Miehet lenkkipolulla
Rasittavaa kun kävelyllä pururadalla aina tulee joku puuskuttava mies vastaan tai ohitse.
Eikö ne osaa edes juosta hiljaa kun koko ajan pitää puuskuttaa ja räkiä? Krähh lääh puuh ööh. Vastenmielistä.
Kesä on kyllä miesmelun kulta-aikaa
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Totta. Lisää kävelypolkuja ja teitä, joissa kukaan ei puuskuta, melua ja kiidä. Ennen ei ollut näitä himokuntoilijoita näin paljon. Sylkevätkin.
Ja ne ovat kaikki miehiä! Sama uimahalleissa ja ladulla, eivät sielläkään osaa käyttäytyä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f372aab8-f9b9-41cb-9f06-7b5b04400b14
Kuuntele ap omaa puuskutustasi kun kävelet sinne jääkaapille... Ja jos takaisin sohvalle jaksat taapertaa niin onnittelut. Olet ansainnut kakunpalasi.
Mies antoi melaa lenkkipolulla. Ähkäisten tuli sisääni.
Voisiko tämä miesmelu jo loppua? Eikö niille saa ulkonaliikkumiskieltoa tai jotain?
leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Siis toi räkiminen…hyi helvetti eikö voi odottaa sellaiseen paikkaan ettei ole muita ympäröidä
Niinpä! Miksei koko maailma pyöri sun navan ympärillä!
Ei ne sun perseelle siellä läähätä saatana.
Vierailija kirjoitti:
Ne urheilee?
Sinä kävelet.
Eikö miehet nyt saa edes julkiselle pururadalle mennä jos joku nainen on siellä?
Ihmeellisistä asioista sitä ärsyynnytään.
MIESVIHA feministiseen tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää lenkkipoluilla kaikki. Ja kaikkialla muuallakin. Olisitte ihmiset muualla, ettekä aina just siellä, missä minäkin.
Siis Niin Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää lenkkipoluilla kaikki. Ja kaikkialla muuallakin. Olisitte ihmiset muualla, ettekä aina just siellä, missä minäkin.
Siis Niin Tämä!
Mua häirittee kans kun maantiellä kulkee muita autoja. Pitäs pieksää kaikki kuskit saattana!
Joka paikat täynnä juoksevia, pyöräileviä, lautailevia ja puuskuttavia hapen viejiä. Lopuilla suussa huumesavut. :)
Aloittajalle yksinkertainen vinkki. Kun/jos näet miehen lenkkipolulla, hakeudu välittömästi lähimmän karhun seuraan. Se varmasti suojelee sinua mieheltä.
Ja se ilmaniisto ja sivulle räkiminen. Hyi helv. Katsoisivat edes että on kunnolla välimatkaa muihin. Osa miehistä on oikeasti likaisia tyyppejä. TEäkä vaatteilla kulkeminen on heille normaalia.
Voisi lopettaa julkiset urheilupaikat kokonaan.
Rakentakoot miehet ja naiset itselleen omansa omalla rahoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne urheilee?
Sinä kävelet.
Eikö miehet nyt saa edes julkiselle pururadalle mennä jos joku nainen on siellä?
Ihmeellisistä asioista sitä ärsyynnytään.
MIESVIHA feministiseen tapaan.
... Että miten oli?
Miehenä olen lenkkipolulla huomannut, että pyllytrikoomuijat ovat usein yrmeitä ja tuimailmeisiä, mutta jotkut normaalisti pukeutuvat naiset hymyilevät mulle. Hengitän aina nenän kautta enkä sylje.
Mulla on Husky. Me kijutaan kuorossa aina lenkkipolulla että muita ärsyttää.