Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin vartin ulkona kissan kanssa ja sormet menivät valkoisiksi

Vierailija
07.07.2026 |

Ei kierrä veri. Tulin sisälle ja laitoin kuumaan veteen niin helpotti. Nyt kihelmöi. On tämäkin, heinäkuu kohta puolessavälissä ja rukkaset saa etsiä kaapista.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta narkkaaminen

Vierailija
2/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista tuo kissan kanssa ulkoilu. Siinä tosin ei koskaan pääse sinne minne haluaa, vaan sinne minne kisu haluaa. laita lapaset, anorektikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sen takia tarvitaanki äkkiä 30 asteen helteet että voi laittaa taas t paidan ja shortsit

Vierailija
4/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kayda laakarissa meinaa ei ole normaalia

Vierailija
5/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökkää kissan hanuriin lämpiämään niin muuttuu ruskeaksi.

Vierailija
6/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kisut rakasti juosta ja kiivetä puihin. Niille tuli oikein kisa siitä, kumpi nopeammin pääsee kahden metrin korkeuteen. Sitten sieltä alas ja pikana toiseen puuhun. Fleksejä sai vahtia ettei naru jää oksaan kii.

Kissan kanssa meditoidaan ja nautitaan, ei juosta hikilenkkejä. Hanki tyhmä koira jos haluat läähättää hikisenä pitkin tietä.

Vierailija
7/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on valkosormisuutta, mutta se oireilee vain kylmästä, lähinnä talvisin. Kesäisin on ollut yleensä  oireeton.

Ap

Vierailija
8/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siellä nyt noin kylmä ole! Korvien välissä sulla on vikaa eikä missään muualla.

Täällä on 17 astetta lämmintä. Joo tosiaan rukkaset käteen, kun ei tarkene! VMP.

Vierailija
9/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei se lääkäri mitää voi, kun tuo tulee niin se on ja pysyy. mulle alkoi kaupassa, kihelmöi sormia ja hieroin niitä vaistomaisesti, kun katsoin niin niin sormet oli valkoiset. Etusormi jäi joksikin aikaa sellaiseksi kuin kuolleen näköiseksi, vahamainen olmiksi, onneksi ei jäänyt pysyvästi. Ajoittain tuo valkoisuus palaa riippumatta mistään ulkoista tekijöistä kuten sää tai lämpötila. Sen kanssa on vaan tultava toimeen. Kävin muutaman kerran lääkärissäkin siitä

Vierailija
10/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kisut rakasti juosta ja kiivetä puihin. Niille tuli oikein kisa siitä, kumpi nopeammin pääsee kahden metrin korkeuteen. Sitten sieltä alas ja pikana toiseen puuhun. Fleksejä sai vahtia ettei naru jää oksaan kii.

Kissan kanssa meditoidaan ja nautitaan, ei juosta hikilenkkejä. Hanki tyhmä koira jos haluat läähättää hikisenä pitkin tietä.

Alapeukku koirien täysin aiheettomasta mollaamisesta. 

Kissat, koirat ja hevoset, samoin kuin muutkin eläimet ovat kaikki omanlaisiaan ja yksilöitä. Koirien arvostelu kissamittapuulla on typerää. Ne ovat koiria, ja niitäkin on hyvin erilaisia.

Vierailija
11/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissat, koirat ja hevoset, samoin kuin muutkin eläimet ovat kaikki omanlaisiaan ja yksilöitä. Koirien arvostelu kissamittapuulla on typerää. Ne ovat koiria, ja niitäkin on hyvin erilaisia.

vedä se palkokasvi nenusta pois, niin on paljon mukavampi olla

Vierailija
12/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, sen takia tarvitaanki äkkiä 30 asteen helteet että voi laittaa taas t paidan ja shortsit

En tykkää yhtään helteistä, sellainen 22 astetta ja puolipilvistä, pieni tuulenvire on paras. Yli 22 niin alkaa olemaan liian kuuma auringossa. 

Vierailija
13/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lomalla ja nautin hyvästä säästä ja auringonpaisteesta omakotitaloni terassilla grillaillen, t-paita ja shortsit päällä. Huumeiden käytöllä on näköjään kaikenlaisia seurauksia, kun tätäkin ketjua lukee.

Vierailija
14/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veri ei pääse kiertämään sormissa niin noin voi käydä vaikka kesällä ja esim jos kissan hihna joternkin on sormien ympärillä ja kylmä ilma. Se polttelu lämpimässä vedessä johtuu siitä, että sormissa on ollut hapenpuute, kun veri kiertää sormet alkaa kihelmöidä ja  sormet muuttuu punaiseksi.

Vierailija
15/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ulkoilemassa toissa viikonloppuna ja sormet olivat sen jälkeen ryppyiset kuin uimahallin jäljiltä. Onpahan taas ollut kesä, etenkin sade tympii kylmyyttäkin enemmän.

Vierailija
16/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vttu saatana prkeleee.

Itkua parkua jatkuvaa säästä.  Kyllä prkele on mammoilla helppo elämä kun ei muuta ruikuttamista

Asiasta jolle ei mitään voida, muuten kun PUKEUTUMALLA sään mukaan.  Hakekaa perrrkeke vaikka pelastusarmeijalta niitä vaatteita jos ette muuten saa.

Vierailija
17/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko sieltä ä kirjaimia? 

Vierailija
18/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kesä,Alaskassa tämmöinen kesä aina.Sataa vettä,kylmää on...lunta saattaa joku päivä tulla.Millanenhan on ensi talvi.Lumi tulee ajoissa,sulaa ajoissa.Tuulee kovaa,tulvii.

Vierailija
19/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. Kerroin, et töissä kun olin, loma heinä-elokuun vaihteessa. Melkein aina oli just silloin hellettä. Suurin osa heinäkuusta oli just tämmöstä.

Nyt kun tuo el Nino on, niin oiskohan ens talvi lauha ja loskainen?

Mulla on sellanen "teoria", et se vesi on jossain. Nyt meillä on ollut kuivaa ja altaissa vähän vettä. Veikkaan, et eiköhän sitä jossain vaiheessa taas tule. Kokonaan toinen juttu tuleeko se sitten vetenä, räntänä vai lumena.

Vierailija
20/42 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ja mulla kolme kissaa. Koirat on myös ihania. Ei tulisi mieleenkään haukkua koiria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä