Mikä mulla on? Pulssi 88 vaikka makaan sängyssä
Ollut näissä lukemissa vaikka olen pötkötellyt rauhallisesti jo varttitunnin. Hampaita pestessä oli 102. Rinnassa omituinen paineentunne.
Kommentit (25)
Eihän tuo ny kamalan korkea ole? yleensä sitä jos miettii niin vielä nousee.
No mene lääkäriin tai soita päivystys
Käytät kofeiinia, nikotiinia, alkoholia tai sokeria?
Minulla oli leposyke aina 160-170 kun nikotiinituotteita.
Mulla oli tollasta, ku tein gradua ja olin palamassa loppuun.
88 pulssi ei ole edes mikään hälyttävän korkea.
Oletko juonut kahvia, juuri tupakoinut, energiajuomaa ym. Seuraa ajoittain esim viikon ajan kerta päivässä, kun olet levinnyt. Onko tasainen kuitenkin?
Onhan testamentti tehtynä ? Alkaa olla NE ajat...
Joku alitajuntaan liittyvä paniikkihäiriö.. mee makaamaan, laita toinen käsi mahalle ja toinen rinnalle. Hengitä niin että vaan mahan päällimen käsi liikkuu, laske kolmeen kun hengitär nenällä sisään ja kuuteen kun ulos suun kautta.
Jos haluat tehostaa, toista hengitysjuttu istuen ja paina toista jalkaa lujasti maata vasten kuin työntäisit lattiaa syvemmälle.
Nyt alkaa helpottaa, tykyttely kesti n. 25min. Mittasin verenpaineen välillä, oli matala 98/61, pulssi 89. Joskus ennenkin ollut tämmöinen keskellä yötä kun sydän hakkaa hulluna. En juo kahvia tai alkoa.
Oletko arjalainen? Se voisi selittää tuon
Minulla makuulla 90 ja ylhäällä heti korkea, kuulemma ihan normaalia nuorelle laihalle naiselle että tiedä näitä.
Vaaraton lievä eteisvärinä. Yleensä vaikka 120 niin ei mitään hätää muuten perusterveellä, tulee vaan heikko olo.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa helpottaa, tykyttely kesti n. 25min. Mittasin verenpaineen välillä, oli matala 98/61, pulssi 89. Joskus ennenkin ollut tämmöinen keskellä yötä kun sydän hakkaa hulluna. En juo kahvia tai alkoa.
Minulla oli tuollaista muutama kuukausi ennen infarktia, pulssi nousi aina välillä, sydän löi tiheämmin levossa, rintaa ahdisti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tollasta, ku tein gradua ja olin palamassa loppuun.
Sama täällä. Burniksen oireita.
Vierailija kirjoitti:
Nuo alhaiset lukemat todennäköisesti väärää tietoa mittarista. Näin mulle sanoi lääkäri kun joskus sain mitattua eteisvärinän aikaan (pulssi +110)
Vierailija kirjoitti:
Kun verenpaine on matala, niin syke helposti nousee koska sydän yrittää nostaa verenpainetta. Mutta ei 88 nyt mitään hälyttävää ole. Ihan turhasta otat pultteja.
Toi on ihan normaali leposyke. Mitä täällä sekoillaan?
Sydänkohtaus tulossa. Soita 112.