Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomissa juttua naisesta joka valittaa, ettei yhteiskunta enää maksa taksikyytejä lastenlasten luo...

Vierailija
06.07.2026 |

... ja hän pääsee katsomaan näitä vain silloin, kun lapset hakee hänet lapsiaan katsomaan. Ei herranjestas! Mihin tämä maailma on menossa, kun  yhteiskunnan pitäisi jo maksaa taksikyydit sukulaisiin.

Ihme ruikutusta koko juttu.  Tämä juttu siis luettavissa " kikka Räty, 64, puhuu arasta asiasta, miltä tuntuu, kun pitää lainata lapsilta rahaa."

Pitäiskö ihmisen vähän ottaa vastuuta elämästään, eikä vinkua, että  vanhemmat poltti ja (ilmeisesti joi) ja hänellä ei  lapsena ollut rahaa lähteä luokkaretkille ja siitä se kierre sitten lähti. Ikuisesti köyhä...

Kommentit (172)

Vierailija
21/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen ikäluokkansa edustaja. Kaikki pitää saada ja tietenkin ilmaiseksi.

Ja nämä ovat kovaan ääneen haukkumasana nuoria.

haukkumassa*

Vierailija
22/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se pullamössösukupolvi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vammainen valittaa, ettei yhteiskunta kustanna hänelle enää tulkkia ulkomaan kisamatkoille. Mitä helvettiä??? Mikä tätä maata vaivaa? Yksi ulkkariperhe sai henkivartijoita yli kolmella miljoonalla eurolla, kun vaimo pelkäsi miehen kostoa. Kaupunginvaltuustossa yhden kokouksen läsnäolopalkkio/valtuutettu on 300-400 euroa. Mistähän niitä säästöjä löytyisi???

12 suomalaista naista olisi tarvinnut ja mielellään ottanut henkivartijan, mutta eivät varmaankaan tienneet tästä yhteiskunnan palvelusta väkivaltaisen puolison kanssa eläville naisille. 

Vierailija
24/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä pisti silmään tämä Kikka Rädyn juttu. Itse asiassa ihmisellä on asiat hyvin. Mikä ruikuttaja. Kyllä monella eläkeläisellä ei ole sen enempää rahaa käytetettävissä ja monella vielä vähemmän. Ja vaikka ois tehnyt töitä koko ikänsä. Ja eikun vain pitää pärjätä. Mihinkähän rouva työntää rahansa?

Sitä sietää kyllä ihmetellä. Ja oikein pitää sitten viikko syödä riisipuuroa ja mansikkakeittoa, kun on tuhlannut rahaa pariin lonkeroon, kun käy laulamassa karaokea :D  Muuhun ei muka ole varaa.

Ei ole todellista. Marttyyri.

Vierailija
25/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan woke!

Vierailija
26/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkekatto (vuosiomavastuu) on Kelan määrittelemä euromääräinen yläraja sille, kuinka paljon voit itse maksaa korvatuista reseptilääkkeistä kalenterivuodessa. Vuonna 2026 lääkekatto on 636,12 euroa.

Vierailija
27/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan vanhukset on tuollaisia.

Älä nyt yleistä vänhempaa sukupolvea.

Vierailija
28/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetta voi tehdä ilman isoja kankaitakin. Vain mielikuvitus on rajana. Se, että hän kertoo nyhjäävänsä yksiössään kertoo ennen kaikkea henkisestä köyhyydestä.

Vierailija
29/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin tämän(kin) uhriutujan leirille.

Ei mulla muuta.

Vierailija
30/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia elämää. Noin lukuisat suomalaiset elävät ja ovat tyytyväisiä.

Vierailija
31/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AIHEESTA ON JO ALOITUS, ÄLÄ JANKUTA.

Älä sinä huuda. Ei aina voi huomata, että joku on jo tehnyt aloituksen.  Vihanhallintakurssi voisi olla sulle omiaan. 

Haluatko kuokkaasi?!

Vierailija
32/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"1 500 euroa kuukaudessa.
Vuokra on 650 euroa. Jäljelle jäävästä osasta pitäisi maksaa puhelinlasku, vakuutus, sähkölasku, vesilasku, lääkkeet ja ostaa ruoka ynnä muut välttämättömyydet. Räty ei ole enää vuosiin jaksanut uskoa, että hänen rahatilanteensa kohenee."

MV! Tälle jää 850 euroa käteen vuokranmaksun jälkeen ja saa kulumaan sen kaiken. Hitto. Itsekään en käytä tuollaisia summia kuukausittain elämiseen. 

Eikö hän voi käyttää julkisia liikennevälineitä lapsenlapsensa luo menemseen. Kuvan perusteella käyttää rollaatoria, mutta näyttää voivan liikkua itse kuitenkin, joten olisi kai mahdollista. 

Hänellä voi olla paljon lääkekuluja ja lääkärikuluja. Sinulla ei ehkä ole.

Vierailija
33/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan vanhukset on tuollaisia.

Ei olla. Itse en ole koskaan nostanut yhteiskunnalta penniäkään, ellei lapsilisiä lasketa ja niitähän ei lasketa, ne saa kaikki jolla on lapsia.

En ole koskaan hakenut asumistukia, ja opintolainat olen maksanut sentilleen takaisin. En ole nostellut asumistukia enkä tt-tukia, eikä kukaan tuttavapiirissänikään ole näin tehnyt. Kyllä tää Kikka on ihan omaa luokkaansa. 

Luulen, että nuoret noita tukia enemmän käyttää, kuin vanhat ihmiset. 

Vierailija
34/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella paljon ilmaiseksi saatuja huonekaluja ja tavaroita. Mun mielestä se on aina ollut pelkästään hyvä juttu, että muille tarpeettomaksi tullut hyvä tavara ei päädy jätteeksi.

Ei ole tullut mieleenkään, että tuosta pitää olla pahoilla mielin ja tuntea huonommuutta.

Vierailija
35/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vammainen valittaa, ettei yhteiskunta kustanna hänelle enää tulkkia ulkomaan kisamatkoille. Mitä helvettiä??? Mikä tätä maata vaivaa? Yksi ulkkariperhe sai henkivartijoita yli kolmella miljoonalla eurolla, kun vaimo pelkäsi miehen kostoa. Kaupunginvaltuustossa yhden kokouksen läsnäolopalkkio/valtuutettu on 300-400 euroa. Mistähän niitä säästöjä löytyisi???

Tulee mieleen, että olisi puolue, joka olisi valmis leikkaamaan ensisijaisesti näistä toissijaista asioista, jotta koululaisilla olisi kirjat ja kohtuulliset luokkakoot ja jotta vanhusten ei tarvisi maata märissä vaipoissa. Mutta se puolue on kuulemma paha, joten sitä ei saa äänestää.

Vierailija
36/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen ikäluokkansa edustaja. Kaikki pitää saada ja tietenkin ilmaiseksi.

Taitaa tuo vika olla enemmän tuoreemmissa ikäluokissa, kuin 60-luvulla syntyneillä. 

Vierailija
37/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AIHEESTA ON JO ALOITUS, ÄLÄ JANKUTA.

Älä sinä huuda. Ei aina voi huomata, että joku on jo tehnyt aloituksen.  Vihanhallintakurssi voisi olla sulle omiaan. 

Opettele käyttämään sivustoa niin huomaat mistä aiheesta on jo aloituksia.

Vierailija
38/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "Räty" on täysi weetee. Weetee on nykyään suorastaan muodissa.

Vierailija
39/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ja ketä varten yhteiskunta on, jos se vain vaatii, muttei anna mitään?

Vierailija
40/172 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"1 500 euroa kuukaudessa.
Vuokra on 650 euroa. Jäljelle jäävästä osasta pitäisi maksaa puhelinlasku, vakuutus, sähkölasku, vesilasku, lääkkeet ja ostaa ruoka ynnä muut välttämättömyydet. Räty ei ole enää vuosiin jaksanut uskoa, että hänen rahatilanteensa kohenee."

MV! Tälle jää 850 euroa käteen vuokranmaksun jälkeen ja saa kulumaan sen kaiken. Hitto. Itsekään en käytä tuollaisia summia kuukausittain elämiseen. 

Eikö hän voi käyttää julkisia liikennevälineitä lapsenlapsensa luo menemseen. Kuvan perusteella käyttää rollaatoria, mutta näyttää voivan liikkua itse kuitenkin, joten olisi kai mahdollista. 

Hänellä voi olla paljon lääkekuluja ja lääkärikuluja. Sinulla ei ehkä ole.

Lääkekatto on olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi