Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin vartin ulkona kissan kanssa ja sormet menivät valkoisiksi

Vierailija
07.07.2026 |

Ei kierrä veri. Tulin sisälle ja laitoin kuumaan veteen niin helpotti. Nyt kihelmöi. On tämäkin, heinäkuu kohta puolessavälissä ja rukkaset saa etsiä kaapista.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella kissalla on sormet

Vierailija
22/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisella kissalla on sormet

Kissa saa levitettyä etutassunsa todella haralleen, ihan sormien kaltaisiksi. Tekee niin aina tassujaan puhdistaessaan, ja tietysti pyydystäessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa hanskat tarvitsee vasta kun on miinus asteita.

Vierailija
24/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kayda laakarissa meinaa ei ole normaalia

Minulla on valkosormisuutta, mutta se oireilee vain kylmästä, lähinnä talvisin. Kesäisin on ollut yleensä  oireeton.

Ap

Mulla iskee valkosormisuus vain kesäisin. Ja usein riittää, että on noin 17 astetta lämmintä, ei siis varsinaisesti kylmää.

Vierailija
25/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röökin vetäjälle taitaa olla

Vierailija
26/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski Euroopassa vuoden keskilämpötila on 12-16 c, Suomessa 3-7 c. Pitäisi suomen edustajien EU:ssa muistaa tämä. 

Vierailija
27/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pukeutua kelin mukaan. Isompi tyttö tuntee myös jo oman kehon ominaisuudet, kuinka hyvä ääreisverenkierto, onko istunut paikoillaan ennen ulkoilua jne. Opit vielä!

t. Isi 50 v

Vierailija
28/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lomalla ja nautin hyvästä säästä ja auringonpaisteesta omakotitaloni terassilla grillaillen, t-paita ja shortsit päällä. Huumeiden käytöllä on näköjään kaikenlaisia seurauksia, kun tätäkin ketjua lukee.

Olet vain tietämätön. Valkosormisuus, tunnetaan vanhankansan mukaan myös metsurintautina, on melko yleistä, eikä kerro mistään huumeidenkäytöstä. Reumasta usein kylläkin.

Vierailija
29/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin neopreenihanskat. Valkosormiselle hyvät kylmällä sadekelillä. Tarkoitettu talvikalastukseen.

Vierailija
30/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas käytin wanhaa koiraa ulkona ja tanssin sateessa, kun vettä tuli. <3

Tåällä on n. 15 astetta ja mukavia välistä viileämmät pv:t. Kesäinen luonto on aina kaunis. 

- Mina.

Vierailija
31/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasivat että viikonlopuksi tulee ilmastonmuutos ainakin pariksi päiväksi.

Otsikot on jo odottamassa lehdistöllä.

Tappajahirviökuumuus grillaa sinut kuin Sian! jopa 26 astetta luvassa!!!!!

Vierailija
32/42 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettinyt. Kerroin, et töissä kun olin, loma heinä-elokuun vaihteessa. Melkein aina oli just silloin hellettä. Suurin osa heinäkuusta oli just tämmöstä.

Nyt kun tuo el Nino on, niin oiskohan ens talvi lauha ja loskainen?

Mulla on sellanen "teoria", et se vesi on jossain. Nyt meillä on ollut kuivaa ja altaissa vähän vettä. Veikkaan, et eiköhän sitä jossain vaiheessa taas tule. Kokonaan toinen juttu tuleeko se sitten vetenä, räntänä vai lumena.

Kuivaa? Missä on ollut nyt kuivaa? Koko kesä satanut. 

Vierailija
33/42 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on n. 10 astetta raja, milloin tulee valkosormisuutta, ellei ole lämpimät käsineet kädessä. Voi tulla lämpimämmälläkin, jos tuulee. 

Vierailija
34/42 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa hanskat tarvitsee vasta kun on miinus asteita.

Minä pidän näillä keleillä hanskoja, kun pyöräilen. Ei huvita palella.

Vierailija
35/42 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on valkosormisuutta, mutta se oireilee vain kylmästä, lähinnä talvisin. Kesäisin on ollut yleensä  oireeton.

Ap

Mulla iskee valkosormisuus vain kesäisin. Ja usein riittää, että on noin 17 astetta lämmintä, ei siis varsinaisesti kylmää.

Ehkä on liian vähän vaatetusta 17 asteen säähän?

17 astetta talvella sisälläkin on liian kylmä. Jo 18-19 astetta vaatii useamman vaatekerran ja parit villasukat.

Vierailija
36/42 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta narkkaaminen

Ei, vaan valkosormisuus, Raynardin syndrooma. 

Vierailija
37/42 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on n. 10 astetta raja, milloin tulee valkosormisuutta, ellei ole lämpimät käsineet kädessä. Voi tulla lämpimämmälläkin, jos tuulee. 

Mulla 18, ainakin jos kylmä tuuli.  Mulla on tosi paha ja syön tarvittaessa lääkettä..

Vierailija
38/42 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pukeutua kelin mukaan. Isompi tyttö tuntee myös jo oman kehon ominaisuudet, kuinka hyvä ääreisverenkierto, onko istunut paikoillaan ennen ulkoilua jne. Opit vielä!

t. Isi 50 v

Setäselittäjä ei tiedä, että valkosormisuus voi alkaa kirkkaalta taivaalta koska tahansa, eikä pikkuhiljaa. Myöskään "kohtaukset" eivät noudata mitään kaavaa, vaan voivat vaihdella tilanteesta toiseen. Paino ei liity sairauteen mitenkään, vaan kyse on hermoston virhetulkinnasta. 

Vierailija
39/42 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mullakin ekat vuodet vain talvisin, sittemmin kesälläkin jos viileä keli tai kylmä tuuli. Tai märät vaatteet. Mikä tahansa, joka antaa elimistölle signaalin kylmästä. Ärsyttävä vaiva, erittäin tuskallinen pahimmillaan. 

Vierailija
40/42 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivista tuo kissan kanssa ulkoilu. Siinä tosin ei koskaan pääse sinne minne haluaa, vaan sinne minne kisu haluaa. laita lapaset, anorektikko.

Aika törkeä loppukaneetti. Paino ei vaikuta mitenkään siihen, kuinka helposti palelee.

Terv. 112kg ja sormet kohmeessa käsineistä huolimatta. Ensimmäinen kerta, kun heinäkuussa tarvitsee hanskoja.

(en ole ap) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme