavannut useamman maan naisia, niin tiedän kuitenkin jotain.

Lähes jokainen suomalainen on tavannut useamman maan naisia. Mitä sitten?

eri

Onko tän ketjun tarkoitus vain haukkua suomalaisia naisia?

On. Kuten aina.

Olin just pidempään Välimeren rannikolla. Oli paikalliset hoikkia, miehet ja naiset. Oli aikamoinen shokki tulla taas katsomaan suomalaisia porsaita. 

Vierailija
135/135 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitikö kirjoittaa naiset kaksi kertaa vakuuttaksesi muille, että ihan oikeita naisia haluat?

Aasialaiset naiset ei todellakaan ole kaikki kauniita. Hoikkia on moni, mutta ei kaikki. Myöskään luonne ei kaikilla ole todellakaan sieltä ihanimmasta päin. Naurettavaa kuvitella, että tietyn maan tai maanosan naiset olisivat kaikki kauniita ja ihania. 

Sinunkin ulosantia kun katsoo, niin kaikki maailman naiset vaikuttavat kauniimmilta.

Mun ulosannissa ei ole mitään vikaa. Ihan turha suuttua siitä, että kerrotaan tosiasioita. Säälittävää tuollainen käytös sulta. 

Sinun huono lukutaito on surullista. Jos olisit ymmärtänyt, että alkuperäinen kommentoija ei puhunut KAIKISTA naisista niin olisit jättänyt ruman mielesi ilmaisematta.

Jokainen mies, jonka kanssa on tullut puhetta filpparinaisista, ovat maininneet naisten hoikkuudesta ja kauneudesta. Saman huomasin itsekin siellä.

Edelleenkään mun ulosannissa tai lukutaidossa ei ole mitään vikaa. Mulla ei myöskään ole rumaa mieltä. Ihmeellistä suuttua tuolla tavalla tosiasioista. Luulet olevasi parempi kuin mä, mutta haukut mua täysin syyttä.

En suuttunut. Kerroin vain, millainen mielikuva sinusta tuli. Olen tavannut useamman maan naisia, niin tiedän kuitenkin jotain.

Lähes jokainen suomalainen on tavannut useamman maan naisia. Mitä sitten?

eri

Onko tän ketjun tarkoitus vain haukkua suomalaisia naisia?

On. Kuten aina.

Olin just pidempään Välimeren rannikolla. Oli paikalliset hoikkia, miehet ja naiset. Oli aikamoinen shokki tulla taas katsomaan suomalaisia porsaita. 

Joo, lentokentällä teki mieli lähteä takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi