Mikä mulla on? Pulssi 88 vaikka makaan sängyssä
Ollut näissä lukemissa vaikka olen pötkötellyt rauhallisesti jo varttitunnin. Hampaita pestessä oli 102. Rinnassa omituinen paineentunne.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa helpottaa, tykyttely kesti n. 25min. Mittasin verenpaineen välillä, oli matala 98/61, pulssi 89. Joskus ennenkin ollut tämmöinen keskellä yötä kun sydän hakkaa hulluna. En juo kahvia tai alkoa.
Näyttääkö mittarisi rytmihäiriöt?
Mulla on ollut pari flimmeriä viime aikoina. Äskettäin yläpaine 97, alapaine 77, pulssi 107 sekä lisälyönti samassa mittauksessa.
Sydänfilmi ja verikoe normaali, mutta lääkäri käski soittaa 112, jos näitä tulee vielä.
Näyttää olevan normaalin rajoissa. Mutta jos on normaalisti alhaisempi, niin onhan se sitten erikoista. Itselläni esim on leposyke noin 64, niin tuo olisi melko hyppäys.
Olet vain lihava, syö pullaa ja juo limua niin kyllä se sillä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa helpottaa, tykyttely kesti n. 25min. Mittasin verenpaineen välillä, oli matala 98/61, pulssi 89. Joskus ennenkin ollut tämmöinen keskellä yötä kun sydän hakkaa hulluna. En juo kahvia tai alkoa.
Nestehukka.
Pelkkä korkea leposyke kielii stressistä tai kroonistuneesta stressistä, mutta kun myös matalat paineet, niin nestetankkaus + suolaa nyt ekana. Syö vähän.
joku virus yrittää tehdä sinusta tilapäistä lomakotia itselleen?