Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

e-passi etua jäljellä 400e vuodelle 2026

Vierailija
06.07.2026 |

Ja hierontaetua 300e. Mitä tällä rahalla on tarkoitus tehdä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on e passi, miten se toimii? Miksi nimi on e passi?

Vierailija
22/34 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi käydä myös tietyissä ravintoloissa. Hyvää ruokaa syömässä.

E-passin ruokaraha on erikseen ja kuukausikohtainen. Harrastusraha on se, mitä voi sitten käyttää kaikkeen muuhun ja sitä on tuo muutama sata vuodessa ja se on voimassa koko vuoden

Ainakin meillä, varmaan monella muullakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahoito, kosmetologi, miehetkin voi käydä.

Vierailija
24/34 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkahoito, kosmetologi, miehetkin voi käydä.

Thai-hieronnassa kannattaa käydä se 'jalka' hoidattamassa. Suosittelen.

Vierailija
25/34 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellsinkiin Metal Festille. Ja hieronta thailikalta häpiendingillä.

Vierailija
26/34 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 100% varmasti mies. Ja yksinäinen. Jos olisi nainen tai sillä olisi vaimo, niin edut olisi jo käytetty sitä myöten mitä vuotta on kulunut.

Miehet ihmettelee miksi naiset ei halua seuraa. No varmaan siksi, että vaikka teille antaa 400e vapaalipun -MINNE TAHANSA HALUATTE MENNÄ TAI TEHDÄ-, te ette keksi tekemistä edes itsellenne.

Arvatkaa miksi naiset ei jaksa keksiä teille tekemistä treffeille?

Vierailija
27/34 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko käyttää, palautuu suurimmaksi osaksi työnantajalle seuraavalla laskutuskaudella, joten ei vaan käytä eikä vaadi mitään vaivaa itseltä.

Itse olen käyttänyt talvella työmatkoihin, keväällä kaupunkipyörän maksuun, kylpylä- ja leffalippuihin, uimahalliin, Museokorttiin yms. Ennen myös konserttilippuihin, mutta viimeksi meni hurja lisämaksu siitä.

Vierailija
28/34 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on e passi, miten se toimii? Miksi nimi on e passi?

Henkilöstöetu, veroton. Voi olla että on verotettaviakin vaihtoehtoja, mutta meillä tuo täysin veroton.

Puhelinsovellus, jolla voi maksaa ruokailuita. 

Tällä hetkellä 14 euroa per päivä, kuukauden joka työpäivältä. Kun veroton, työnantaja maksaa osan eli 25% . Loput  peritään sitten seuraavassa palkassa. Tuo siis lounasetu. Käy tosi moneen ravintolaan ja itse haen usein annoksia ruokakaupoistakin. Esim Prismasta rasian sushia. 

Lisänä on liikuntaan, kulttuuriin, hierontaan tms käyvä osa, joka erikseen ja meillä on  sen verran, että siitä  ei mene veroa, saadaan jotain parisataa vuodessa.   

Vierailija
29/34 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on 100% varmasti mies. Ja yksinäinen. Jos olisi nainen tai sillä olisi vaimo, niin edut olisi jo käytetty sitä myöten mitä vuotta on kulunut.

Miehet ihmettelee miksi naiset ei halua seuraa. No varmaan siksi, että vaikka teille antaa 400e vapaalipun -MINNE TAHANSA HALUATTE MENNÄ TAI TEHDÄ-, te ette keksi tekemistä edes itsellenne.

Arvatkaa miksi naiset ei jaksa keksiä teille tekemistä treffeille?

Nolosti paljastit, ettet tiedä yhtään mistä puhut.

Vierailija
30/34 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko käyttää, palautuu suurimmaksi osaksi työnantajalle seuraavalla laskutuskaudella, joten ei vaan käytä eikä vaadi mitään vaivaa itseltä.

Itse olen käyttänyt talvella työmatkoihin, keväällä kaupunkipyörän maksuun, kylpylä- ja leffalippuihin, uimahalliin, Museokorttiin yms. Ennen myös konserttilippuihin, mutta viimeksi meni hurja lisämaksu siitä.

Minä taas ostin Smartumiin lisäaikaa, taisi olla jonkun lahjakortin nimellä ja piti käyttää maaliskuun loppuun mennessä. En käyttänyt. Mutta olipahan nekin rahat pois työnantajalta.

Vierailija
31/34 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärillä, hammaslääkärillä jne

Vierailija
32/34 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä köyhä opiskelija voin ottaa sulta festarilipun. Olisi hienoa! Olen töissä mutta ei silti varaa kesän ainoaan festariin jonne haluaisin

Vierailija
33/34 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärillä, hammaslääkärillä jne

Eipä taida kovin monella olla tällaista etua.

Vierailija
34/34 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ostin Smartumiin lisäaikaa, taisi olla jonkun lahjakortin nimellä ja piti käyttää maaliskuun loppuun mennessä. En käyttänyt. Mutta olipahan nekin rahat pois työnantajalta.

Mikäs järki tuossa? Lisänä rikka rokassa menoissa ja kohta taas muutosneuvotteluissa pientä lisäsäästöä. Kaverin firmalle  joskus laittanut loput mutta ei siis mennyt hukkaan.