Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet on nykyään niin cheap ettei kahvia edes tarjota-missä herrasmiehet?

Vierailija
07.07.2026 |

Mies haluaa kävelytreffeille ja ilmoittaa ennen näkemistä että hakee kevyttä suhdetta. Ikää äijällä päälle 50. Mikä näitä nykymiehiä vaivaa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttä suhdetta? No hyh hyh. 

Vierailija
2/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä ääliö vetelet johtopäätöksiä kaikkiin yhden perusteella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kalliiksi seksin vonkaajille juoda kymmenet kahvit kahvilassa päivän aikana.

Vierailija
4/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin cheap keski-ikäinen mies, etten edes käy treffeillä. Kertokaa ihmeessä miten pk-seudulla asuva mies, joka ei ole pitkä eikä komea, pääsee treffeille? Mahdotonta on.

Vierailija
5/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekevät samaa.

Vierailija
6/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa heillä otsaa, sanoa etukäteen että haluaa vain p****a, mitä sitä sitten keskustelemaankaan- housut alas ja hommiin.

Vierailija
7/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irralliset miehet on aina olleet cheap. Ei niitä kannata miettiä saati haaskata aikaansa niihin.

Vierailija
8/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puolisona herrasmies, joka ei ole pihi.

Vierailija
9/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarjoon mielelläni leideille, mut oon huomannutet ne haluu maksaa yleensä ite. Just tästä toiseen aiheeseen kirjotin.

M35

Vierailija
10/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä ja menee kaffelle naisseurassa. Ei miehistä ole mihinkään. Siemeniä saa tankista jos lapsen haluaa. Valmiita lapsia on planeetalla orpoina miljoonittain.

Vierailija
11/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekevät samaa.

Typerät röllit niin tekevät

Vierailija
12/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvasin eilen miehen dildolla ja Satisfyerillä loistavin tuloksin. Olen niitä naisia, jotka tykkää puristella, joten pulikka oli tarpeen. Se antaa vastusta lihaksille. Mulle on sanottu, että puristan peniksen poikki. Nakkasin peniksellisen hankeen pari vuotta sitten koska muuta iloa hänestä ei ollut ja kulutti enemmän kuin dildo.

Monet pärjää pelkällä Satisfyerillä.

Orkun saa nainen tutkitusti useimmin yksinään ja harvimmin parisuhteessa, joten ei miehellä mitään tee.

Vierailija
13/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin cheap keski-ikäinen mies, etten edes käy treffeillä. Kertokaa ihmeessä miten pk-seudulla asuva mies, joka ei ole pitkä eikä komea, pääsee treffeille? Mahdotonta on.

Minun mies on tavis duunari ja 164 cm. Tapasimme pk-seudulla. Ei kaikki riipu ulkoisista tekijöistä.

Vierailija
14/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko sillä miehellä on sun kahvit maksaa?  

Vierailija
15/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvasin eilen miehen dildolla ja Satisfyerillä loistavin tuloksin. Olen niitä naisia, jotka tykkää puristella, joten pulikka oli tarpeen. Se antaa vastusta lihaksille. Mulle on sanottu, että puristan peniksen poikki. Nakkasin peniksellisen hankeen pari vuotta sitten koska muuta iloa hänestä ei ollut ja kulutti enemmän kuin dildo.

Orkun saa nainen tutkitusti useimmin yksinään ja harvimmin parisuhteessa, joten ei miehellä mitään tee.

Ei useimmiten yksinään. Kyllä saa yleensä miehen kanssa. 

Vierailija
16/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä näin tasa-arvon aikana voimaantuneet, itsenäiset naiset voi maksaa omat kahvinsa. ja miksi pitää olla herrasmies, kun ei niitä leidejäkään enää ole olemassa. on vain sometyrkkyjä of vaikuttajia. 

Vierailija
17/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei useimmiten yksinään. Kyllä saa yleensä miehen kanssa. 

Ja mulle lelu ei riitä. Se ei korvaa miestä.

Vierailija
18/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitten vanhempana lelujesi kanssa kun asustelet, niin kumpi niistä soittaa apua kun kaadut wc-pytyn taakse? se yksinäisyys vähentää elinvuosia melkoisesti.

Vierailija
19/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies on tavis duunari ja 164 cm. Tapasimme pk-seudulla. Ei kaikki riipu ulkoisista tekijöistä.

Anekdoottisi ei muuta tilastoja, jotka ovat totuus.

Vierailija
20/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Sitä oltiin ilmaisen kahvin perässä?Perin suomalaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi