Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet on nykyään niin cheap ettei kahvia edes tarjota-missä herrasmiehet?

Vierailija
07.07.2026 |

Mies haluaa kävelytreffeille ja ilmoittaa ennen näkemistä että hakee kevyttä suhdetta. Ikää äijällä päälle 50. Mikä näitä nykymiehiä vaivaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat miehet on laadukkaiden naisten kanssa. Simply as that.

Vierailija
22/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa heillä otsaa, sanoa etukäteen että haluaa vain p****a, mitä sitä sitten keskustelemaankaan- housut alas ja hommiin.

Mitä sitä valehtelemaan. Parempi kai niin kuin että se alkaa leikkimään olevansa oikeasti kiinnostunut? Jos naiselle ei kelpaa seksi, niin siirtyy eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tarjoon mielelläni leideille, mut oon huomannutet ne haluu maksaa yleensä ite. Just tästä toiseen aiheeseen kirjotin.

M35

Tämä on asia mitä miehet eivät tunnu ymmärtävän. On suotavaa tarjota neidille kahvit, useimmat suomalaiset naiset sitten kumminkin haluavat maksaa sen kahvinsa itse. Ei kaikki kumminkaan. Se on vaan niin tärkeää miehen tarjota, se on ele jolla kerrotaan että arvostan sitä että lähdit kanssani treffeille. Laitoin itse nätiksi, siihen meni tunti kun nyt on meikit ja nätit vaatteet. Kiva että arvostat mun panostusta sen verran että tarjoat mulle kahvin. Mutta koska ei vielä tunneta kovin hyvin niin mä voin maksaa sen kahvini itse. Jos nainen kumminkin hyväksyy tarjotun kahvin nin miehen pitäisi olla tästä iloinen sillä nainen todennäköisesti ajattelee jo että treffejä olisi tulossa enemmänkin. Aina ei näin kumminkaan.

Vierailija
24/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä puuttuu tunneäly naisten houkuttelemiseen. Ei osata soidinmenoja. Niitä ei oikein opi mistään nykynuoret. 

Vierailija
25/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiltä puuttuu tunneäly naisten houkuttelemiseen. Ei osata soidinmenoja. Niitä ei oikein opi mistään nykynuoret. 

Soidinmenot on niin feikkejä

Vierailija
26/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa heillä otsaa, sanoa etukäteen että haluaa vain p****a, mitä sitä sitten keskustelemaankaan- housut alas ja hommiin.

Mitä sitä valehtelemaan. Parempi kai niin kuin että se alkaa leikkimään olevansa oikeasti kiinnostunut? Jos naiselle ei kelpaa seksi, niin siirtyy eteenpäin.

Seksistä voi sanoa ennen treffejä. Turha mennä treffeille jos toinen haluaa vain seksiä ja toinen etsii parisuhdetta.

Vierailija
27/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soidinmenot. :D hahahahha sitten vielä ihmisillä omat "rakkauden kielensäkkin". Mistä tuota enää nykypäivänä tietää mitä pitäisi tehdä. Osa ihmisistä kuvittelee olevansa eläimiäkin jopa. Kai se pittää nuuskia persetta ja uikutta tai jotain.

Vierailija
28/28 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naiset tienaa omat rahansa joten voivat oman kahvinsakin kyllä ostaa. Nuo herrasmieshaaveet on naurettavia jäänteitä niiltä ajoilta kun nainen vietti päivänsä keittiössä hellan äärellä eikä käynyt töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme